Kuinka uskaltaa pyytää naista treffeille?
Olen huonon itsetunnon omaava mies, 21 vuotias. Naiskokemuksia ei juurikaan ole, toisaalta en ole edes yrittänyt. En ole ikinä yrittänyt iskeä ketään tai käyttänyt tinderiä ym. Jotenkin koen etten ole hyvän näköinen ja pelkään etten saisi matcheja. Tapasin nyt kuitenkin tuurilla naisen jonka kanssa viestitellä, mutta hän on Intissä. Hän on sinkku, mutta eiköhä sieltä löydy pian seuraa. Pitäisi siis saada juttuamme vietyä nopeasti eteenpäin. Jotenkin en uskalla vain suoraan pyytää näkisimmekö joku viikonloppu kun en tiedä yhtään onko hän kiinostunut. Hän kyllä itse ehdotti että tulisi joskus käymään, mutta en tiedä tarkoittiko tätäkin että kaverina.
Niin ja näin oman tekstin lukeneena niin onpa naurettava ongelma minulla, lähinnä halusin avautua kun en kehtaa kavereilleni tämmöisistä puhua, he ovat kaikki kokeneempia.
Kommentit (3)
Jos tää tyyppi on itse ehdottanut tulevansa käymään, niin voithan sä kysyä, että koska hän on tulossa. Sitten vaan tilanteen mukainen toimi nta. Kyllä se selviää , että onko pelkkää kaveria vai löytyykö kiinnostusta muuhunkin. Kaveripohjalta on hyvä aloittaa.
Jos nainen itse ehdottaa tulevansa käymään, hänellä on jo jonkinasteista kiinnostusta sinua kohtaan. Naiset ovat hyvin tarkkoja siitä, kenelle tuollaisia alkavat puhua. Nyt ei muuta kuin ehdottamaan ajankohtaa rennosti. Siitä tapaamisestahan se vasta lähtee selviämään, että mitä teistä syntyy mahdollisesti.
Pyydä ihmeessä! :) Pyydä vaikka luoksesi katsomaan leffaa ja kokkaa jotakin. Ei tarvitse olla niin hienoa jos vaikka hän ei sitten olisikaan romanttisessa mielessä kiinnostunut, mutta kotona taas on paljon mukavampaa ja rennompaa kuin vaikka jossain kahvilla ja jos onkin kiinnostunut sinusta niin mm. pussailukin voi olla luontevampaa omalla sohvalla :) Pyydä heti huomenna