Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En haluaisi matkustaa etelään talvella

Vierailija
16.08.2019 |

Mutta aina, kun yli nelikymppisenä olen jättänyt valossa käynnin talvella väliin, olen ollut koko talven järjettömän väsynyt.

Onko kukaan löytänyt muuta keinoa pysyä virkeänä ja vireänä pimeiden kuukausien yli kuin matka?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piri.

Vierailija
2/10 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen liikunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi seksi.

Vierailija
4/10 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkasvalolampun vaikutuksessa oleilu. Lamppu on ruokapöydällä, aamupala +lehden luku min. puoli tuntia niin kummasti jaksaa.

Vierailija
5/10 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piri ei innosta. Muita olen enemmän ja vähemmän kokeillut. Ei oikein auta. Liikunta on pulmallista, kun käveleminen on talvikuukausina epämukavampaa ja missään salilla en halua käydä.

Vierailija
6/10 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piri ei innosta. Muita olen enemmän ja vähemmän kokeillut. Ei oikein auta. Liikunta on pulmallista, kun käveleminen on talvikuukausina epämukavampaa ja missään salilla en halua käydä.

Tämä siis aloittajalta. Ja kirkasvalolamppu ei tunnu auttavan. Enemmän tulee epämukava olo.

Vierailija
7/10 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on pakko käydä koko perheen voimin etelässä rospuuttoaikana.

Ei tätä yliverotettua holhousvaltiota & pimeyttä kestä muuten.

Vierailija
8/10 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta on pulmallista, kun käveleminen on talvikuukausina epämukavampaa ja missään salilla en halua käydä.

Luukuta kotona hyvää musaa ja tanssi itsesi hikeen asti!

Vierailija
9/10 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et halua. En mäkään halua syödä terveellisesti ja urheilla, mutta joskus on vaan pakko tehdä jotain vaikkei niin huvittaiskaan. Eikö terveys ole tärkeämpää kuin huvittelu?

Vierailija
10/10 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta on pulmallista, kun käveleminen on talvikuukausina epämukavampaa ja missään salilla en halua käydä.

Etkö muita liikuntamuotoja tiedä kuin käveleminen ja sali?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä