Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette siitä, että Isac Elliotista tuleekin tähti Robinin sijaan?

Vierailija
16.08.2019 |

Näin.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen siis niin liian vanha. Kun luen näitä kommentteja, en tajua kuinka nuori täytyy edes olla, että on ikinä kuullut yhtäkään biisiä kummaltakaan kundilta.

Wow. Olet kyllä aika hyvässä säilössä ollut, jos Robinilta olet välttynyt.

Jep, sitä säilöä kutsutaan keski-iäksi. Kun lapset lähtivät kotoa, olin vain kiitollinen, ettei tarvitse kuunnella enää musiikkia ja siunattu hiljaisuus valtasi talon.

Vierailija
42/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen siis niin liian vanha. Kun luen näitä kommentteja, en tajua kuinka nuori täytyy edes olla, että on ikinä kuullut yhtäkään biisiä kummaltakaan kundilta.

Wow. Olet kyllä aika hyvässä säilössä ollut, jos Robinilta olet välttynyt.

Jep, sitä säilöä kutsutaan keski-iäksi. Kun lapset lähtivät kotoa, olin vain kiitollinen, ettei tarvitse kuunnella enää musiikkia ja siunattu hiljaisuus valtasi talon.

No kyllä olet aika tarkasti tosiaan mediavempaimet pitänyt kiinni tai eri asemilla, mutta eihän siinä mitään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinhan Robin julkaisee tämän biisin joka esiintynyt jo livesetissä?

En ole varma onko tuokaan niin erottuva, mutta parempi biisinä kuin ne kaksi ekaa julkaisua.

Vierailija
44/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulutaito ratkaisee, ei ulkonäkö. Isaac on parempi, vaikken kummastakaan tykkää laulajana.

maailmalle riittää yksi bieber. Isacin jenkkien valloitus meni seinään. Miksi nyt onnistuisi. Siinä ei raha auta, kun ei karisma riitä. Ääni ei ratkaise, vaan ulkonäkö ja ääni.

Isacillahan on olevinaan ainakin niin turbotiimi nyt takanaan, että pitäisi onnistua :D

Vierailija
45/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yllättynyt olen, jos kumpikaan pääsee Alman kanssa samaan edes. Ei ne Alman biisitkään niin kummempia jytkytyksiä ole, mutta Almalla on erottuvampi ääni, kuulostaa livenäkin aivan hyvältä ja on omaleimaisempi tyyppi kuin nää pojat. Mutta onnea vaan kaikille yritykseen, onnistumisia ne voi olla pienemmätkin edistysaskeleet.

Vierailija
46/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isac pakotus palstalla ainakin kiihtynyt :D Tädit ja sedät pistetty hommiin!

Vierailija
47/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan se ja sama

Vierailija
48/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kakshan ois voinu pistää duon pystyyn.

Vierailija
49/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnistais kuvista näitä henkilöitä. Toinen on kuulemma "laulaja".

Vierailija
50/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin Isac Elliotmainen on tuo uus biisi. Ei huono, muttei oikein mitään uuttakaan.

Vierailija
51/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tää kielinainen aka Forsberg. Eikö sekin aio jotain kohta taas julkaista.. Vieläköhän havittelee tosiaan kunnon uraa artistina?

Vierailija
52/52 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kohtalaisen hiljanen alku taitaa tällä Isacin uudellakin biisillä olla kansainvälisillä vesillä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi