Mistä asiasta viimeksi valehtelit työkavereille, vanhemmille tai tuttaville
Sanoin että olen maksanut kaikki pikavipit. Todellisuudessa otin tonnin lisää :(
Kommentit (4)
Työkavereille ei voi puhua sijoituksistaan. Salaan esim. sijoitusasuntoni ja pankkitilini. Palkkaakaan en kerro kun sekin on Suomessa ihan kauheata, jos on hyväpalkka ja toimeentulo.
Vaimo kysyi, onko mulla toinen nainen..
Ei mulla ole...on jopa kolmaskin.
Ei kaikkea pidä kertoa, säilyy sopu.
En muista koskaan valehdelleeni mistään. Mutta on asioita, joista en kerro koko totuutta. Tai koskaan mitään. En kerro töissä, että minulla on sijoitusomaisuutta niin paljon, etti olisi pakko käydä töissä.
En kerro kenellekään lapseni sairauksista, ne ovat hänen yksityisasioitaan.
En myöskään kerro, että olen yksinäinen töissä sen jälkeen kun sain ylennyksen, enkä enää voi jutella vanhojen työkaverien kanssa kuten ennen, eikä ne edes halua mua enää seuraansa (tiedän miksi, muttei se lohduta).
Monesti myönnän sählänneeni ja jätän kertomatta, että omasta mielestäni minulla oli hyvä syy toimia kuten toimin - ei se siinä vaiheessa ketään kuitenkaan enää vakuuttaisi, näyttäisin vain hölmöltä defensiiviseltä jankuttajalta.
Että ei ole tällä hetkellä matkoja varattuna, vaikka todellisuudessa on kolme. En viitsi puhua niistä, pitävät hulluna muutenkin kun reissaan koko ajan.