Kertokaa teidän mies-lapsestanne? Miten ne syntyvät?
En ymmärrä. Ei tuon pitänyt olla tuollainen aikuinen lapsi, mutta havahduin eilen todellisuuteen ja olen siitä asti miettinyt vain pois muuttoa.
Syyt:
1. Autossa palanut huoltovalo vuoden. Ei edes katso siihen suuntaan. Kyllä voisin hoitaa asian, mutta miksi? Pitää miehenkin opetella. Olen siis yleensä varannut ajat ja vienyt auton.
Nyt vain kylmän viileästi odottelen. Ei tapahdu mitään.
2. Asunnon linjasaneerauksen suunnitelma paperi tulivat postissa viikko sitten. Ei katso, ei kysy, ei mieti. Ensi viikolla pitäisi äänestää mitä tehdään. Taitaa siis jäädä minulle, jes
3. Ihmetteli miksi palkka oli pienempi kuin yleensä. Kysyin missä palkkakuitti "en tiedä mihin se tulee". On ollut kolme vuotta samassa duunissa. Tajusin heti että lisäprosentille meni, kun eihän se osaa/kykene tehdä veroilmoitusta. Kuka ei tarkista omaa palkkakuittiaan???
4. Ei osaa asentaa mobiilipankkia uuteen puhelimeen (ostettu 2 vuotta sitten) vaan aina avaa vanhan puhelimen ja sitä kautta maksaa laskut
Nämä nyt on mitä ekana tuli mieleen, mutta varmaan arvaatte millainen tyyppi kyseessä.
Kun tavattiin oli tuo niin kiva ja reipas! Sitten yhtäkkiä pikkuhiljaa ihme taantuminen ettei pyllyä osata itse pyyhkiä.. ja huom, en tee puolesta! En paapo, en ole mikään kotiäiti (meillä ei ole lapsia), joten en tajua mikä tuota vaivaa..
Tuossa vaiheessa ehdottaisin kyllä lääkäriin menoa.