Näin kadulla maailman persoonallisimman ihmisen!
Kun näin hänet ymmärsin heti, että kyseessä on rohkea, älykäs ja mielikuvituksellinen persoona, jossa on kaikkien ihailemaa kapinallisuutta. Hänellä oli pyöreät ohutsankaiset silmälasit, Kånken-reppu, sateenkaarilaukku, Apple-watch ja naamakarvoituksena pelkät viikset (oli siis mies).
Kommentit (12)
Ai, mä jo luulin että oikeasti. Ap, kuvitteletko olevasi hauska?
Persooonalliset ihmiset ovatt maaailman pelastuuus tylsyyydeltä.
Vierailija kirjoitti:
Omaperäiset hipsterit suuttuivat.
:D
Vierailija kirjoitti:
Jos arvostat omaperäisyyttä, niin älä jankuta tästä asiasta, josta on jankutettu jo vuosia. Sitä en jaksa ymmärtää, miksi jotkut hipsterit ja niiden tyyli jaksavat kiinnostaa niin monia. Mulle ainakin ihan sama, mitä ne puuhaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos arvostat omaperäisyyttä, niin älä jankuta tästä asiasta, josta on jankutettu jo vuosia. Sitä en jaksa ymmärtää, miksi jotkut hipsterit ja niiden tyyli jaksavat kiinnostaa niin monia. Mulle ainakin ihan sama, mitä ne puuhaavat.
Haluan auttaa ihmisiä löytämään itsensä ja tyylinsä, eikä kopioimaan halpoja trendejä.
luulin että oikeesti näit persoonallisen ihmisen,mitä,tavallinen Tusina-Teemu.
Mun loitrakin on persoonallisempi.
Konkken reppu, Omena kello... arsessas on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan auttaa ihmisiä löytämään itsensä ja tyylinsä, eikä kopioimaan halpoja trendejä.
Ja parhaiten autat näitä ihmisiä ratkuttamalla vauvapalstalla samasta asiasta kuin kaikki muutkin? Miten käytännössä tekosi vaikuttaa siihen, että ihmiset löytävät tyylinsä?
On vaikea pukeutua täysin omaperäisesti ellet sitten itse valmista jotain ihan ufoja vaatteita itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
On vaikea pukeutua täysin omaperäisesti ellet sitten itse valmista jotain ihan ufoja vaatteita itsellesi.
Ei tarvitse pukeutua omaperäisesti ollakseen persoonallinen. Kunhan pukeutumistyyli tuo omaa persoonaa esille. Muoti on kuitenkin tyylin vastakohta.
Se oli se Flowssa pyörinyt siviilipoliisi?