Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tällaisen vyötärön/kropan saada treenaamalla?

Vierailija
15.08.2019 |

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommosen yläkropan saa juoksemalla. Tiedän, koska itselläni on tuollainen ylävartalo ja harrastan juoksemista.

Käteni on tosin ohuemmat ja kannattaa varautua siihen, että rinnat pienenee.

T: sama kirjoittaja

Taidan aloittaa lenkkeilyn heti tänään. Mä näytän oikeasti joltain bulgarialaiselta kuulantyöntäjältä tai moukarinheittäjältä yläkropasta ja en tosiaan sen takia että olisi pumpatut lihakset vaan ihan kaikki läski tarttuu niin leukaan, kaulaan, käsivarsiin, olkapäihin, hartioihin, selkään, kylkiin kuin mahaankin. Toki sitä on ongelmaksi asti ihan kaikkialla paitsi säärissä (ne on muuten vaan paksut kuin pölkyt) mutta tämä yläkropan massiivisuus tekee tosi miehekkään näköiseksi.

Ja mä niin tykkäisin pukeutua mekkoihin ja hameisiin mutta näytän lähinnä transulta kaikissa naisellisissa vaatteissa.

Vierailija
42/47 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vyötärö näyttää suunnilleen tuolta oikeassa kuvakulmassa. Ilman mitään treeniä. Tosin takamus ei oo ihan samaa luokkaa niin ei oo noin hurjan näköinen kontrasti, mutta en tuommoista jättipersettä ees haluais :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä perse taaksepäin ja nojaa vähän enemmän kameran puoleiseen jalkaan, vedä vatsa kunnolla sisään ja väännä vartaloa sivuttain kunnes saavutat kulman, jossa vyötärö näyttää kamerassa kaipeimmalta. Näin minäkin saan kroppani näyttämään tismalleen tuolta. Olen perushoikka, enkä harrasta mitään treenaamista. Jos olet vähän paksumpi tai perseesi on kovin litteä, voit ehkä joutua käyttämään aavistuksen kuvanmuokkausta lisäksi.

Vierailija
44/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnnä perse taaksepäin ja nojaa vähän enemmän kameran puoleiseen jalkaan, vedä vatsa kunnolla sisään ja väännä vartaloa sivuttain kunnes saavutat kulman, jossa vyötärö näyttää kamerassa kaipeimmalta. Näin minäkin saan kroppani näyttämään tismalleen tuolta. Olen perushoikka, enkä harrasta mitään treenaamista. Jos olet vähän paksumpi tai perseesi on kovin litteä, voit ehkä joutua käyttämään aavistuksen kuvanmuokkausta lisäksi.

Saat sen kuulostamaan niin helpolta, tuota täytyykin treenata! :DD

Vierailija
45/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi edes oo hoikka? Ihanko tosissaan tuollainen on tämän päivän hoikka?

Siiis tota... mitä??? Miten niin ei ole hoikka? 

Vierailija
46/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En totta vieköön tajua mikä ihme tuossa asennossa missä pylly on pystyssä vaikka seisten, viehättää. Mulle tulee siitä aina apinat mieleen.

Vierailija
47/47 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä on katteellista porukkaa, ei noin upeaa vartaloa saa pelkällä poseerauksella :D Tyttö on tehnyt kovasti töitä ja nyt sitten niittää satoa - saa nimittäin ihan minkä miehen tahansa.