Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun sulla on jo ”kaikki” ja silti levoton ja masentunut olo

Vierailija
15.08.2019 |

Olen 40+, on hyvä aviomies, 3 tervettä ja reipasta koululaista, tutkinto ja ihan ok vaik työpaikka (vaikkakin vähän heikohkolla palkalla). On lähes velaton talo ja ollaan ehditty myös harrastaa ja matkustaa. Siis monen näkökulmasta mun asiat on upeesti, terveyskin ihan ok. Vähän niskajumia ja sellaista, muttei mitään varsinaista sairautta RAI rajoitetta.

Ystäväpiiri ei ole laaja, mutta yksinkään en ole. Elän ihan normaalia arkea, lenkkeilen, käyn töissä, olen lasten harrastusrumbassa kiinni...

Nyt koen kevyttä turhautumista, masennuksen tunteita ja hämmennystä... mitäs nyt? Mitä tavoitella, millä täyttää oma aika? Työhön olen myös vähän pettynyt, musta ei tullut hyvästä tutkinnosta huolimatta uranaista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia tuossa elämän tilanteessa ja iässä. Suosittelen avioeron harkintaa ja villien nuoruusvuosien uudelleen elämistä. Lähde ulkomaille tapailemaan ja harrastamaan seksiä nuorien ulkomaalaisten miesten kanssa. Täysin normaalia sinun iässäsi.

Vierailija
2/6 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään muulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iän kriisiä pukkaa, kaikki uusi on jo tehty ja nähty ja nyt alkaa vain poistua elämästä asioita pikkuhiljaa. Kyllä se siitä.

Vierailija
4/6 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviero vireille ja katot lennot kohti pattayaa, siitä se nuoruus alkaa uudelleen.  Niin minäkin tein, ja ainoa asia mikä kaduttaa, on että ois voinu tehdä aikaisemmin, nyt takana monet reissut ja romanssit ja tunnen olevani elossa .

Vierailija
5/6 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-45 -vuotiaat ovat onnettomimpia. Odottele, menee ohi. Minullakin rupeaa nyt 46-vuotiaana helpottamaan ja tuntuu taas siltä, että on horisonttia ja hyviä asioita tulossa ilman mitään ylilyöntejä. 

Vierailija
6/6 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian helppo elämä syynä. Kun kohtaa vaikeuksia, huolta, murhetta ja tuskaa, niin tavallinen tylsäkin elämä on jotain käsittämättömän ihanaa. Joillekin se ei vaan riitä, kun eivät tajua onneaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme