Onko Jere Karalahti mies, jota naiset inhoavat ja kauhistelevat mutta jonka he silti haluaisivat miehekseen ja lastensa isäksi?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Riippuvainen monesta asiasta, viinasta, piristä, h.. a. Ei kiitos.
Korjasin riippuvuudet vastaamaan todellisuutta.
Liian jännää mulle. Tykkään vakaista ja miehekkäistä luotettavista miehistä.
Vanhan juopon näköinen narkki. Yök. Ei ikinä. Ihmettelin jo aikoinaan, miksi Nanna tuon halusi, olisi ottanut jonkun nuoren nhl-kiekkoilijan, jolla elämä edessä, rahaa ja kaunis kroppa. Otti tuollaisen vanhan kaljuuntuneen romun, josta taatusti koittaa ongelmia. Ja josta piti vielä tapella venäläisen hoidon kanssa.
No en ymmärtänyt Vanessa Kurrinkaan valintaa.
Mutta erikoisen hyvin Nanna pelannut exien lapset pois kuvioista, että saa leikkiä ydinperhettä Jeren tiettyjen lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jere se saa touhuilla mitä lystää ja Nanna konttaa perässä. Minulla parisuhteet kaatuvat siihen, jos ei huvita lähteä vaikka mökille joku kerta.
naiset luo sääntöjä betoille, mitä rikkoo alfojen kanssa.
Kaikilla naisilla ei ole vieläkään yhteisiä mielipiteitä.
Keksin pelkästään jääkiekkoilijoista kymmeniä, jotka ennemmin ottaisin miehekseni ja lasteni isäksi kuin Jeren.
Vierailija kirjoitti:
Jere se saa touhuilla mitä lystää ja Nanna konttaa perässä. Minulla parisuhteet kaatuvat siihen, jos ei huvita lähteä vaikka mökille joku kerta.
Outo parisuhde. Itse menisin mielelläni yksin mökille.
Jere on liian vanha eikä muutenkaan mikään unelmamies, ei kiinnosta.
Jeren ensimmäinen aviovaimo muistutti hänen isänsä veljen vaimoa eli tummatukkainen ja ruskeasilmäinen. Mies aina ihastuu tai rakastuu joko äitinsä, ex-vaimonsa tai sukulaisensa vaimon näköiseen tyyppiin. Tästä Jere on hyvä esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Jeren ensimmäinen aviovaimo muistutti hänen isänsä veljen vaimoa eli tummatukkainen ja ruskeasilmäinen. Mies aina ihastuu tai rakastuu joko äitinsä, ex-vaimonsa tai sukulaisensa vaimon näköiseen tyyppiin. Tästä Jere on hyvä esimerkki.
Teoriasi vesittyy sillä, että Nanna on ulkoisesti tuon exän vastakohta.
Jere, kalju, ruma, tatuoitu, narkkari, peliuransa sössinyt Tapulin ruhtinas. Ulosanti kuin vähän hitaalla käyvällä idiootilla. Mitään en kadu, kivempi oli bilettää koksupäissään klubeilla, kuin pelata kunniakas NHL-ura, josta riittäisi miljoonia loppuelämäksi. Lapset ovat kaikki kaikessa, paitsi se yksi, joka on unohdettu ja elatusmaksutkin kierrätetään ulosoton kautta. Ei kiitos.
Menen ennemmin nunnaluostariin kuin Jeren kanssa petiin.
Vierailija kirjoitti:
money, money
money, money, money
Tuohon tuonkin junttiÄIJÄN vetovoima hyvin pitkälti kulminoituu.
Varmaan näin, jos hänellä olisi rahaa. Pelkkä velkainen tyhjätasku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiset luo sääntöjä betoille, mitä rikkoo alfojen kanssa.
Erinomainen havainto
Perceaukinen päihdeongelmainen pettäjä.. Minäpäs mietin hetken.
Eiks se oo joku hiton kiakkoilija?
Kiakko on niin noloa ja wanhaa. Sopii toki tuollaisille vanhuksille. Vanhat ukothan siellä katsomossakin roikkuu vuodesta toiseen.
YÄK. Entinen koulukiusaaja. Homofoobikko. Puhetaidot samalla tasolla kuin teinipojalla. En koskisi pitkällä tikullakaan.
Minusta hän on ruma ja ällöttävä. Ei ollenkaan jännä tai seksikäs. En edes huomaisi jos tulisi kadulla vastaan.
Minä ylilääkärinä en ota lätkänpelaajia.