Mitä mieltä olette siitä, että Isac Elliotista tuleekin tähti Robinin sijaan?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Kai sekin käy..vaikka kyl mä enemmän oon Robinin "puolella" se on niin ihku böö.
Just hihittelin Elliotin ysäri hiuksille aamu TV:ssä. Pojilla oli tollaset sillon ku olin ala-asteella. Ja backstreet Boysin Nickillä, joka oli niin kuuma sillon
Olitko sä silloin kiusaaja vai kiusattu?
Robin onkin teennäinen ja tämä toinen sentään yrittää, joten onnea vaan ja menestystä.
Millä perusteella? Kumpiki nyt samalla lafkalla Saksassa. Isacilla toki etumatkaa, kun koko ajan tehnyt enkuksi ja ollutkin ulkomailla keikoilla tähdeten kv-staraksi. Ihan jää nähtäväksi kumpi onnistuu iskemään biiseineen ja imagoineen parempaan rakoon tulevaisuudessa.
Isac puukotti Robinia selkään. Törkeä tyyppi ja isipappa on samaa puuta.
Ei ne puheet vaan teot..että katsellaanpa sitten joku päivä.
Huono biisi. Isacin ulkonäkö ei riitä menestykseen - Robinin olisi. Nämä kun saisi yhdistettyä niin menestys olisi varma. Erikseen, no jaa...
Vierailija kirjoitti:
Isac puukotti Robinia selkään. Törkeä tyyppi ja isipappa on samaa puuta.
Ja tämä kävi kuinka? Tuli samalle levylafkalle?
Vierailija kirjoitti:
Huono biisi. Isacin ulkonäkö ei riitä menestykseen - Robinin olisi. Nämä kun saisi yhdistettyä niin menestys olisi varma. Erikseen, no jaa...
Tom Waitsinkin ulkonäkö riitti.
Iisakki on ollut tunnettu jo vuosia rajojen takana. Konsertit Japanissa, Norjassa aina loppuunmyydyt. Ihka ihana ja osaava kaveri. Ei mikkään mielistelijä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Isacin biisi huono ja ulkonäkö niin miten tämä yhdistettynä Robiniin toimisi? :)
Paska jätkä kun Robiniin vertaa. Teennäinen poika ja isä. Robin on jotenkin paljon herttaisempi, eikä sitä karismaa pysty isin suunnitellulla saamaan. Onnea kuitenkin kaikille kolmella ;)
Vierailija kirjoitti:
Iisakki on ollut tunnettu jo vuosia rajojen takana. Konsertit Japanissa, Norjassa aina loppuunmyydyt. Ihka ihana ja osaava kaveri. Ei mikkään mielistelijä.
Älä puhu soopaa. Se missään Japanissa ole keikkaillut ja Norjassa huippuaika mennyt jo vuosia sitten..
Laulutaito ratkaisee, ei ulkonäkö. Isaac on parempi, vaikken kummastakaan tykkää laulajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Isacin biisi huono ja ulkonäkö niin miten tämä yhdistettynä Robiniin toimisi? :)
Hyvä idea:
Robinin biisi ja ulkonäkö plus Isacin bieber-ääni.
Ah! Mammat kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu soopaa. Se missään Japanissa ole keikkaillut ja Norjassa huippuaika mennyt jo vuosia sitten..
Voit toki laittaa linkkiä jos Isacilla on omaa loppuunmyytyä keikkaa ollut Norjassa viimeisen parin vuoden aikana. Ei taida löytyä ;)
Kai sekin käy..vaikka kyl mä enemmän oon Robinin "puolella" se on niin ihku böö.
Just hihittelin Elliotin ysäri hiuksille aamu TV:ssä. Pojilla oli tollaset sillon ku olin ala-asteella. Ja backstreet Boysin Nickillä, joka oli niin kuuma sillon