Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä vain miehen aloitteesta

Vierailija
15.08.2019 |

Siinä se ongelma tulikin...meillä seksiä noin 2-3 kertaa viikossa mutta aina vain miehen aloitteesta. Jos minä yritän ehdottaa se ei koskaan sovi miehelle. Ohjelma kesken, väsyttää, kiirettä, paikat särkee ym. Tämä on alkanut syödä itsetuntoa kun aina saa pakit. Mies on 48. Onko muilla kokemuksia? Mikä auttaisi. Miestä aaia ei vaivaa koska saa silloin kun haluaa.
N37

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen. Kysy siltä mieheltä jotain uusia tapoja esim.mistä saattais innostua. Jos ei kiinnosta, niin siinä sun aloitteessa on jotain ehkä mistä hän ei pidä.

Vierailija
2/13 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut muutaman kerran torjumaan, jotta saa maistaa omaa lääkettään. Voi myös johtaa seksin totaaliseen loppumiseen joksikin aikaa, eli siinä on riskinsä.

Aina voit yrittää keskustella asiasta, mutta epäilen motiivia muuttaa käytöstään, koska hänellähän on asiat loistavasti, kun pitää sua koko ajan pienessä puutteessa ja tietää saavansa seksiä ihan milloin vaan keksii haluta. Veikkaan että kaikki mahdolliset yrityksesi kaatuu juuri tämän valta-aseman vuoksi.

Tyypillinen tilanne, vähemmän haluavalla on varaa kieltäytyä, enemmän haluava ei kieltäydy seksistä, koska se on tervetullutta aina.

Monesti se on nainen, joka säännöstelee seksiä, se ei kuitenkaan johda miehen itsetunto-ongelmiin useimmin. Monet naiset jotka joutuvat samaan asemaan, eli säännöstelyn kohteeksi, kääntävät asian jostain syystä osastoon "en ole viehättävä", "itsetunto palasina" jne, periaatteessa ihan turhaan, koska on kyse kuitenkin vain seksihalujen epäsuhdasta yleisellä tasolla.

Eli olet saanut mieheksesi matalampivireisen yksilön, kuin itse olet ja sen kanssa on vaan elettävä jos aiot pysyä suhteessa. Näin itsekin toimin oman naiseni kanssa, tosin niinpäin, että teen aina aloitteet (koska naiseltani ei aloitteita tule) ja kärvistelen ne kerrat, kun hän ei halua seksiä. Joko tällaisen epäsuhtatilanteen hyväksyy tai ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M48 kirjoitti:

Joudut muutaman kerran torjumaan, jotta saa maistaa omaa lääkettään. Voi myös johtaa seksin totaaliseen loppumiseen joksikin aikaa, eli siinä on riskinsä.

Aina voit yrittää keskustella asiasta, mutta epäilen motiivia muuttaa käytöstään, koska hänellähän on asiat loistavasti, kun pitää sua koko ajan pienessä puutteessa ja tietää saavansa seksiä ihan milloin vaan keksii haluta. Veikkaan että kaikki mahdolliset yrityksesi kaatuu juuri tämän valta-aseman vuoksi.

Tyypillinen tilanne, vähemmän haluavalla on varaa kieltäytyä, enemmän haluava ei kieltäydy seksistä, koska se on tervetullutta aina.

Monesti se on nainen, joka säännöstelee seksiä, se ei kuitenkaan johda miehen itsetunto-ongelmiin useimmin. Monet naiset jotka joutuvat samaan asemaan, eli säännöstelyn kohteeksi, kääntävät asian jostain syystä osastoon "en ole viehättävä", "itsetunto palasina" jne, periaatteessa ihan turhaan, koska on kyse kuitenkin vain seksihalujen epäsuhdasta yleisellä tasolla.

Eli olet saanut mieheksesi matalampivireisen yksilön, kuin itse olet ja sen kanssa on vaan elettävä jos aiot pysyä suhteessa. Näin itsekin toimin oman naiseni kanssa, tosin niinpäin, että teen aina aloitteet (koska naiseltani ei aloitteita tule) ja kärvistelen ne kerrat, kun hän ei halua seksiä. Joko tällaisen epäsuhtatilanteen hyväksyy tai ei...

Pakko jatkaa kun unohtui sanoa:

Älä anna torjuntojen viedä itsetuntoasi! Moni ihminen joka joutuu tekemään aloitteet, olisi iloinen jos puoliso tekisi kuitenkin aloitteita seksiin. Ajattelepa sitä jos tekisit aina aloitteet ja vain joka kymmenes kerta johtaisi seksiin, eikö se olisi vielä kurjempi tilanne (itse asiassa juuri tämä on itsellä, kun olen niin kova seksiä haluamaan)?

Vierailija
4/13 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teet aloitteet, jotka hän torjuu? Voihan se syy olla siinäkin, että et vaan osaa tehdä sitä sopivan houkuttavasti..

Vierailija
5/13 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteen teen eritavoilla. Välillä pukeudun miehen suosikki alusasuihin ja tahallaan vilauttelen. Välillä "käyn suoraan päälle" välillä lähetteln ehdottelu viestejä jo päivällä. Näihin mies yleensä viesteissä innostuu mutta kun olisi illalla aikaa ei kiinostakkaan ja torjuu. Yhdesaä oltu yli 10 vuotta ja tämä on nyt sellainen viimeisen 4kk juttu.

Ap

Vierailija
6/13 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ei kannata antaa periksi. Voi olla ajoitusjuttukin. Menettekö hyvissä ajoin ja yhtäaikaa sänkyyn vai jääkö jompi kumpi vaikkapa telkun/netin ääreen? Entä jos saunassa/suihkussa tarjoat perää ja "pane mua", tai "peset munat" hellästi, siitä hetki suihinottoa niin että kajahtaa vehe juhlakuntoon, lopulta "naidaanko" tai "jatketaanko kohta sängyssä".. onko testattu ja johtaisiko toimintaan?

Sängyssä voisit vaikkapa ottaa intiimihierontaan tarkoitettua öljyä käsiin ja hiukan "liukastella" kalua käsillä sen verran että nousee pystyyn, muttet kuitenkaan hoida loppuun saakka, onko kokeiltu? Tietysti se "suikkarilla pystyyn" toimii ainakin itselle todella hyvin sängyssäkin, ei voi olla panematta sen jälkeen..

Vierailija
7/13 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen. Mies kyllä on sellainen että joa ei halua niin ei halua. Sik ei auta yrittää lämmitellä. Suikkareita annan usein mutta siinä on se huono puoli että mies mieluusti antaa minun hoitaa homman vaan loppujn asti ja jään silloinkin ilman omaa tyydytystä. Jos minun tekee mieli seksiä niin se ei auta että annan miehelle suuhoitoa ja itse jään ilman. Jos en anna loppuun niin joko mies jatkaa omalla kädellä loppuun tai sitten saan 1min pikapanon että laukeaa. Se ei siis ratkaise ongelmaani.

Ap

Vierailija
8/13 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lopeta aloitteiden tekeminen.

2. Kieltäydy täysin suuseksin antamisesta.

Miksi nöyryytät itseäsi miehen edessä? Eikö masturbointi voita tuollaisen nöyryytysseksin?

Vierailija
9/13 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä herra on sitten tietysti yhdestilaukeava kaiken muun itsekkyyden lisäksi? Hyvin on asemansa saavuttanut! Mistähän löytäisi noin nöyrän naisen itselleen? 

Vierailija
10/13 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitteen teen eritavoilla. Välillä pukeudun miehen suosikki alusasuihin ja tahallaan vilauttelen. Välillä "käyn suoraan päälle" välillä lähetteln ehdottelu viestejä jo päivällä. Näihin mies yleensä viesteissä innostuu mutta kun olisi illalla aikaa ei kiinostakkaan ja torjuu. Yhdesaä oltu yli 10 vuotta ja tämä on nyt sellainen viimeisen 4kk juttu.

Ap

Tartun nyt tuohon ”illalla ei enää huvittamaan” -kohtaan. Olen samoja ikiä miehesi kanssa, ja olen kyllä pannut merkille, että on alkanut käymään niin, että päivällä ja varsinkin aamulla korkeallakin olleet halut hiipuvat iltaa kohti. Silloin vaatii itseltä ihan selkeää efforttia rakennella kiihotus päälle uudestaan, vaikka aamulla olisi panettanut miten paljon tahansa. Näinkin se ikä kaltoin kohtelee, ja mua tuo kyllä ärsyttää oikeasti, mutta eipä auta. Toistaiseksi on vielä onnistunut halujen herättely kun tilanteen tiedostaa.

Kokeilepa joskus ehdotella aamulla, jos siihen mahdollisuutta on!

Vierailija
11/13 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas 5 kymppisenä miehenä oon turhankin raukea aamusella, tottahan silloinkin innostun jos nainen tuntuu haluavan, mutta laukeaminen tapahtuu makoisammin ja helpommin illalla (tai sitten päivällä, mutta se onkin sitten harvinaista meillä). Aamulla voi mennä jyystöksi, kun ei nalli pala ja alkaa nainenkin jo kysellä että mikäs nyt maksaa, paikat hiertyy..

Vierailija
12/13 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tartun nyt tuohon ”illalla ei enää huvittamaan” -kohtaan. Olen samoja ikiä miehesi kanssa, ja olen kyllä pannut merkille, että on alkanut käymään niin, että päivällä ja varsinkin aamulla korkeallakin olleet halut hiipuvat iltaa kohti. Silloin vaatii itseltä ihan selkeää efforttia rakennella kiihotus päälle uudestaan, vaikka aamulla olisi panettanut miten paljon tahansa. Näinkin se ikä kaltoin kohtelee, ja mua tuo kyllä ärsyttää oikeasti, mutta eipä auta. Toistaiseksi on vielä onnistunut halujen herättely kun tilanteen tiedostaa.

Joskus viikonloppuisin on mahdollisuus mutta se on sellainen pikainen koska kaksi lasta taloudessa. Illat ovat niitä rauhallisia aikoja jolloin minullakin mahdollisuus ehtiä nauttintoon mukaan. Saattaapi olla tuo samainen syy. Aamuisin tosiaan on innokkaampi ollut ja illat hieman heikommat. Kunpa toinen vain kertoisi rehellisesti asiasta eikä kiertelisi ja kaartelisi kun yrittää asiasta puhua.

Ap

Vierailija
13/13 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joskus viikonloppuisin on mahdollisuus mutta se on sellainen pikainen koska kaksi lasta taloudessa. Illat ovat niitä rauhallisia aikoja jolloin minullakin mahdollisuus ehtiä nauttintoon mukaan. Saattaapi olla tuo samainen syy. Aamuisin tosiaan on innokkaampi ollut ja illat hieman heikommat. Kunpa toinen vain kertoisi rehellisesti asiasta eikä kiertelisi ja kaartelisi kun yrittää asiasta puhua.

Ap

Onko ollut erektio-ongelmia nyt viime aikoina tai joskus? Entä laukeaako hän kohtuuajassa (eli alle puolessa tunnissa)? Tuntuuko tykkäävän seksistänne silloin kun sitä on? Tyydyttääkö sinua (eli saat orgasmin yhtyen, nuollen tai sormin)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme