Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan hurahtaa liikuntaan!

Vierailija
15.08.2019 |

Ikää lähemmäs 40. Hirveitä painonvaihteluita ollut koko ikäni. Aina ollut tällainen wannabe-urheilija. Haaveillut pitkistä juoksulenkeistä ja rankoista salitreeneistä. Omalla kohdallani paha raudanpuute on estänyt ne haaveet. Vasta 35+ ikäisenä selvisi ferritiinin merkitys ja se että ferritiinini on ollut alle 5 koko ikäni. Nyt kun on rautaa kropassa niin jaksaa ihan eri malliin.
Tällä viikolla olen onnistunut elämäni ensimmäisen kerran tekemään vatsalihaksia, siis istumaannousuja. Aiemmin onnistunut vain rutistukset.
Olen taas vaihteeksi ylipainoinen (n.15kg) ja nyt olisi taas kova innostus laittaa kroppa kuntoon, terveellisesti.

Pahoitteluni, en itsekään oikein tiedä miksi tämän kirjoitin, ehkä kaipaan vinkkejä motivaatioon ja tarinoita muiden onnistumisista :)
Minulle saa myös laittaa linkkejä instaprofiileihin, joissa on fitness-naisten ennen-jälkeen kuvia <3

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! T: Mies -32kg

Vierailija
2/4 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity Facebookissa tavoitteena terveellisempi elämä ryhmään, tuolla on hyvin neuvoja ja moni pyytää seuraamaan instassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin hylkäsin jo kauan sitten, kun muuten istun vain koneella :D

Ja kiitos mies tsempeistä, -32kg on huima saavutus :)

Vierailija
4/4 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh ei kannata jos olet mies. Naistenlehtien mukaan se on selvä merkki salasuhteesta.