Miksi aihe vapaalla ihmiset kirjoittavat niin rumasti toisilleen
Ei voi kun ihmetellä millaisia vastauksia täällä saa kysymyksiinsä. Pohdin, että kuinka nämä vastaajat itse voivat, kun toisille pitää vastata niin rumasti.
Kommentit (46)
Huonolla itsetunnolla varustetut, omaan elämäänsä kyllästyneet mt-ongelmaiset siellä kirjoittelee rumasti.
Ihmiset vain purkavat palstoilla pahaa oloaan muihin (...ja jos suinkin mahdollista yrittävätvielä syyllistääkin siitä muut.)
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei kai kukaan fiksu mihinkään seiniin raapustelekaan, vai?
Kyllä ennen vanhaan ne fiksutkin välillä raapusteli juttuja vessanseiniin. Siellä kun joskus löysi jopa ihan hauskojakin juttuja tai runoja tai hienojakin piirroksia. Kai siinä jotkut kaikkein pyhimmässä kaapelia punnertamassa kokee että käsillekin tarvii tekemistä.
Siksi koska Kukaan meistä ei ole täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Täältä saa siedätyshoitoa hintaan 0€.
Ymmärtää paremmin siviilissä typeriä ihmisiä.
Tässä on perää!
Aluksi ahdistuin täällä ihan valtavasti. Masennuin palstalla notkumisesta.
Mutta kas, nyt törky valuu kuin vesi vesilinnun selästä: ei tartu, ei osu, en uppoa.
Eli hyvin olen siedättynyt, tulematta itse heidän kaltaisekseen!
Silti toivoisin, että aaveellä voisi keskustella asiallisesti, eikä joku tule floodaamaan ala-arvoisilla ja ot-kommenteillaan hyvää ketjua pilalle.
En kirjoittele vessan seiniin enkä nimittele tai hauku täälläkään ketään. Vastaan anonyyminä kyllä hieman kärkevämmin kuin omalla nimelläni. Mutta minusta sinunkin vastauksesi on minun makuuni kärkevä, että ehkä en kovin pahasti kirjoita?
En mielelläni näkisi homottelua tai hu*rittelua vessan seinillä tai muuallakaan julkisissa tiloissa. Olen nainen ja kuulun seksuaalivähemmistöön. Törkeydet muistuttavat minua siitä, etten ole ihan turvassa missään, vaan vihaa riittää.
Se, miten usein käyn julkisissa vessoissa, on minusta ihan epäolennaista tässä. Käyn siellä tarpeesta, en vastaanottaakseni nimittelyä tai vihaviestejä.