Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ulkoinen olemus vaivaa

Vierailija
18.08.2019 |

Olen tapaillut hetken miestä, jonka ulkoinen olemus ei miellytä yhtään. Huono tyyli ja ryhti. Ei hoida hampaitaan. Luonne on kohdillaan. Mietin, alkaako ulkoiset asiat kuitenkin tulevaisuudessa ärsyttämään niin paljon, ettei kannata edetä tästä.
onko puolisonne ulkoisesti tai tyylillisesti ei niin viehättäviä? Vaivaako se jatkuvasti?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut samanlaisia tapailuja, joissa jokin on häirinnyt miehessä ulkoisesti. Aluksi olen yrittänyt selitellä sitä itselleni parhain päin, mutta aina juttu on kaatunut siihen. Yhdellä miehellä oli esim rumannäköiset hampaat, mistä en päässyt yli.

Sitten kun tapasin Sen Oikean, niin ei ole ollut mitään sellaista. Vielä nyt 8 v päästä joka kerta, kun katson häntä, ajattelen, että miten joku voikin olla noin järjettömän komea. Huvittavinta on, että.hänellä on niin huono hammashygienia, että on jopa kaksi hammasta irronnut. Olen ratkaissut asian niin, etten koskaan suutele häntä, ja muuten se ei haittaa yhtään seksissäkääm.

Eli jos on epämääräinen tunne, että jossakussa on joku vika, se vain tarkoittaa, että hän on väärä sinulle, ette ole toisillenne niitä Oikeita. Kannattaa siis jatkaa muiden tapailua, vaikka ymmärrän, että jossain vaiheessa ei jaksaisi enää ja olisi houkutus tyytyä. Mutta älä tyydy. Tuo mies kuulostaa sinulle väärältä, hän on oikea jollekin toiselle ja sinulle on joku muu oikea.

Miten voi mies olla samaan aikaan järjettömän komea ja sitten puuttuu jopa kaksi hammasta? Varsinkin jos näkyvältä paikalta.

Yök, jos miehellä niin huono hammashygienia ettei häntä siedä suudella ja kuitenkaan ei muka haittaa seksiä, niin johan on.

Miksi kukaan on yhdessä kumppanin kanssa jota ei pysty suutelemaan?

Rakkaus on tosiaan sokea ja mitä muuta lisäksi.

Jos tämä tarina on yleensä totta.

Vierailija
22/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut samanlaisia tapailuja, joissa jokin on häirinnyt miehessä ulkoisesti. Aluksi olen yrittänyt selitellä sitä itselleni parhain päin, mutta aina juttu on kaatunut siihen. Yhdellä miehellä oli esim rumannäköiset hampaat, mistä en päässyt yli.

Sitten kun tapasin Sen Oikean, niin ei ole ollut mitään sellaista. Vielä nyt 8 v päästä joka kerta, kun katson häntä, ajattelen, että miten joku voikin olla noin järjettömän komea. Huvittavinta on, että.hänellä on niin huono hammashygienia, että on jopa kaksi hammasta irronnut. Olen ratkaissut asian niin, etten koskaan suutele häntä, ja muuten se ei haittaa yhtään seksissäkääm.

Eli jos on epämääräinen tunne, että jossakussa on joku vika, se vain tarkoittaa, että hän on väärä sinulle, ette ole toisillenne niitä Oikeita. Kannattaa siis jatkaa muiden tapailua, vaikka ymmärrän, että jossain vaiheessa ei jaksaisi enää ja olisi houkutus tyytyä. Mutta älä tyydy. Tuo mies kuulostaa sinulle väärältä, hän on oikea jollekin toiselle ja sinulle on joku muu oikea.

Miten voi mies olla samaan aikaan järjettömän komea ja sitten puuttuu jopa kaksi hammasta? Varsinkin jos näkyvältä paikalta.

Yök, jos miehellä niin huono hammashygienia ettei häntä siedä suudella ja kuitenkaan ei muka haittaa seksiä, niin johan on.

Minä vain näen hänet järjettömän komeana yhä vuosien jälkeenkin. Komein mies, mitä olen nähnyt ikinä edes leffoissa. Ehkä rakkaus on sokea, tai meillä on siis sitä aitoa kemiaa, mihin lie feromoneihin se perustuukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hampaat kuntoon. Ongelma ratkaistu.

Tärkeintä oikeasti, että voit henkisesti hyvin. Siitä isot onnittelut.

Hammaslääkärit ja muut alan palvelut kalliita, mut vähän kerrallaan. Mene hammaslääkäriin ja kerro, mikä omasta mielestäsi on se ongelma. Suunnittelette, mitä tehdä.

M34

Ei ole ongelma ratkaistu, vaikka hampaat tulisivat kuntoon. Sen jälkeen miehessä alkaisi tökkiä joku muu. Joku ilme tai äänenpaino tai tapa koskettaa tms. Syystä että mies on väärä ap:lle, eikä heillä ole oikeaa kemiaa.

Vierailija
24/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vain näen hänet järjettömän komeana yhä vuosien jälkeenkin. Komein mies, mitä olen nähnyt ikinä edes leffoissa. Ehkä rakkaus on sokea, tai meillä on siis sitä aitoa kemiaa, mihin lie feromoneihin se perustuukaan.

Sama juttu. En tiedä mistä feromoneista tai mitä lie onkin kysymys, mutta kun kohtasin puolisoni ensimmäisen kerran niin tiesin välittömästi haluavani häntä. Edelleen, viiden vuoden jälkeen unohdun esimerkiksi ihan vain katsomaan ikkunasta kun hän työskentelee pihalla. Kyllä minä näen, että hänellä on keltainen hammasluu ja alahampaat ristissä ja ihossa on pahoja aknearpia, mutta kun hänellä on kivat vaatteet päällä niin hän on ihan mielettömän komea. Ja ihan missä vaatteissa tahansa ihan mielettömän haluttava.

Vierailija
25/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tapailen naista joka on suunnilleen ihannenaiseni, mutta hän hikoilee liikaa. Ehkä se on parempi vain unohtaa se siippa, jos jo alussa jokin mietityttää.

Vierailija
26/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiset hampaat, no voi kamalaa... ei hampaiden edes ole tarkoitus olla Jenkkivalkoiset... hammasluu on kellertävää luonnostaan. 

Vierailija
27/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hammaslääkärit ja muut alan palvelut kalliita, mut vähän kerrallaan. Mene hammaslääkäriin ja kerro, mikä omasta mielestäsi on se ongelma. Suunnittelette, mitä tehdä.

M34

Ei ole ongelma ratkaistu, vaikka hampaat tulisivat kuntoon. Sen jälkeen miehessä alkaisi tökkiä joku muu. Joku ilme tai äänenpaino tai tapa koskettaa tms. Syystä että mies on väärä ap:lle, eikä heillä ole oikeaa kemiaa.

Niin, onko se kumminkin miehillä sama? Että jos mies rakastaa naista niin kaiken se kestää? Huonot hampaatkin? Ei sillä ettei niitä haluaisi korjata mutta rahalle on kyllä muutakin käyttöä.

Kaunis nainen paitsi hampaat

Vierailija
28/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin lahjakortti hampaiden puhdistukseen. Naisethan vaatettaa miehen parisuhteessa joten se ongelmaa poistuu seurustelemalla. Sano ryhdistä. 

Minä kyllä vaatetan ihan itse itseni.

Vierailija
29/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tapailen naista joka on suunnilleen ihannenaiseni, mutta hän hikoilee liikaa. Ehkä se on parempi vain unohtaa se siippa, jos jo alussa jokin mietityttää.

Näin on. Erityisesti koskee hikeä, koska jos se haisee pahalta, ette sovi biologisesti yhteen. 

Samaa mieltä kuin monet tässä kirjoittaneet, että sen oikean olemuksessa, hajuissa eikä missään muussakaan mikään ei häiritse, vaan vetää puoleensa. Se ei tarkoita, että on täydellinen, mutta omissa silmissä on ihan täydellinen. Oman mieheni hiki haisee ihanalta, häntä on ihana katsoa ja koskea joka puolelta. Meillä on myös sama musiikki- ja vaatemaku, samanlainen elämäntyyli yms.

Sopimattomasta ei tule sopivaa ajan myötä, vaan entistä useammat asiat häiritsevät. Jos rakastaisit miestä, niin olisit jo sanonut hänelle asioista suoraan, koska huono hammashygienia on terveysriski. Ja hammaskivi tuo kamalan hajuisen hengityksen. 

Vierailija
30/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Niin, onko se kumminkin miehillä sama? Että jos mies rakastaa naista niin kaiken se kestää? Huonot hampaatkin? Ei sillä ettei niitä haluaisi korjata mutta rahalle on kyllä muutakin käyttöä.

Kaunis nainen paitsi hampaat

Ja voiko olla niinkin, että itseasiassa juuri nämä hampaat voivat auttaa löytämään rakkauden työntämällä pois muut.