Tervehditkö töissä vain niitä jotka tunnet?
Kommentit (6)
En yleensä niitäkään, elleivät itse tervehdi. Useimmat ei täällä it-työpaikassa harrasta tervehtimistä ainakaan jos sillä tavalla näkee ekaa kertaa että toinen jo istuu avokonttorissa keskittyneenä töihin ja toinen tulee siihen viereiseen työpisteeseen. Hiljaa siihen vaan hiivitään omaan työpisteeseen ja aloitetaan hommat.
Mutta tässä rakennuksessa n 800 firman työntekijää töissä, mahdoton olisi kaikkia tervehtiä joita kohtaa vaikka ruokalassa käydessän.
Yleensä tulee tervehdittyä kaikkia jotka katsovat kohti (eivätkä kenkiensä kärkiä).
Meillä on 600 työntekijää ja yleensä tervehditään, jos törmätään esim. hississä tai muuten pienemmissä tiloissa. Ei tietenkään tervehditä kaikkia esim. työpaikan ruokasalissa.
Tervehdin ihan kaikkia. Olen suosittu työntekijä. Ei haittaa jos joku möllerö ei moikkaa takaisin. Hänen käytösongelma, ei multa pois.
Minulla on 400 työkaveria, kaikkia tervehdin, jos näen, vaikka en tietenkään tunne kaikkia. Käytöstavat on opetettu jo kotona. Usein sanon myös jotain muuta tai toivotan Hyvää viikonloppua tms. Se on sitä ihmisten välistä kaunista käytöstä.
Tunnen töissä kaikki, joten tervehdin kaikkia. En kyllä välttämättä isommassa paikassa jaksaisi jatkuvasti moikkailla kaikkia tuiki tuntemattomia vastaantulijoita, eikä siinä minusta ole mitään väärää.