Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stefano sanoo että kukaan kaunis nainen ei tullut Lappiin tähän ohjelmaan. Todella törkeää puhua noin ilkeästi morsianehdokkaista. Ja sit suomalaiset naiset lähetelleet tollaselle viestejä somessa.. Näyttää olevan monelle ihan sama mikä ääliö on kunhan on rahaa ja ulkonäköä? Itseäni el kyllä sekään miellytä hänessä.
Törkeää sanoa ääneen tällaista, mutta tottahan se oli. Kauniilla naisilla ei ole mitään tarvetta hakeutua tällaisiin ohjelmiin, kun vientiä on muutenkin yllin kyllin..
Stefan oli vain rehellinen, miksi valehdella. On aina parempi kertoa totuus, niin kuin naiset kertoivat oman näkemyksensä Stefanosta. Stefano hoita tämän todella hyvin.
Katsohan! Kun naisille on ihan ok ja jopa ihailtavaa ja toivottua olla rehellinen. Mutta kun mies on rehellinen, on hän sika..
Stefun kannattaisi lähteä Jenkkeihin etsimään onneaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Vappu edes uskalsi pamauttaa Matthewlle totuuden päin naamaa. Eli pitäisi nyt poistua sieltä menneisyydestä, alkaa elää nykypäivää ja laittaa toimeksi. Ei asiat haaveilulla etene.
Pamautteli myös Stefanolle. Stefano näytti suuttuvan asiasta. VAppu näytti miten tomeria ja itsenäisiä Suomi naiset ovat. Hyvä VAppu!
Lähi-idästä kotoisin oleva mieheni ei vieläkään yli kymmenen vuoden avioliiton ja melkein 20 Suomessa asutun vuoden jälkeen kunnolla tajua miten vahvoja suomalaiset naiset ovat. Yrittää välillä samanlaista sovinistista shittiä kuin Stefano ja Musti, eikä millään käsitä miksei saa tahtoaan läpi 😂 Minulle tosin sopii tuollainen vähän hankala puoliso, koska olen temperamenttinen ja vahvatahtoinen, jonkun kiltin miehen mielestä varmaan vaikea ihminen itsekin.
Toivottavasti pidät pääsi jatkossakin.
Olen ollut tämmöinen kohta 45 vuotta, niin enpä näe syytä miksi yhtäkkiä alkaisin jotenkin pehmoilemaan 😄
Kuulostaa raskaalta elää tyypin kanssa, joka avoimesti halveksii sinua ja mitä olet eikä edes ajan kuluessa muuta ummehtuneita kantojaan, mutta kukin tavallaan.
Anteeksi, mutta kuka halveksii ja ketä? Puhutko nyt minun miehestäni? Miten ihmeessä sait sellaisen käsityksen aiemmista viesteistäni?
Arki meillä soljuu ihan samoin kuin suomalaispareilla, vaikka mies aina silloin tällöin heittää jotain jo lapsuudessa opittua ”miesten töistä ja naisten töistä”. Meillä kumpikin tekee kaikkea, eli minä saatan vaihtaa auton renkaita samalla kun mies pesee ikkunoita, eli ne on vain heittoja. En ole nyrkin ja hellan välissä, enkä ole koskaan ollutkaan.
MInä en kyllä jaksaisi, enkä edes haluaisi, vaihtaa auton renkaita, kun toinen kerta jaksaa sen paremmilla käsilihaksilla tehdä. Toki jos olisi sinkku tai miehellå vaikka käsi paketissa, niin sitten (veisin huoltamoon renkaiden vaihtoon. En halua, että rengas irtoaa kesken ajon tai heiluu).
Stefano ei julkaise muita kuin mairittelevia kommentteja istassaan. Tämä ulostulo oli hänen vastaiskunsa suomalaisten tylytykseen nettisaiteilla. Haha. Hampaat on fiksattu, mutta paremmin rahat olisi voinut käyttää sijoittamalla ne sisäisen kasvun kurssiin. Sama m#lkku ukko edelleen sisältä, luulee että valkoiset suorat hampaat tuovat hänelle ihanan naisen. No, pinnallinen S haluaakin samanlaisen eli pinnallisen naisen. Kunhan on muovilaminoidut hampaat, blondattu muovitukka ja siniset piilolinssit, S hihkuu innosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten taso varsinkin paljon kirjeitä saaneiden kohdalla viittaa kyllä siihen, että eivät todellisuudessa saaneet itse valita Leville lähtijöitä.
Mistä sen tietää, millaisia ne muut kirjeet sitten olivat emmekä taida tietää myöskään oikeaa kirjeiden määrää, kun miehet saivat vain ne kirjeet, jotka oli hyväksytty. On ihan päivänselvää, että tietenkään mukaan ei oteta jotain sekopäitä tai henkilöitä, jotka eivät halua osallistua ohjelmaan.
Ihan selvästi on nuoret ja timmit naiset diskattu jo ennen kisaa. Heitäkin on olemassa, oon itekin nähny. Ja mitä "sekopäihin" tulee, niin eikös tätä genreä kutsuta Tosi-TV:ksi?
Miksi joku nuori ja timmi nainen olisi kiinnostunut ihan tavallisista keski-ikäisistä miehistä?
Että voi ottaa asuntolainan sijaan aurinkoa terassilla, joka on maksettu.
Useimmin kuitenkin siksi, koska nuoret naiset henkisesti paljon kypsempiä kuin ikäisensä miehet.
Musti tosi lämmin persoona ja huomioi naisen. Hyvä varmaan ystävänä. Kulttuuriero liian suuri sovinustisella kasvatuksella. Suomi vuodet hieman lähentäneet suomalaiseen kulttuuriin. Onko ollut naistenmies? Täydellinen turn off jo sen vuoksi suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Vappu edes uskalsi pamauttaa Matthewlle totuuden päin naamaa. Eli pitäisi nyt poistua sieltä menneisyydestä, alkaa elää nykypäivää ja laittaa toimeksi. Ei asiat haaveilulla etene.
Pamautteli myös Stefanolle. Stefano näytti suuttuvan asiasta. VAppu näytti miten tomeria ja itsenäisiä Suomi naiset ovat. Hyvä VAppu!
Niin, sinunkaltaisten "tomerien naisten" mielestä naiselle on OK ja toivottavaa olla kusipäinen. Miehille se ei ole ok. Tämä maailma on ihan perseestä.
Miksi tuollaiset libanonilainen ja turkkilainen rahdattiin Suomeen verorahoillamme? Ihan feikkejä molemmat.Nyt haukkuvat suomalaiset pystyyn. Kuka tuotannosta vastaa asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähi-idästä kotoisin oleva mieheni ei vieläkään yli kymmenen vuoden avioliiton ja melkein 20 Suomessa asutun vuoden jälkeen kunnolla tajua miten vahvoja suomalaiset naiset ovat. Yrittää välillä samanlaista sovinistista shittiä kuin Stefano ja Musti, eikä millään käsitä miksei saa tahtoaan läpi 😂 Minulle tosin sopii tuollainen vähän hankala puoliso, koska olen temperamenttinen ja vahvatahtoinen, jonkun kiltin miehen mielestä varmaan vaikea ihminen itsekin.
Olen ollut tämmöinen kohta 45 vuotta, niin enpä näe syytä miksi yhtäkkiä alkaisin jotenkin pehmoilemaan 😄
Kuulostaa raskaalta elää tyypin kanssa, joka avoimesti halveksii sinua ja mitä olet eikä edes ajan kuluessa muuta ummehtuneita kantojaan, mutta kukin tavallaan.
Anteeksi, mutta kuka halveksii ja ketä? Puhutko nyt minun miehestäni? Miten ihmeessä sait sellaisen käsityksen aiemmista viesteistäni?
Arki meillä soljuu ihan samoin kuin suomalaispareilla, vaikka mies aina silloin tällöin heittää jotain jo lapsuudessa opittua ”miesten töistä ja naisten töistä”. Meillä kumpikin tekee kaikkea, eli minä saatan vaihtaa auton renkaita samalla kun mies pesee ikkunoita, eli ne on vain heittoja. En ole nyrkin ja hellan välissä, enkä ole koskaan ollutkaan.
MInä en kyllä jaksaisi, enkä edes haluaisi, vaihtaa auton renkaita, kun toinen kerta jaksaa sen paremmilla käsilihaksilla tehdä. Toki jos olisi sinkku tai miehellå vaikka käsi paketissa, niin sitten (veisin huoltamoon renkaiden vaihtoon. En halua, että rengas irtoaa kesken ajon tai heiluu).
Ja samoilla silmillä vaadit "tasa-arvoa". Harmi, että naisten tasa-arvo on sitä, että naiset saa kaiken ja miehet tekee kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Onks toi Stefano laittanut itselleen uudet hampaat?
Hän sanoi laittavansa hampaansa yhdessä englanninkielisessä videossa. Video oli nähtävissä tällä areenalla joskus aiemmin. Voi olla vieläkin jos selaa tarpeeksi taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Renkaiden vaihto henkilöautoon ei ole kummoinenkaan homma terveelle ihmiselle.
Kun sen on kerran tehnyt opastettuna, sujuu jatkossakin.
Ei vaadi erityisesti lihasvoimaa, kun käyttää esim. CRCtä juuttuneeseen mutteriin ja räikällistä momenttiavainta. Renkaat voi pyöritellä, ei niitä tarvi kantaa paikasta toiseen.
Noin ylipäätään, kannattaa pysyä mahdollisimman omavaraisena ja kykenevänä kaikenlaisiin (pakollisiin) kotitöihin. Ei oppi ojaan kaada, mutta kykenemättömyys voi jossain vaiheessa kostautua.
N63
Stefano varmaan tarkoitti sitä, että ensin mies huomaa naisessa ulkoisen. Se ei vaan riitä vaan varmasti hänellekin naisessa tärkeää henkinen potentiaali jotta löytyy luonteesta hänen persoonaan sopivia ominaisuuksia. Tyhjäpää tuskin riittäisi eikä tavis mamma.
Se mikä kenenkin silmään on upeaa vaihtelee. Kuten myös se mitä ei silmin nähtävää toisesta haluaa löytää.
Moni suomalainen nainen on mukavuudenhalussaan jättänyt liikunnan, terveet elämätavat, pukeutumisen, itsensä kehittämisen jne. Moni huomaa jossain vaiheessa, että petraa itseään kun jää aikaa itselle tai herää asiaan. Voi itse hyvin ja miehetkin huomaa. Sama miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musti on ollut pelle koko ajan katsojien silmissä, paljastukset eivät tätä muuta ja nuo paljastuksethan ovat valetta. Luuliko tuo, ettei tuotanto kommentoi näitä outouksia. Tyyppiä vainvituttaa, kun kaveritvittuilee ja mummelit laittaa viestiä :D
Mutta hyvä että saatiin vahvistus täälläkin lausutulle epäilylle, että tuotantoyhtiö valitsi kirjeistä ruudulle päässeet morsiankandidaatit. Jos jussit olisivat saaneet valita, olisi Levin riinteen näkymä ollut erilainen.
Tuossahan tuo Mustafa edelleenkin kertoo että facebookissa tulee yhteydenottoja vain vanhoilta naisilta. Yrittäkää nyt ymmärtää että sellaista ei voi valita mitä ei ole! Nuoret naiset ei halua tuota.
On se kyllä jollain tavalla huvittavaa kun ihminen ei ymmärrä ikääntyvänsä. Itseään ehkä voi huijata, mutta valitettavasti muu maailma kuitenkin suhtautuu niin että olet sen ikäinen mikä olet. Ja se että neli-viiskymppinen ukko kuvittelee edelleenkin olevansa kovaa valuttaa (itseään koulutetumpien) nuorten naisten mielestä, se nyt on vain aivan harhaista.
Tämä on ihan totta, eikä koske pelkästään Mustia tai Stefanoa. Ihan hirveän usein 40-60-vuotiaat kuvailee itseään nuorekkaaksi, vaikka näyttävät ja käyttäytyvät loppujen lopuksi ihan ikäistensä tavoin. Ja mitä enemmän väkisin yrittää olla nuorekas, niin sitä naurettavammalta näyttää.
MOni ei varmastikaan yritä, vaan vain kokee itsensä sisäisesti sellaiseksi, eikä tajua näyttävänsä ja kuulostavansa ulospäin muulta. Vähän sama kuin paljon laihtunut, ikänsä lihavana ollut hämmästyy nähdessään itsensä näyteikkunan heijastuksessa. Tai ikänsä laihana elänyt, mutta lihonut.
Tarkoitin siis niitä päänsä siniseksi tai vihreäksi värjänneitä vanhempia naisia (mun mielestä ainakin shokkivärit on oikeasti parikymppisten juttu), tai selvästi nuortenvaatteisiin pukeutuvia mummeleita. Sitä voi olla nuorekas vaikka tukka ei olekaan sininen tai päällä teiniosastolta ostetut vaatteet.
Amen, sanoo tämä 55-vuotias. Olet aivan oikeassa.
Mielestäni Mustafa oli nuorekas. Ilman shokkivärejä :D Mutta hänestä huokuu jokin kypsyys ja kokemus, viisaus. Ei nuori suomalainen tyttö uskalla turkkilaisen miehen matkaan lähteä, se on selvääkin selvempää.
Ei kyllä kannata yhtään kenenkään tai minkään ikäisen lähteä turkkilaisen miehen matkaan. Muutamia Suomi-Turkki-pariskuntia olen elämäni aikana tuntenut, ja kaikki päättyneet siihen että mies pettänyt ennemmin tai myöhemmin. Pettämisen lisäksi inhottava luonne ja asenne parisuhteeseen on se, että naisen pitää tilittää ja kertoa kaikki, miehen ei tarvitse kertoa minne on menossa, kenen kanssa ja koska tulee takaisin. Nainen ei saa juhlia omin päin tai matkustella yksin, mieheltä taas ei saa kieltää tai kysellä mitään. Jos pistät hanttiin, niin turpaan tulee tai miestä ei näy kotona viikkoon. Ne miehet osaa kiusata, itkettää, aiheuttaa huolta ja murhetta. Itsellä ei ole kokemusta, mutta olen ollut lukemattomia kertoja olkapäänä ja kuuntelevana osapuolena naisystäville.
Jos jollakulla on toisenlainen kokemus tai tieto turkkilaisista, niin kuulisin mielelläni!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaiset libanonilainen ja turkkilainen rahdattiin Suomeen verorahoillamme? Ihan feikkejä molemmat.Nyt haukkuvat suomalaiset pystyyn. Kuka tuotannosta vastaa asiasta?
"Verorahoillamme" :D
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä en tajua, kun niissä muistelupätkissä näytettiin miehiä selailemassa kirjeitä ja kuvia, niin niissä just näkyi nuoria ja vaaleita naisia. Miksei he päässeet ohjelmaan, jos varsinkin Musti haki juuri sellaista? Muistaakseni yksi Mustinkin kädessä olevista kuvista näytti alle kolmekymppiseltä blondilta.
Se taisi olla se Olivia joka olikin ohjelmassa, mutta antoi pakit mustille
Mainosrahoilla ne tänne tuotanto rahtasi.
MTV ei saa samaa valmista lounasta kuten Yle. Suurin osa tuotosta tulee mainosten myynnistä.
Jäin pohtimaan miten arki olisi sujunut Matthewilla ja Terhillä. (He olisivat olleet oma suosikkiparini).
Matthew olisi työskennellyt siellä kaupungissa ja toimelias, kaunis Terhi olisi ajanut Matthewin tuomalla puskutraktorilla ne kaikki muut pytingit nurin paitsi sen saunan ja puuseen.
Saunassa olisi asusteltu ja paisteltu kiukaalla napsahtavia nakkeja ja yövytty matkailuvaunussa.
Ajan mittaan olisi Terhi saanut lapsia ja Matthew olisi kannustanut Terhiä uuden töllin ja pöllin teossa ja loppumattomissa maatilan töissä.
Kirkossa olisi käyty biljardia pelaamassa ystävien keralla sekä hautausmaalla kanssa.
Terhi ammuskelisi pienoiskiväärillä metsänriistaa lisukkeeksi.
Talvella olisi laskettu pulkalla.
Terhi ja Roy olisivat perustaneet kiinteisyövälitysfirman.
Mökkikylän tinkimätön emäntä olisi kyllä osannut hoitaa kaikki hommat asiaankuuluvasti.
Roy olisi saanut myös pullia syödäkseen.
Musti olisi saanut Piian kaikkine lapsineen asumaan siihen siirtolapuutarhamökkiin. Piia olisi tehnyt kitkemistöitä ja torimyyntiä Mustafan serkkujen neuvomana. Lapset olisi laitettu kielikouluun.
Mustafa olisi jatkanut normaalia Mustafan elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musti on ollut pelle koko ajan katsojien silmissä, paljastukset eivät tätä muuta ja nuo paljastuksethan ovat valetta. Luuliko tuo, ettei tuotanto kommentoi näitä outouksia. Tyyppiä vainvituttaa, kun kaveritvittuilee ja mummelit laittaa viestiä :D
Mutta hyvä että saatiin vahvistus täälläkin lausutulle epäilylle, että tuotantoyhtiö valitsi kirjeistä ruudulle päässeet morsiankandidaatit. Jos jussit olisivat saaneet valita, olisi Levin riinteen näkymä ollut erilainen.
Tuossahan tuo Mustafa edelleenkin kertoo että facebookissa tulee yhteydenottoja vain vanhoilta naisilta. Yrittäkää nyt ymmärtää että sellaista ei voi valita mitä ei ole! Nuoret naiset ei halua tuota.
On se kyllä jollain tavalla huvittavaa kun ihminen ei ymmärrä ikääntyvänsä. Itseään ehkä voi huijata, mutta valitettavasti muu maailma kuitenkin suhtautuu niin että olet sen ikäinen mikä olet. Ja se että neli-viiskymppinen ukko kuvittelee edelleenkin olevansa kovaa valuttaa (itseään koulutetumpien) nuorten naisten mielestä, se nyt on vain aivan harhaista.
Tämä on ihan totta, eikä koske pelkästään Mustia tai Stefanoa. Ihan hirveän usein 40-60-vuotiaat kuvailee itseään nuorekkaaksi, vaikka näyttävät ja käyttäytyvät loppujen lopuksi ihan ikäistensä tavoin. Ja mitä enemmän väkisin yrittää olla nuorekas, niin sitä naurettavammalta näyttää.
MOni ei varmastikaan yritä, vaan vain kokee itsensä sisäisesti sellaiseksi, eikä tajua näyttävänsä ja kuulostavansa ulospäin muulta. Vähän sama kuin paljon laihtunut, ikänsä lihavana ollut hämmästyy nähdessään itsensä näyteikkunan heijastuksessa. Tai ikänsä laihana elänyt, mutta lihonut.
Tarkoitin siis niitä päänsä siniseksi tai vihreäksi värjänneitä vanhempia naisia (mun mielestä ainakin shokkivärit on oikeasti parikymppisten juttu), tai selvästi nuortenvaatteisiin pukeutuvia mummeleita. Sitä voi olla nuorekas vaikka tukka ei olekaan sininen tai päällä teiniosastolta ostetut vaatteet.
Amen, sanoo tämä 55-vuotias. Olet aivan oikeassa.
Mielestäni Mustafa oli nuorekas. Ilman shokkivärejä :D Mutta hänestä huokuu jokin kypsyys ja kokemus, viisaus. Ei nuori suomalainen tyttö uskalla turkkilaisen miehen matkaan lähteä, se on selvääkin selvempää.
Ei kyllä kannata yhtään kenenkään tai minkään ikäisen lähteä turkkilaisen miehen matkaan. Muutamia Suomi-Turkki-pariskuntia olen elämäni aikana tuntenut, ja kaikki päättyneet siihen että mies pettänyt ennemmin tai myöhemmin. Pettämisen lisäksi inhottava luonne ja asenne parisuhteeseen on se, että naisen pitää tilittää ja kertoa kaikki, miehen ei tarvitse kertoa minne on menossa, kenen kanssa ja koska tulee takaisin. Nainen ei saa juhlia omin päin tai matkustella yksin, mieheltä taas ei saa kieltää tai kysellä mitään. Jos pistät hanttiin, niin turpaan tulee tai miestä ei näy kotona viikkoon. Ne miehet osaa kiusata, itkettää, aiheuttaa huolta ja murhetta. Itsellä ei ole kokemusta, mutta olen ollut lukemattomia kertoja olkapäänä ja kuuntelevana osapuolena naisystäville.
Jos jollakulla on toisenlainen kokemus tai tieto turkkilaisista, niin kuulisin mielelläni!
Täällä näin. Olen naimisissa turkkilaisen kanssa, mutta sillä erolla, että toisin kuin lähes kaikki suomi-turkkipariskunnat, mieheni ei ole kurdi eikä hänen kotiseutunsa ole kouluttamattomilta alueilta idästä tai etelästä. Ero on kuin yö ja päivä. Mieheni on kuin kuka tahansa länsimaalainen mies. Ehkä vain astetta paremmin pitää hygieniastaan huolta. Muuta eroa ei ole. :D
Suurin osa Suomessa olevista turkkilaisista ovat idästä ja etelästä ja siksi suomalaisten kuva turkkilaisista on pahasti vääristynyt.
Kiinnostaisi tietää millä perusteella ohjelmaan hakevat naiset hylättiin. Oliko luottotiedot menneet, rikostaustaa, päihdeongelma vai mikä. Heidät vain näytettiin ohimennen ja valitut olivat jotain muuta. Että saadaan show, mikä hemmetin show... hah!
Suomalaisten silmiin ne kaikki näyttää tosiaan Stefanoilta :). Tarjontaa on yli tarpeiden ihan suomessa. Ainut ongelma on uskonto; moni ei ole kristitty ja se on aika iso kulttuurishokin aiheuttaja.