Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienikokoinen, mistä ostat vaatteesi?

Vierailija
14.08.2019 |

Olen kyllästynyt trikoopaitoihin, ne on lähes ainoita jotka istuvat päälle. Kollarit lepattavat päällä, vaikka olisivat xs-kokoa. Saisi kiristää 10cm vyötäröstä. Olisi kiva joskus käyttää rennompia vaatteita. Mistä löydätte aikuiselle sopivia pieniä ja kivoja yläosia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorilta lähinnä. Mekkoja ainakin löytyy kivoja usein.

Vierailija
2/4 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 148 cm pitkä, kokoa s/m.

Siro hartioista, mutta on tissit ja perse kuten naisella.

Kapealantio.

Käytän paljon ompelijapalveluita, lyhennytän lahkeita ja hihoja ja ylä-osaa kavennetaan.

Vaatteet ei istu ilman ompelupalvelua.

Pakko ostaa vain laatua. Vaatteita käytän sitten vuosia kun ne on modifioitu itselleni sopiviksi.

Jotain 10 halpistrikoota ei kannata ompeluttaa ompelijalla.

Housut ostan kokoa 34-36, löytyy kyllä naisten osastolta. Lasten vaatteet ei käy koska tisseistä ja pepusta ahtaat. Lasten vaatteissa ei ole huomioitu naisellisia muotoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 148 cm pitkä, kokoa s/m.

Siro hartioista, mutta on tissit ja perse kuten naisella.

Kapealantio.

Käytän paljon ompelijapalveluita, lyhennytän lahkeita ja hihoja ja ylä-osaa kavennetaan.

Vaatteet ei istu ilman ompelupalvelua.

Pakko ostaa vain laatua. Vaatteita käytän sitten vuosia kun ne on modifioitu itselleni sopiviksi.

Jotain 10 halpistrikoota ei kannata ompeluttaa ompelijalla.

Housut ostan kokoa 34-36, löytyy kyllä naisten osastolta. Lasten vaatteet ei käy koska tisseistä ja pepusta ahtaat. Lasten vaatteissa ei ole huomioitu naisellisia muotoja.

Olen huomannut tämän saman lastenvaatteiden kohdalla, jotkut tosin käy esim takit sopii usein.

Vierailija
4/4 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandosta tilaan. Petite mallistoja löytyy melko paljon :). Helppo myös rajata hausta "pienet koot" niin tulee vain näitä petite vaatteita eikä mitään muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme