Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummat mököttää enemmän, miehet vai naiset?

Vierailija
16.08.2019 |

Eikös miehet ole useammin niitä, jotka eivät osaa sanoittaa tunteitaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä varmaan mitään virallista tutkimusta ole tehty.

Vierailija
2/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan ehdottomasti miehet -- niin omissa kuin ystävienkin suhteissa. Se on puolustuskeino, kun sanat eivät riitä. Passiivis-aggressiivinen suojautuminen. 

Mutta varmaan löytyy toisenlaistakin. Uskon kuitenkin, että pääsääntöisesti näin päin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista, mutta meillä mies mököttää vähän väliä. Se on niiiin raastavaa se hiljaisuus, korkeintaan murahtelee vastaukseksi eikä edes kerro mistä mököttää! Sitten taas päivän parin päästä on kuin ei mitään.

Vierailija
4/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mököttäminen on eri asia kuin tunteiden sanoittaminen. Voi olla mököttämättä vaikkei ymmärtäisi tunteistaan tuon taivaallista. Tai mököttää vaikka miten hyvin ymmärtäisi tunteitaan.

Vierailija
5/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset varmasti

Vierailija
6/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun havaintojeni mukaan ne, jotka eivät mökötä, huutavat. Näin on ollut omissakin suhteissani. Naiset ovat mököttäneet ja minä olen se huutaja. Tuttavapariskunnissa on usein toisin päin.

Ei kovin rakentavaa, mutta me ihmisillä vain on inhimilliset heikkoutemme. Ja onneksi tätä ei tapahdu edes joka vuosi.

Vierailija
7/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ok jos mies mököttää. Teen sit rauhassa omia hommiani. Saa rauhassa mököttää, en anna sen häiritä, päinvastoin.

Vierailija
8/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo ei ole mies-nais-kysymys. Minä en ole tuntenut tuollaista tapaa ennen kuin tutustuin miehen sukuun, jossa kaikki harrastavat tuota - niin miehet kuin naisetkin. Säälittää niiden kyvyttömyys normaaliin kommunikointiin.

Vierailija
9/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mököttäminen määritellää sekä hiljaa olemisella että vetäytymisellä yleensä naiset. Jos se taas määritellään tunteiden sanoittamatta jättämisellä miehet.

Vierailija
10/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Turhia tällöiset sukupuolten vastakkaisen asettelu.

Vierailija
11/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä mökötän silloin kun nainen nalkuttaa koska nainen on aina oikeassa.

Parempi siis vetäytyä omiin oloihin mököttämään kun väitellä naisen kanssa asioista.

M30

Vierailija
12/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä mökötän silloin kun nainen nalkuttaa koska nainen on aina oikeassa.

Parempi siis vetäytyä omiin oloihin mököttämään kun väitellä naisen kanssa asioista.

M30

Molemmat on vallankäyttöä tai ainakin yritystä siihen. Miksi hukata elämä valtataisteluun?

Vierailija
13/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30

Voi olla ihan tyypillistä tuo, että kun ei sanavarasto eikä perustelukyky riitä hoitamaan asiaa suullisesti, niin vetäydytään.

Vierailija
14/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulu on persoonallisuuskysymys eikä riippuvainen sukupuolesta. Ihan turha tehdä vastakkainasettelua siitä.

Meillä mykkäkouluilija on mies, jossain muussa perheessä ehkä nainen.

Vierailija
15/15 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Molemmat on vallankäyttöä tai ainakin yritystä siihen. Miksi hukata elämä valtataisteluun?

Alan mököttämään sinulle nyt.

M30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä