Jos Hercule Poirot sijoittuisi nykyaikaan, millaisia kuvia hän postailisi Instaansa?
Kommentit (23)
Joka aamu tulisi kuva marmeladilla päällystetyistä paahtoleivistä ja kupillisesta teetä, sanomalehden vieressä tottakai.
Siellä olis ainakin kuva täydellisesti asetelluista viiksistä, kolmen ruokalajin illallisen kattaus, räätälillä sovittamassa uutta asua, kuva korttipöydästä, kuva konserttiin menosta...
Varmaan olis paljon seuraajia. Ehkä jopa enemmän kuin Sara Siepillä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olis paljon seuraajia. Ehkä jopa enemmän kuin Sara Siepillä.
Mä seuraisin ainakin! Monsieur Poirot on ihan paras!
Ei jestas.. kuka edes näin typeriä aloituksia tekee? Oikeesti?
Räätälöityjä pukuja, laadukkaita alkoholijuomia ja kauniita kristallilaseja, kuubalaisia sikareita. Ei juurikaan selfieitä tai kuvia itsestä. Ehkä antiikkiesineitä täydellisessä asetelmassa ja kerran vuodessa lähikuva prikulleen trimmatuista ja vahatuista viiksistä.
Kuvia erilaisilta kutsuilta, joissa hän poseeraisi seurapiirihenkilöiden kanssa. Toki hän olisi tarkka, että postaisi itsestään vain kuvia, jotka ovat onnistuneet täydellisesti.
Ei Poirot Instassa olisi. Lukisi vain sanomalehtiä ja kirjoja. Ehkä kuuntelisi radiota.
Vierailija kirjoitti:
Ei Poirot Instassa olisi. Lukisi vain sanomalehtiä ja kirjoja. Ehkä kuuntelisi radiota.
Toisaalta Poirot viihtyi seurapiireissä ja oli mielellään esillä.
Päivittäisiä asetelmia #ootd rusetista, nilkkaimista, hatusta, taskukellosta vitjoineen ja hansikkaista. Feedi olisi tarkkaanharkitun pelkistetty, yleisväri vaihtuisi tietyin väliajoin. Lyhyet tekstit, ei hymiöitä.
Mä en usko, että hän välittäisi instasta tai muistakaan somekotkotuksista.
Vierailija kirjoitti:
Joka aamu tulisi kuva marmeladilla päällystetyistä paahtoleivistä ja kupillisesta teetä, sanomalehden vieressä tottakai.
Eikä unohdeta aamiaiskuvasta täysin symmetrisiä keitettyjä kananmunia!
Kuvat olisivat symmetrisiä. Neliskanttisuus hyvin edustettuna.
M. kirjoittaisi kulinaarista blogia. Instassa kuvia valmiista aterioista.
Laittaisi seuraajille kuva-arvoituksia, joissa pitäisi käyttää älynystyröitä. Muuten en kyllä usko että tuhlaisi pieniä harmaita aivosolujaan niin älyttömyyksiin kuin instagram tai some.
Hän lähinnä kommentoisia sarkastisesti sosiaalisen median kevytkenkäisestä rupusakista eikä vahingossakaan olisi siinä itse.