Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain juuri äsken tietää, että lapseni keräilee pulloja kavereiden kanssa

Vierailija
17.08.2019 |

Miten lapseni on haurahtunut tähän köyhien vasemmistolaisten harrastukseen? Olemme varakas perhe (korkeasti koulutettuja molemmat, minä ja mieheni), joten on tässä vähän sulateltavaa mieheni kanssa. Juuri kerrotiin pojalle, että vain alemman sosioekonomisen aseman omaavat menevät mukaan tämmöisiin yltiöpäisyyksiin. Jotain rajaa sentään, suorastaan hävettää!

Muilla kokemuksia vastaavanlaisesta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudutte työelämässä oleen sen takia, että teillä on rahaa niin ei voida puhua varakkaasta perheestä. Nimimerkillä 29 vuotias eläkkeellä oleva lottomiljonääri.

Vierailija
2/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, olette epäonnistuneet vanhempina täydellisesti. Nyt on kyllä peiliin katsomisen paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun teillä on hienoja, aktiivisia ja tavoitteellisia lapsia!

Vierailija
4/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kuulla yksi päivä, että lapseni oli kerännyt kaverinsa kanssa roskia teiden varsilta jo pidemmän aikaa. No ei siinä mitään, ohjeistin vain hanskojen käytöstä ja neuloista yms.

Vierailija
5/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhistus, keräsin ihan hulluna pulloja ja tölkkejä yläkoulu- ja lukioikäisenä:( Tarkoittaako se nyt sitä, että synkkä pilvi seuraa mua koko mun loppuelämän ajan?:D

Vierailija
6/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulloja keräävä lapsi on yksityisyrittäjä. Kannattaa pian perustaa emoyhtiö Luxemburgiin, jotta verottaja ei vahingossakaan pääse kiinni pullonkeräysrahoihin. Sitten vain yhtiöiden välinen lainoitus pyörimään. Muistakaa myös kehua kaikille sukulaisille, kuinka lapsenne ihan itse keksi yritysjärjestelyt noin nuorella iällä. Näin meillä tehtiin, ja nyt 15-vuotiaalla Göranilla on jo tuottoisa firma, joka tuo Romaniasta työntekijöitä keräämään pulloja hänen puolestaan. Harmittaa vain, kun Suomessa ei arvosteta sitä kansanosaa, joka pitää pyörät pyörimässä.

Vierailija
7/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteenne on toivoton ja häpeänne mahdoton pyyhkiä pois. Teidän kannattaa antaa tuo pulloja keräilevä lapsonen johonkin alempaan sosiaaliryhmään kuuluvaan perheeseen, ostaa terävä veitsi ja tutkia lähdekirjallisuudesta kuinka tehdään oikeaoppinen harakiri.

Vierailija
8/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomatonta

Vierailija
9/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäiset eivät saa palauttaa pulloja joissa on ollut 0,1% tai enemmän alkoholia sisältävää juomaa. Alle 30-vuotiailta pullojen palauttajilta kysytään siksi henkkarit.

Vierailija
10/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mä olen ainakin tyytyväinen että lapseni hankkii rahaa jollain järkevällä tavalla. Pulloja keräämällä lapsi "tienaa" ja samalla tulee ympäristö siistimmäksi. Maksan myös lapselleni jos näillä pullonkeräilyreissuillaan siivoaa muutkin roskat pois mitä näkee.

T. Vuositulot 80000+

Vierailija
11/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaikäiset eivät saa palauttaa pulloja joissa on ollut 0,1% tai enemmän alkoholia sisältävää juomaa. Alle 30-vuotiailta pullojen palauttajilta kysytään siksi henkkarit.

😂😂😂

Vierailija
12/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun oikeasti riittää että alkoholipullojen palauttaja on 18 v., mutta alle 30-vuotiaan näköisiltä pitää kysyä paperit. 😂

Vierailija
13/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun oikeasti riittää että alkoholipullojen palauttaja on 18 v., mutta alle 30-vuotiaan näköisiltä pitää kysyä paperit. 😂

Älkää nyt hyvänen aika sanoko tälläisia asioita edes vitsillä, joku "isompi herra tai rouva" saa tästä vielä idean ja kohta oikeasti pullonpalauttajilta tivataan henkkareita....

Vierailija
14/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitkö tämän, kun heräsit aamulla krapulassa pullokasan keskeltä ja lapsesi valitti nälkää? Käskit lapsen viedä pullot kauppaan ja ostaa jotain syömistä. Itse jatkoit ryyppäämistä.

Vierailija
15/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

FIKSU LAPSI!

Vierailija
16/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se, mitä kakara tekee, olettehan kuitenkin korkeakoulutettuja.

Vierailija
17/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä itkeäkkö vai nauraa teidän kanssanne, AV-mammat. Kuinka ilmiselvä provon pitää olla, että tekin tajuatte sen olevan provo? Joskus tuntuu, että vaikka aloituksessa vilkkuisi isoilla punaisilla kirjaimilla "TÄMÄ ON PROVO!", silti siihen vastaa vähintään parikymmentä urpoa.

Vierailija
18/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on osittain totta. nykyään näkee noin 14 vuotiaiden lasten heittävän pantillisia pulloja ojaan. Nuorena ei olisi tullut mieleenkään ja nykyisinkin nappaan pullot mukaan jos näen.

Vierailija
19/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaita lapsia

Vierailija
20/23 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä itkeäkkö vai nauraa teidän kanssanne, AV-mammat. Kuinka ilmiselvä provon pitää olla, että tekin tajuatte sen olevan provo? Joskus tuntuu, että vaikka aloituksessa vilkkuisi isoilla punaisilla kirjaimilla "TÄMÄ ON PROVO!", silti siihen vastaa vähintään parikymmentä urpoa.

Huomannet vastausten laadusta että useimmat kyllä hoksasivat että peikkomuori Porvoostahan se siellä avautui.