Tiedätkö ihmistyypin joka on aidosti omalla rauhallisella hymyilevällä tavalla
kiinnostunut muista ihmisistä, mutta joka tulkitaan ylpeäksi koska hymähtelee ja katsoo silmiin ja kuuntelee enimmäkseen ja puhuu vähän. Tuollainen ihminen saa monen raivon valtaan. Mikä siinä on?
Kommentit (16)
Ehkä joku lörppösuu raivostuu. Normaalit ihmiset pitää rauhallisista ihmisistä.
hymähtelee ja katsoo silmiin ja kuuntelee enimmäkseen ja puhuu vähän
Joku pyhimys vissiin. Vaikuttaa tosi ylimieliseltä k-päältä, jolta ei saa mitään vastakaikua omille jutuilleen.
Joo, mä olen itse sellainen. Osa tosiaan ärsyyntyy, mutta moni pitää minusta kuitenkin. Olen ajatellut, että kukaan ei voi kaikkia miellyttää. Joitain ärsyttää mun pehmeys ja temperamenttisen räiskähtelyn puute ja yrittävät provosoida musta kovuutta esiin, mutta kun ei sellaista oikein luontaisesti ole.
Vierailija kirjoitti:
Joku pyhimys vissiin. Vaikuttaa tosi ylimieliseltä k-päältä, jolta ei saa mitään vastakaikua omille jutuilleen.
Tuota tarkoitin!
Vierailija kirjoitti:
Heh, sitä ei ehkä kiinnosta sun juttusi. Ei halua antaa siimaa tyhmille jutuille, on liian viisas sun seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, sitä ei ehkä kiinnosta sun juttusi. Ei halua antaa siimaa tyhmille jutuille, on liian viisas sun seuraan.
Tai sitten olettaa oman pänötyksensä hajoavan ja statuksensa putoavan jos lähtee mukaan jonkun "alempisäätyisen" juttuihin. Oma viitekehys luultavasti mielenterveystyössä, seurakunnassa tai vain luulee olevansa jotain parempaa säätyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten olettaa oman pänötyksensä hajoavan ja statuksensa putoavan jos lähtee mukaan jonkun "alempisäätyisen" juttuihin. Oma viitekehys luultavasti mielenterveystyössä, seurakunnassa tai vain luulee olevansa jotain parempaa säätyä.
mene pois.
pyhimys kuuluu niihin harvoihin suomalaisiin julkkiksiin jolla on sydän ja älli paikallaan, sekä jalat tukevasti maassa.
En noteeraa. Jurnuttajat jurnuttakoot keskenään, eläväisempiäkin ihmisiä onneksi löytyy.
Hymähtelee ja pyörittelee silmiään. Kyllä tässä meikäläinen ajattelee, että luulee olevansa muita parempi. Ei laita itseään likoon, on vain arvioiva osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Hymähtelee ja pyörittelee silmiään. Kyllä tässä meikäläinen ajattelee, että luulee olevansa muita parempi. Ei laita itseään likoon, on vain arvioiva osapuoli.
Missä liki pyörittelee silmiään?
Vierailija kirjoitti:
tai ujo? epävarma? ahdistunut? pelokas? omissa maailmoissaan; surullinen, vihainen, äreä, kipeä, uupunut?
Jos juttusi tasot ovat huonot, niin varmasti monikin jopa ei epävarma pyörittelee silmiään ja hymähtelee, vaikutat siltä että tunneälysi ei ole kovin hyvä, joten luultavasti juttusikin ovat sitä luokkaa.
Peiliin katsomisen paikka?
Oon tommonen mutta kun suutun, mä todella suutun, teen kokoajan työtä parantaakseni itsehillintääni. En edes uskalla tähän kirjoittaa mitä olen meinannut joskus tehdä..
Kerrot saaneesi juuri syöpädiagnoosin/lapsesi jääneen auton alle/puolisosi pettäneen ja tämä oman elämänsä äiti Amma hymyilee ja hymähtelee. Eihän se tietenkään kaikista tunnu epäadekvaatilta ja jopa raivostuttavalta...
Vierailija kirjoitti:
Kerrot saaneesi juuri syöpädiagnoosin/lapsesi jääneen auton alle/puolisosi pettäneen ja tämä oman elämänsä äiti Amma hymyilee ja hymähtelee. Eihän se tietenkään kaikista tunnu epäadekvaatilta ja jopa raivostuttavalta...
No tuotahan ei aloituksessa lukenut, harvempi noin reakoi, olisiko ollut omissa ajatuksissaan?
Siis miten tuo hymähtely kuuluu asiaan? Kunnon viilipyttyhän ei anna mitään tunnesingnaalia tulkittavaksesi, vain kuuntelee intensiivisesti.
En