Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Gretan venematka lopulta vain sitä kuulua hyvesignalointia eikä mitään muuta?

Vierailija
15.08.2019 |

Kukaan ei kai voi kuvitella, että oikeasti olisi vaihtoehto lentämiselle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä?

Vierailija
2/8 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lentäisi, kaikki purjehdusta arvostelevat moittisivat tekopyhäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvesignalointi on yksi sisältököyhimmistä sanoista, jonka tiedän. Ja se niukka sisältökin on ihan roskaa :)

Itse saattaisin lähteä purjehtien matkaan ihan jo seikkailunhalusta, jos tilaisuus tarjoutuisi. Sitä odotellessa tyydytän seikkailunhaluani lentämällä mihin tykkään, signaloi mitä signaloi.

Vierailija
4/8 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Siitä puhuminen ilmentää vain isojen miesten ilmastoahdistusta. Sitä kun teinityttö pääsee ns. ihon alle tekemällä enemmän kuin itse koskaan mitään.

Vierailija
5/8 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurskasteluna minä olen pitänyt sitä alusta asti. Venesatamasta sitten kävelevät varmaankin jalkaisin YK:n rakennukseen ja kiipeävät portaita kerroksiin. Sähkö sinänsä ei teitenkään saastuta ilmaa, mutta sen tuottaminen kylläkin.

Vierailija
6/8 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Siitä puhuminen ilmentää vain isojen miesten ilmastoahdistusta. Sitä kun teinityttö pääsee ns. ihon alle tekemällä enemmän kuin itse koskaan mitään.

You've clearly thought this one through. Obviously.

Venematka on vaan Greetta profiloitumassa hyvänä ihmisenä. Sitähän se on koska a) kukaan ei tule seuraamaan esimerkkiä b) yhden ihmisen venematkalla ei ole mitään merkitystä.

Mitä muuta se edes siis voisi olla? Textbook definition basically.

Vierailija
7/8 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi oikeasti kiinnostanut vähäpäästöisin mahdollinen osallistuminen konferenssiin, niin miksi ei hoitanut sitä skypen kautta?

Ei olisi tarvinnut rakentaa uutta venettä matkaa varten, raahatakseen itsensä toiselle puolelle maailmaa.

Vierailija
8/8 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi oikeasti kiinnostanut vähäpäästöisin mahdollinen osallistuminen konferenssiin, niin miksi ei hoitanut sitä skypen kautta?

Ei olisi tarvinnut rakentaa uutta venettä matkaa varten, raahatakseen itsensä toiselle puolelle maailmaa.

+ mikä onkaan tämän matkan lopullinen hiilijälki kun laumoittain toimittajia pörrää helikoptereilla, rinnalla kulkevilla veneillä + lentävät kuvaamaan kun manipuloitu lapsi lähtee-saapuu johonkin. Taitaa aiheuttaa satakertaiset määrät päästöjä, kuin olisi osallistunut konferenssiin omasta kotoaan käsin.