Mahtuisitko rippipukuusi?
Eli niihin vaatteisiin mitä sinulla oli päällä kun pääsit ripille?
Kommentit (18)
Ei mulla sellaista tallessa ole.
Ummehtunut tuulahdus 60-luvulta...
No en tiiä. Olin sillon 170cm ja 53kg. Nyt oon 170cm ja 58kg.. Vois vähän mekko pursuta. Mut kyl mä siihen valkoiseen kaapuun mahtuisin.
Joo jos mulla olis ollut sellainen. En ole kuulunut koskaan kirkkoon. Mutta saman verran painan kuin silloin. Ikää nyt 48.
Itse en rippikoulua käynyt, mutta kun katson poikiani, niin ei olisi kummallakaan enää mitään asiaa rippipukuunsa.
Kahteen kertaankin nykyään... ripille 1970-luvulla. ;)
No en! Mut Maria Kuusiluoma mahtuu! Ja on vielä kansallispuku!
No en. Olin silloin 45 kiloinen ja nyt 92 kiloinen.
Kuminauhavyötäröinen punainen hame ja trikoopaita. Tiukkoja saattais olla, mutta mahtuisin luultavasti.
En lähellekään, olin silloin 15 cm lyhyempi ja 20 kg kevyempi. Aivan lapsi vielä. Vaatteet muistaakseni kokoa 160 cm.
En varmasti! Painoin ehkä 45 kg tuohon aikaan. Nykyisin varmaan 70 kg. Aikaa tuosta on 37 vuotta.
Joo. Hame varmaan putoais päältä. Olin silloin 166cm/67kg, nyt 169cm ja 60kg
n28
Luultavasti mahtuisin, mulla oli pitkä ja löysä itsetehty hame jossa kuminauhavyötärö ja äidiltä lainatu hiukan liian suuri pitsikauluksinen paitapusero. Aika armelias asu siis :D Nyt painoa on muutama kilo enemmän, olen 40v ja ollut normaalipainoinen ja suht saman kokoinen koko aikuisikäni (raskautta lukuunottamatta).
En. Painoin tuolloin 52, nyt kymmenen kiloa enemmän.
Mekko ei enää mahtuisi rintamuksen kohdalta, joten vetoketjua ei saisi kiinni.
Todellakin mahtuisin. Nykyisin olen pienempi.
En mahtuisi. Ei kai tarvitsekaan 30 vuotta myöhemmin. Teinit ovat aika rimppoja vielä.
Joo
Kasarilla oli reilu mitoitus
Plus 20 kg on varmaan