Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nopea apu

Vierailija
17.08.2019 |

Jos myyt tavaraa netissä ja sovit jonkun ostajan kanssa että hän tulee noutamaan about klo x aikaan, ja olet itse olettanut että tyyppi on silloin suunnilleen ovella, ja tyyppi on luullut että lähtee silloin vasta tulemaan, niin jäisitkö vielä odottelemaan?

Okei no olen itsekin joskus ymmärtänyt väärin aikatauluja, mutta mielestäni olin ihan selkeä viesteissäni. En kait minä päätä milloin joku random lähtee kotoaan ajelemaan. Yleensähän kellonajat sovitaan että silloin ollaan paikalla..

Lieneekö sitten yksinkertaisempi tapaus. Toki haluaisin rahaa helposti tänään, mutta en jaksaisi tässä nyt enää odotella kun mielestäni on vähän tolloa kuvitella, että sovittu aika on se kun toinen vasta lähtee.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin tällaisen sekaannuksen jälkeen olisi kiusallista tavata kasvotusten, kun viimeisimmistä viesteistäni voi aistia että olen aavistuksen ärsyyntynyt. Olen kuitenkin hiki hatussa valmistautunut tässä, laittanut itseni kuntoon ja kodin sellaiseksi että kehtaa päästää jonkun tänne, ja sitten kaiken sen kiirehtimisen jälkeen toinen on vasta LÄHDÖSSÄ. Haloo, järki hoi.

Vierailija
2/6 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en kyllä ihan älyä. Jos sovitaan kellonaika, niin kuinka monta kertaa kymmenestä se tarkoittaa LÄHTÖaikaa? Ei mielestäni kyllä koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se nyt mitään haittaa että olen siivoillut nopeasti, mutta hikoilu turhaan vtuttaa kun pitäisi mennä taas suihkuun. En minä osannut kuvitella että tyyppi tajuaa sovitun ajan lähtöajaksi. Eihän se ole kovin loogista. No joo kyllä itsekin joskus sekoilen, mutta... En nyt jaksaisi.

Vierailija
4/6 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovin ostajan kanssa huomiselle oston. Sanoi että tulee silloin. Tai toisena päivänä.

En alkanut kyselemään niin ostaja saapuikin sovitulla ajalla kyselemättä ja kaupat tehtiin.

Oli hieman sellaista epämääräisyyttä, mutta kunhan sai asia hoidettua niin wateva.

Vierailija
5/6 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun itseäni nyt vähän vtuttaa, kun en jaksaisi tässä nyt tyhjän panttina toljottaa. Sovittiin kuitenkin klo x, ja jotenkin oletin että on selvää, että tyyppi on silloin PERILLÄ...

Vierailija
6/6 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka näissä kaupanteoissa ei ole mitään virallista eikä tarvitse tulla solmio kaulassa ostoksille, niin kyllä kuitenkin voisi miettiä järjen kanssa. Ei nyt ihan milloin sattuu voi mennä ja tulla, kyllä toisenkin aikatauluja voisi miettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä