Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nautinnosta olisi helpointa luopua? Seksi, syöminen, alkoholi vai liikunta?

Vierailija
14.08.2019 |

Mitä ei enää koskaan, jos olisi pakko valita.

Mistä nautinnosta olisi helpointa luopua? Seksi, syöminen, alkoholi vai liikunta?

Vaihtoehdot

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdenvälinen seksi. Ei vaan huvita. Jos pakottava tarve, niin hoitelen itseni nopsaan. Pääsee helpommalla. Kärsin kai masennuksesta. Testot ok, joku kuitenkin alkaa pohtimaan. T: Mies avioliitosta

Vierailija
22/46 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän harva luopuisi hyvästä ruoasta muun kolmen sijasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta ei ole nautinto vaan kidutusta, seksi pakkopulla, ruoka terapiaa ja alkoholi lääke.

Onko kaikki kävely ja pyöräily siis kidutusta verrattuna siihen että istuu paikallaan tai auton kyydissä?  Hyötyliikunta ja kuntourheilu selkeyttää ajatuksia ja ruokakin maistuu paremmalta kun kuluttaa sitä ennen energiaa.

Vierailija
24/46 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin juomisen lopetin 18-vuotiaana enkä aio enää koskaan juoda, joten siitä on jo luvouttu ja helppoa oli.

Seksiä harrastin viimeksi vuonna 2014 eli 5 vuotta sitten enkä kaipaa seksiä, joten siitäkin luovuttu Eikä haittaa vaikka kestäisi hautaan saakka.

Ruokaa rakastan, vaikka ei ehkä ulkomuodosta uskoisi (160cm/48kg), joten siitä luopuminen voisi olla vaikeaa.

Myös liikunta kuuluu jokaiseen päivääni aika reilustikin ja tuottaa minulle suurta iloa ja nautintoa, joten liikunnasta en edes suostuisi luopumaan.

Vierailija
25/46 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi. En laske nautintoihin.

Vierailija
26/46 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista päätellen parisuhde naisen kanssa ei kannata, ellei elämän suurin nautinto ole syöminen.

Vierailija
27/46 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ei ole mulle nautinto, vaan vastenmielinen velvollisuus, eli siitä. Seksistä olen luopunut jo 13 vuottta sitten, sekin on varsin helppoa. Alkoholille olen perso enkä mielelläni luopuisi, mutta sekin olisi helpompaa kuin syömisestä luopuminen.

Vierailija
28/46 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä olen jo luopunut, siis yhdynnöistä, en aio enää harrastella.

Onanointia kyllä joskus harrastan, toivottavasti sitä ei lasketa.

Vierailija
29/46 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta ei ole mulle nautinto, vaan vastenmielinen velvollisuus, eli siitä. Seksistä olen luopunut jo 13 vuottta sitten, sekin on varsin helppoa. Alkoholille olen perso enkä mielelläni luopuisi, mutta sekin olisi helpompaa kuin syömisestä luopuminen.

Ihan kuin olisin itse kirjottanut tämän. :D

Vierailija
30/46 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholista helppo luopua. Tuskaa olisi sitten, jos pitäisi jostakin kolmesta jäljelle jääneestä luopua.

31/46 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi tietty, niin vähäistä käyttö ettei mitenkään muuttaisi eloa. Tosin joskus kun vähä parempaa ruokaa viitsii tehdä niin sitten valkkaan jonkun viinin siihen kaveriks. Tavallaan alholista luopuminen vie sitten hyvän ruuankin.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
32/46 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo, eli se.

Vierailija
33/46 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsisin tässä järjestyksessä: alkoholi, liikunta, hyvä ruoka, seksi.

Vierailija
34/46 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei ole ollut vuosiin joten nykyään kai se on helpoin sanoa se. 

Vierailija
35/46 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksistä en ole eläissäni nauttinut.

Etkö edes omassa seurassa?

En ole sellaistakaan tarvetta tuntenut :D

Vierailija
36/46 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa. Liikunnasta en ole koskaan saanut pienintäkään nautintoa, joten siitä luopuminen olisi hyvin helppoa.

Vierailija
37/46 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia en kaipaa elämääni. Pari-kolme kertaa vuodessa voin juoda yhden tai kaksi siideriä, mutta ihan hyvin voin olla ilman sitäkin. Se ei tuo mitään lisäarvoa elämääni.

Vierailija
38/46 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo luopunut sekä seksistä että alkoholista, ensimmäisestä vasten tahtoani ja toisesta omasta tahdostani eli vastasin alkoholi. Ei tee edes tiukkaa olla ilman. Sen sijaan hyvästä ruuasta ja liikunnasta minun ei toivottavasti tarvitse luopua koskaan. Tai ainakaan vielä pitkään aikaan.

N42

Vierailija
39/46 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin likkunta-addikti, siitä en voisi luopua. Tykkään myös samppanjasta silloin tällöin. Seksi ei ole megatärkeää mutta syöminen on ihan yhdentekevää. Pelkkä polttoaine. En tykkää kokata, en vältä herkuttelusta.

Vierailija
40/46 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholista luopuisin ekana

sitten seksistä

sen jälkeen liikunnasta

ja vikana hyvästä ruuasta

N43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän