25 v neitsyt ikuisestiko??
Elikkäs. Olen ujo ja kokematon nainen. Eilen olin pitkästä aikaa itekseen baarissa ja joku mies kiinostui ja piiritti koko illan. Oli pari vuotta vanhempi minua. Sanoi, että musta ei oikein ota selvää ujouden vuoksi. Baarissa hivutti kättä reidelle ja tuli aika iholle. Kyllä se sillein kuumotti mua sen kosketus ja sai hyrräämään. Mutta kun mulla ei ole kokemusta ja jäädyn aina. Sanoi, että voin olla sun kokemus. Sanoin sit että en ole kovin hyvä tälläsis tilanteissa. Sanoi ettei tarvi jännittää, olen kaunis ja hyvän näkönen. Kysyi suoraan haluuks lähtee mun luo. Sopersin siihen sit jotain ja menin vessaan. Tiet erkani, mutta snägärillä se sit bongasi uudestaan ja pyysi jatkoille. Jänistin ja juoksin vaan taxiin. Miten helvetissä pääsisi omista estoista ja uskaltaisi? Onko se kun ikää tulee lisää, niin se rima vaan nousee ja seksin aloitus on vaan vaikeampaa? Mulla olisi ottajia, mutta kun en uskalla. Pelkään että se sattuu, en osaa. En ole edes suudellut. Miten alottaa nollasta?? Alkanut oikeasti risoa tämä. Muita?? Olenko kaupungin viimeinen neitsyt. Olen varmaan.
Kommentit (9)
Se on varmasti ihan totta, että mitä enemmän aikaa kuluu niin sen vaikeammaksi menee ja tulee vielä enemmän estoja. Ota riski ja kokeile, estoista huolimatta. Sen jälkeen se on helpompaa. Ja jos se on joku tuntematon yhden illan juttu, niin mitä väliä vaikka et osaa. Ei sitä tarvi enää nähdä jos ei halua.
Hei, niinhän se on.
Olet pilannut parhaasta aktiivisesta elämästäsi 6-70 %.
Millään tempulla et enää saa kiinni niitä jotka ovat edenneet normaalia tahtia.
Nyt täytyy vain hyväksyä tosiasiat :(
Olisko järkevämpää yrittää ihan seurustelun kautta eikä baarista yhdenyö jutuilla? Pääset rauhassa tutustumaan ja luottamus kumppaniin syntyy, sitten ei varmaan jännitä niin paljoa.
Aloituksia, jotka alkavat sanalla ”Elikkäs” on täysin turha edes vaivautua lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olenko kaupungin viimeinen neitsyt.
Jos olet niin olet kaupungin halutuin nainen.
En ymmärrä aloittaja sinua. Miksi sinun pitäisi "päästä" menettämään se kaikkein arvokkaimpasi jollekin limaiselle nuljakkeelle? Toivoisin että suurempi osa nuorista naisista osaisi edes joskus ajatella kriittisesti ja omaa etuaan. Ne naiset jotka menevät alapäänsä ohjaamina eivät elämässä menesty, ja täältä on turha hakea oppia siihen asiaan - tämä on katkerien ja hyvin nuorena virheitä tehneiden palsta lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Se on varmasti ihan totta, että mitä enemmän aikaa kuluu niin sen vaikeammaksi menee ja tulee vielä enemmän estoja. Ota riski ja kokeile, estoista huolimatta. Sen jälkeen se on helpompaa. Ja jos se on joku tuntematon yhden illan juttu, niin mitä väliä vaikka et osaa. Ei sitä tarvi enää nähdä jos ei halua.
Tai sitten kokemattomana saa vain traumatisoivan ja huonon kokemuksen, joka vaikeuttaa oloa entisestään.
Tuossa tilanteessa parasta ehkä olisi ymmärtävä ja hyväksyvä kumppani.
Ei. Ensi vuonna olet 26-v neitsyt.