Minkä ikäisenä teill alkoi harmaantua hius?
Kommentit (18)
Eka kokonaan harmaa hius 23 v., kaikki harmaata jossain 45-53 välillä. Eikä edes menopaussia vielä. Paksut harmaat kiharat, outoa.
Joskus nelikymppisenä. Ensin lapsen syöpä ja sitten heti perään äidin. Molemmat selvisivät, mutta mulla alkoi hiukset harmaantumaan..
Täytin viime syksynä 40. Tänä kesänä bongasin ensimmäiset pari harmaata.
43-vuotiaana, miehen kuoleman jälkeen...
Jossain kolmen- ja neljänkympin välissä.
Mies sanoi että pershiukset alkaa harmaantua.
N46
Löysin ekat harmaat hiukset noin 37-vuotiaana.
Minulla kuparinpunaruskea tukka nuorena, sit kastajan kullanruskea. Nykyään ruskehtava kullansävyä, muutamia valkoisia hiuksia, jotka antavat valoa tai vaaleutta, kuitenkin ruskea tukka. En ole ikinä värjännyt tai sävyttänyt hiuksia. Oma väri. Olen 56 vuotias nainen, en vieläkään harmaahiuksinen lainkaan.
Pari vuotta sitten eli noin 30-vuotiaana löysin ensimmäisen kokonaan harmaan hiuksen. Tällä hetkellä niitä on varmaan muutama enemmän, mutta niitä on vaikea erottaa tästä maantienharmaasta päästä, kun osa hiuksista on aina ollut vaaleita.
Hiukset alkoi harmaantua 40-vuotiaana. Pimppikarvat viisi vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olin 32.
Samoin. Silloin elämässäni oli 2 erittäin traumaattista tapahtumaa, jotka todennäköisesti laukaisivat harmaantumisen.
olen 50 vee ..ei ole vielä harmaata näkynyt...vielä
Vierailija kirjoitti:
Minulla kuparinpunaruskea tukka nuorena, sit kastajan kullanruskea. Nykyään ruskehtava kullansävyä, muutamia valkoisia hiuksia, jotka antavat valoa tai vaaleutta, kuitenkin ruskea tukka. En ole ikinä värjännyt tai sävyttänyt hiuksia. Oma väri. Olen 56 vuotias nainen, en vieläkään harmaahiuksinen lainkaan.
Ne valkoiset muutamat hiukset ovatkin niitä " harmaita". Osalla hiukset muuttuvat suoraan valkoisiksi , eivätkä käy väriskaalassa muuttumista ensin erisävyinen harmaa, lopulta vitivalkoinen. Eli iän tuoma hiusväri muutos on kyseessä.
Armeijassa ajoin ja en ole kasvattanut. Parta näyttää harmaantuvan. 58v.