Ihana kuva Jeesuksesta pyörinyt koko aamun päässä.
Lempeät hymyilevät kasvot ja kädet sivuilla niin kuin olisi valmis halaamaan.
Kommentit (8)
Minäkin tahtoisin tuollaisen kuvan jeesuksesta, en ole tullut millään uskoon vaikka kuinka ajatellut ja yrittänyt... En tiedä miksi sana ja se sanoma ei vaan juurru mun sydämeen ja mieleen:( pelkään ja tiedän että Helvettiin olen menossa jos ei ihme tapahdu ja uudestisynny ylhäältä.... Otan asian raskaasti koska se tuntuu vaikealta asialta
Ja siniset silmät, vaaleanruskea tukka ja valkea iho. Partakin trimmattu.
Syyllinen synteihin kirjoitti:
Minäkin tahtoisin tuollaisen kuvan jeesuksesta, en ole tullut millään uskoon vaikka kuinka ajatellut ja yrittänyt... En tiedä miksi sana ja se sanoma ei vaan juurru mun sydämeen ja mieleen:( pelkään ja tiedän että Helvettiin olen menossa jos ei ihme tapahdu ja uudestisynny ylhäältä.... Otan asian raskaasti koska se tuntuu vaikealta asialta
Mitä erikoista tuossa on? Vain erittäin naiivi ja tollo ihminen "tulee uskoon".
Vierailija kirjoitti:
Ja siniset silmät, vaaleanruskea tukka ja valkea iho. Partakin trimmattu.
Mielenkiintoista ottaen huomioon jessen synnyinmaan. Olisi varmasti raamatussa mainittu moneen otteeseen, mikäli olisi ollut tavallisesta juutalaisesta poikkeava ulkonäkö.
Arvaan että jeesuksesi ei näytä yhtään siltä, miltä lähi-idän alueella elänyt mies todennäköisesti näytti. Jos jeesus olisi olemassa, se pitäisi sua ra.sistina.
Ok