Jukan Chachi-kihlattu vaikuttaa vielä aika naiivilta ja optimistiselta tulevaa vauva-arkea silmällä pitäen.
Uskoo toisen lapsen tulevan aika pian ensimmäisen jälkeen.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Jukka-Hildenin-raskaana-oleva-Chachi-kihl…
No niinhän se taitaa aika monella parikymppisellä esikoistaan odottavalla olla sama tilanne, että katsotaan ruusunpunaisten lasien läpi tulevaa vauva-arkea.
Uskotaan, että vauva on superhelppo, arki ei väsytä, mies osallistuu vauvanhoitoon ja ollaan yhdessä vielä sen vauvavuoden jälkeenkin, mitä monet kokeneemmat tietää että on lapsuusajan rankinta ja koettelevinta aikaa sekä äidille että parisuhteelle.
No siinähän kokeilevat ja katsotaan minkälaiset itkuvirret sitten lehdissä näkyy puolikin vuotta synnytyksen jälkeen. Kun vauva-arki ei ollutkaan sitä mitä odotti ja kun puoliso ei osallistukaan vauvan hoitoon toivomallaan tavalla vaan pettää ja jättää ja löytää uuden ja äiti jää yksin vauvan ja haaveidensa kanssa.
Mielenkiinnolla jään odottamaan... 🙄
Kommentit (35)
Ja tässä tulee ilmi se epäloogisuus mitä me lapsettomat aina pohdimme. Jos ei ole vauvaa niin alkaa se ”tehkää nyt, kyllä lapsi on aina lapsi” ja sitten se toinen puoli kun kaikki on niin rankkaa jne.
Että tehdä lapsi että menee elämä pilalle, mutta lapsi on kuitenkin tehtävä? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Jukka hylkäsi perheensä tämän seksilelunsa takia. Ällöttävä setämies.
Eihän hylännyt. He erosivat jo ennen kuin Jukka edes tapasi tätä naista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä luulen että Jukankin korvia kuumottaa kun hän tuon jutun lukee. Tuskin olisi halunnut ihan noin yksityiskohtaista juttua heidän seksielämästään. Nyt mulla ainakin tulee ekana heistä mieleen noi nesteet kaikkialla ja doggy-style. Nolottaa itseäkin.
Mä näin kerran videon kun Jukka kaivaa roskiksesta käytetyn hammasharjan ja laittaa sen suuhunsa.
Mä rukoilen enemmän näitä doggystyle ja tissimaitojuttuja että saisin päähäni jonkun toisen mielikuvan.
No ei mikään ruudinkeksijä tämäkään lyyli.
Täytyy muistaa, että he asuvat USA:ssa ja siellä vauvanhoito on stressittömämpää kuin perfektionistien Suomessa. Olen asunut USA:ssa kun omat lapset olivat vauvoja niin tiedän tämän.
Siellä ei tavallinen mutsi tee itse pakastimeen luomupilttejä jääpalakuutioihin nätisti aseteltuna. Kaupasta saa piltit ja puurot valmiina ja ne ovat normiruokaa vauvoille ja taaperoille. Yksivuotisneuvolassa suositellaan siirtymistä aikuisten ruokiin ja minullekin kerrottiin, että siirtymisen voi aloittaa antamalla taaperolle kalkkunahampurilaista ja välipalaksi muffinseja :) Pääsääntöisesti ihmiset valmistavat ruuat lämmittämällä einekset mikrossa tai pakastepizzan uunissa, ei siellä hellan ääressä vietetä aikaa.
Eikä siellä mitään kestovaippojakaan käytetä ja vatkailla, Pampersit rules.
Mä olin Chachin videoita nähnyt jo ennen Jukkaa. Tää tyttö on aivan lapsi itsekin vielä. Ne tulevaisuuden suunnitelmat, kuten nuorilla pitää ollakin. Nyt tuntuu, että tuo suhde on mennyt niin nopeaa eteenpäin, ettei tuossa kukaan ole ehtinyt kasvaa ja kehittyä ihmisenä.
Voipi tulla rankka isku, kun vauva syntyy. Toivottavasti ei.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muistaa, että he asuvat USA:ssa ja siellä vauvanhoito on stressittömämpää kuin perfektionistien Suomessa. Olen asunut USA:ssa kun omat lapset olivat vauvoja niin tiedän tämän.
Siellä ei tavallinen mutsi tee itse pakastimeen luomupilttejä jääpalakuutioihin nätisti aseteltuna. Kaupasta saa piltit ja puurot valmiina ja ne ovat normiruokaa vauvoille ja taaperoille. Yksivuotisneuvolassa suositellaan siirtymistä aikuisten ruokiin ja minullekin kerrottiin, että siirtymisen voi aloittaa antamalla taaperolle kalkkunahampurilaista ja välipalaksi muffinseja :) Pääsääntöisesti ihmiset valmistavat ruuat lämmittämällä einekset mikrossa tai pakastepizzan uunissa, ei siellä hellan ääressä vietetä aikaa.
Olipas naivi kommentti.
Chachi kertoi jollain videolla haluavansa useammankin lapsen, taisi kolmesta puhua. Tää pariskunta vaikuttaa musta aika symppikseltä, mutta en jaksa uskoa, että Jukka haluaisi yhtään enempää lapsia tulevan pienokaisen lisäksi. Ja kun on lapsia jo entisestäkin avioliitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka hylkäsi perheensä tämän seksilelunsa takia. Ällöttävä setämies.
Eihän hylännyt. He erosivat jo ennen kuin Jukka edes tapasi tätä naista.
Erosivat ennen sitä vuorikiipeily ohjelmaa?
Nope.
Meinaako satsi synnyttää itse vai lääkäri leikkaa lapsen ulos?
Joojoo mutta Chachin pimppa on silti kymmenen kertaa ihanampi kuin sinun. Synnytyksen jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vauva voi olla myös tosi helppo ja vauva-arki elämän parasta aikaa. Niin meille kävi, vaikka kaikki pelotteli muulla.
Meillä myös kaksi pientä lasta ja on ollut tosi helppoa. Miehen kanssa aina yhdessä tasapuolisesti hoidettu (paitsi minä äitiysloman aikaan enemmän). Ei koskaan mitää riitoja tms. Ovat vain lujittaneet parisuhdettamme ja perhettämme tiiviimmäksi.
Kiva kuulla. Uskon että lopulta on kyse vanhempien luonteesta ja psyykkisestä tasapainosta sekä parisuhteen toimivuudesta kuinka vanhemmuus ja pikkulapsiaika vaikuttavat elämään. Siksi näitä asioita ei voikaan yleistää. Me ihmiset saadaan niin erilaiset lähtökohdat elämään ylipäätään. Itsellä lapsensaanti vaikutti elämään ja parisuhteeseen äärimmäisen negatiivisesti. Molemmilla rankat perhetaustat.
Vierailija kirjoitti:
"taaperolle kalkkunahampurilaista ja välipalaksi muffinseja"... No eipä tarvi ihmetellä amerikkalaisten lihavuutta. Mutta itse olen ihan Suomessa viettänyt vauva-arjen ja käyttänyt juurikin noita valmispilttejä, -vaippoja sun muita. Ja tiedän itse, että SILTI olin hyvä äiti lapsilleni, vaikka en turhia stressannut. Täällä Vauva-palstalla vaan muutamilla on kova tarve esittää jotain täydellistä äitiä ja kovaan ääneen vaahtoavat kuinka tekevät kaiken ihan itse. Tiedä sitten onko jotain epävarmuuden aiheuttamaa pätemisen tarvetta, vai mitä kun sitten myös kovaan ääneen moittivat valmistuotteita käyttäviä äitejä. Se on heidän tapansa toimia, mutta ei kaikkien tarvi toimia samalla tavalla.
Miksi luin tuon jutun??!! Nyt se jäi kummittelemaan päähän loppuiäksi. Yök! Olisin selvinnyt elämästä ilman tuota artikkelia.
Eikö stämä Chachi jossain vaiheessa kertonut julkisuudessa masennuksestaan? Jos lapsi syntyy marraskuussa ja he aikovat synnyttää sen Suomessa, niin sehän tarkoittaa sitä, että Chachi on pimeimmän syksyn ja talven täällä. Valoisaan tottuneelle pimeä ja märkä vuodenaika mahdollisen synnytysmasennuksen kanssa on kyllä kova paikka, ei käy kateeksi.
Chachilla on aika iso vatsa, joten onko lasketun ajan ajankohta Seiskan jutussa oikein?