Mistä nautinnosta olisi helpointa luopua? Seksi, syöminen, alkoholi vai liikunta?
Kommentit (46)
Yllättävän harva luopuisi hyvästä ruoasta muun kolmen sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Liikunta ei ole nautinto vaan kidutusta, seksi pakkopulla, ruoka terapiaa ja alkoholi lääke.
Onko kaikki kävely ja pyöräily siis kidutusta verrattuna siihen että istuu paikallaan tai auton kyydissä? Hyötyliikunta ja kuntourheilu selkeyttää ajatuksia ja ruokakin maistuu paremmalta kun kuluttaa sitä ennen energiaa.
Alkoholin juomisen lopetin 18-vuotiaana enkä aio enää koskaan juoda, joten siitä on jo luvouttu ja helppoa oli.
Seksiä harrastin viimeksi vuonna 2014 eli 5 vuotta sitten enkä kaipaa seksiä, joten siitäkin luovuttu Eikä haittaa vaikka kestäisi hautaan saakka.
Ruokaa rakastan, vaikka ei ehkä ulkomuodosta uskoisi (160cm/48kg), joten siitä luopuminen voisi olla vaikeaa.
Myös liikunta kuuluu jokaiseen päivääni aika reilustikin ja tuottaa minulle suurta iloa ja nautintoa, joten liikunnasta en edes suostuisi luopumaan.
Vastauksista päätellen parisuhde naisen kanssa ei kannata, ellei elämän suurin nautinto ole syöminen.
Liikunta ei ole mulle nautinto, vaan vastenmielinen velvollisuus, eli siitä. Seksistä olen luopunut jo 13 vuottta sitten, sekin on varsin helppoa. Alkoholille olen perso enkä mielelläni luopuisi, mutta sekin olisi helpompaa kuin syömisestä luopuminen.
Seksistä olen jo luopunut, siis yhdynnöistä, en aio enää harrastella.
Onanointia kyllä joskus harrastan, toivottavasti sitä ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Liikunta ei ole mulle nautinto, vaan vastenmielinen velvollisuus, eli siitä. Seksistä olen luopunut jo 13 vuottta sitten, sekin on varsin helppoa. Alkoholille olen perso enkä mielelläni luopuisi, mutta sekin olisi helpompaa kuin syömisestä luopuminen.
Ihan kuin olisin itse kirjottanut tämän. :D
Alkoholista helppo luopua. Tuskaa olisi sitten, jos pitäisi jostakin kolmesta jäljelle jääneestä luopua.
Alkoholi tietty, niin vähäistä käyttö ettei mitenkään muuttaisi eloa. Tosin joskus kun vähä parempaa ruokaa viitsii tehdä niin sitten valkkaan jonkun viinin siihen kaveriks. Tavallaan alholista luopuminen vie sitten hyvän ruuankin.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Karsisin tässä järjestyksessä: alkoholi, liikunta, hyvä ruoka, seksi.
Seksiä ei ole ollut vuosiin joten nykyään kai se on helpoin sanoa se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksistä en ole eläissäni nauttinut.
Etkö edes omassa seurassa?
En ole sellaistakaan tarvetta tuntenut :D
Helppoa. Liikunnasta en ole koskaan saanut pienintäkään nautintoa, joten siitä luopuminen olisi hyvin helppoa.
Alkoholia en kaipaa elämääni. Pari-kolme kertaa vuodessa voin juoda yhden tai kaksi siideriä, mutta ihan hyvin voin olla ilman sitäkin. Se ei tuo mitään lisäarvoa elämääni.
Mä olen jo luopunut sekä seksistä että alkoholista, ensimmäisestä vasten tahtoani ja toisesta omasta tahdostani eli vastasin alkoholi. Ei tee edes tiukkaa olla ilman. Sen sijaan hyvästä ruuasta ja liikunnasta minun ei toivottavasti tarvitse luopua koskaan. Tai ainakaan vielä pitkään aikaan.
N42
Olen täysin likkunta-addikti, siitä en voisi luopua. Tykkään myös samppanjasta silloin tällöin. Seksi ei ole megatärkeää mutta syöminen on ihan yhdentekevää. Pelkkä polttoaine. En tykkää kokata, en vältä herkuttelusta.
Alkoholista luopuisin ekana
sitten seksistä
sen jälkeen liikunnasta
ja vikana hyvästä ruuasta
N43
Kahdenvälinen seksi. Ei vaan huvita. Jos pakottava tarve, niin hoitelen itseni nopsaan. Pääsee helpommalla. Kärsin kai masennuksesta. Testot ok, joku kuitenkin alkaa pohtimaan. T: Mies avioliitosta