Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette siitä, että Isac Elliotista tuleekin tähti Robinin sijaan?

Vierailija
16.08.2019 |

Näin.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulutaito ratkaisee, ei ulkonäkö. Isaac on parempi, vaikken kummastakaan tykkää laulajana.

Livenä tämä poika ei osaa kyllä.

Vierailija
22/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulutaito ratkaisee, ei ulkonäkö. Isaac on parempi, vaikken kummastakaan tykkää laulajana.

maailmalle riittää yksi bieber. Isacin jenkkien valloitus meni seinään. Miksi nyt onnistuisi. Siinä ei raha auta, kun ei karisma riitä. Ääni ei ratkaise, vaan ulkonäkö ja ääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono biisi. Isacin ulkonäkö ei riitä menestykseen - Robinin olisi. Nämä kun saisi yhdistettyä niin menestys olisi varma. Erikseen, no jaa...

Tom Waitsinkin ulkonäkö riitti.

Se osasi tehdä biisejä, laulaa, soittaa. Aito.

Vierailija
24/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sekin käy..vaikka kyl mä enemmän oon Robinin "puolella" se on niin ihku böö.

Just hihittelin Elliotin ysäri hiuksille aamu TV:ssä. Pojilla oli tollaset sillon ku olin ala-asteella. Ja backstreet Boysin Nickillä, joka oli niin kuuma sillon

Olitko sä silloin kiusaaja vai kiusattu?

Öö, en ollut kumpikaan..taisin jopa saada "kaikkien kaveri" stipendin

Vierailija
25/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää oo se kaveri joka säännöllisesti antaa haastiksia kuinka ihan just ollaan vallottamassa millon Jenkit ja Aasia, mutta näyttöjä ei niinkään ole. Siksi näitä tulevaisuudenlupailuja on vaikea ottaa todesta.

Vierailija
26/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono biisi. Isacin ulkonäkö ei riitä menestykseen - Robinin olisi. Nämä kun saisi yhdistettyä niin menestys olisi varma. Erikseen, no jaa...

Tom Waitsinkin ulkonäkö riitti.

Kuolen nauruun: Tom Waits vs. Isac Elliot

Kenellä on karismaa ja kenellä ei?

Vierailija
27/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isac kysyy (isipapan painostuksesta) juhlissa, keikkapaikoilla jokaiselta (kuuluisalta), voidaanko tehdä yhdessä musaa. On liian tyrkky ja pinnallinen.

Saara Aallon kanssa voisivat tehdä dueton. He ovat kysyneetkin Saaralta yhteistyökuvioita. Saara kertoi jossain gaala-haastiksessa Onnea matkaan!

Vierailija
28/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisen tähden ei tarvitse tyrkyttää itseään joka paikkaan! Hänet haetaan estradeille ja levyttämään.

Vierailija
29/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siis niin liian vanha. Kun luen näitä kommentteja, en tajua kuinka nuori täytyy edes olla, että on ikinä kuullut yhtäkään biisiä kummaltakaan kundilta.

Vierailija
30/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen siis niin liian vanha. Kun luen näitä kommentteja, en tajua kuinka nuori täytyy edes olla, että on ikinä kuullut yhtäkään biisiä kummaltakaan kundilta.

Wow. Olet kyllä aika hyvässä säilössä ollut, jos Robinilta olet välttynyt.

Vierailija
31/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä Iisakissa? Hiljaa hyvää tulee ja Robinilla hyvä ulkonäkö puolellaan ja esiintyy paremmin.

Vierailija
32/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä Isacin uutuus

Aika monta kertaa jo julkaissut saman biisin tää Iisakkikin.

Vierailija
33/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään joka aidosti kannustaisi molempia? Tuntuu, että ihmiset haluaa väkisinkin rakentaa ja ylläpitää kauheaa kilpailuasetelmaa näiden välillä. Miten ois yhteisvoimin maailmalle? Yhteisbiisillekin vois olla kysyntää.

Vierailija
34/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö se toinen sinne maailmoihinsa huutamaan "hulahula rullalautatemppua"?

Vierailija
35/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinin olisi pitänyt takoa rautaa silloin, kun oli vielä söpö teinipoika. Aikuistuttuaan on menettänyt vetovoimaansa kovasti. Robinin juna meni jo, kun laulutaidotkaan eivät ole kuin korkeintaan keskinkertaiset.

Isacista ei ole mielipidettä.

Vierailija
36/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin toivon aidosti onnea ja menestystä heille molemmille. Tunnen ylpeyttä, että Suomessa on tuollaisia rohkeita nuoria, jotka yrittää.

Vierailija
37/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö se toinen sinne maailmoihinsa huutamaan "hulahula rullalautatemppua"?

Mene ihmeessä kuun lopussa Berliiniin tsekkaamaan?

Vierailija
38/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robinin olisi pitänyt takoa rautaa silloin, kun oli vielä söpö teinipoika. Aikuistuttuaan on menettänyt vetovoimaansa kovasti. Robinin juna meni jo, kun laulutaidotkaan eivät ole kuin korkeintaan keskinkertaiset.

Isacista ei ole mielipidettä.

Mä luulin, että Robin aika lailla takoi hyvän tilipussin Suomessa. Isomman kuin Isac sinä aikana ulkomaillekin pyrkien. Jos Robinille ei urkene ura nyt muualla niin varmaan ei ole harmittelemista, että joku lyhyt pikasuosio jäi teininä nauttimatta ulkomailla.

Vierailija
39/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin vaikuttaa aidolta tyypiltä, osaa tanssia ja suomenkieliset biisit upposivat. Tää Isac vaikuttaa leuhkalta pikkupojalta, valitettavasti. Robin on ulkoisesti viehättävä. Mutta kummankaan menestys ei ole minulta pois :)

Vierailija
40/52 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on aika lailla päivän selvää, että totta kai Isac on näistä isompi kansainvälinen tähti. Hänhän nimenomaan breikkasi heti 2013 mm. Norjassa ja faneja myös kertynyt sieltä täältä lisää. Aika paljon myös hiljaisempaa eloa on mahtunut Isacin uraan myös sittemmin. Mutta tulevaisuus on täysin auki kummankin saralla, voi tulla foppeja, onnistumisia, pitkää uraa tai katkera äkkipysäys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi