Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ongelmia kotona

tyttö
14.08.2019 |

moi! oon 13-vuotias pian 14-vuotias tyttö ja asun äitini kanssa. hänen kanssaan ongelmia ja riidat on erittäin suuria. masentaa tosi paljon ku oon kuullu vaikka mitä esim. isäni menneisyydestä ja joutuu varmaan vankilaan ja äitilläni on varmaan sairaus tai no sitä tutkitaan parasta aikaa. se sairaus on vissii syöpä. mut jooh aattelin vaa kysästä et miten pääsisin laitokseen ja mitä pitäis tehä? ois tosi kiva jos auttaisitte kosk en vaa enää jaksa. on myös tullu tosi itsetuhosii ajatuksii ja noh en vaa jaksa. kiitos

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy juttelemassa koulukuraattorille ja aluks vaikka terkkarille. Siitä se lähtee eteenpäin. Tsemppiä sulle!

Vierailija
2/2 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vain sanon, että laitos on vihoviimeinen paikka, siellä ei todellakaan ole inhimillistä touhua. Jokainen jonka tiedän olleen laitoksessa vähänkään kauemmin, on nykyään alkkis, nisti, väkivaltainen tai vankilassa. Itsekin olin hetken ja mieluummin olisin mennyt mihin tahansa muualle, missään en ole niin epäinhimilliseen käytökseen törmännyt. Omia lapsiani en laita laitokseen kuin silloin, jos vaihtoehdot ovat laitos tai lapsen menehtyminen, silloin vasta alan harkita asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi