Petin miestäni espanjalaisen miehen kanssa
Kävin viime viikonloppuna tytsyseuran kanssa paikallisessa yökerhossa. Ilta meni mukavasti ja hauskaa oli, mutta kun muutaman lonkun olin juonut, niin tapasin espanjalaisen ihanan maskuliinisen ihanan ruskean alfauroksen kaveriensa seurassa, baaritiskin kupeessa, tuijottamassa minua.
Lyhyesti ja ytimekkäästi: ilta päättyi miehen hotellihuoneen sänkyyn. Jälkeenpäin mietittynä kaduttaa hieman, vaikka se olikin taivaallista ja ihanaa vaihtelua arkeen, jännittävääkin.
Olemme mieheni kanssa olleet naimisissa 6 vuotta ja meillä on pieni lapsi. Miten tässä pitäisi menetellä, kerronko totuuden miehelleni vai yritänkö vain elää tämän inhimillisen virheen takia? Kaverini ovat kannustaneet vain antamaan olla, mutta en tiedä mitä ajatella..
Kommentit (24)
Pystytkö elämään asian kanssa kuin mitään ei olisi tapahtunut? Hyvin harva pystyy.
Osaatko hillitä itsesi jatkossa? Jos tuntuu että et, niin kannattaa kertoa miehelle että sinulla on tällaisia taipumuksia. Voi sitten valita haluaako olla aisankannattajana.
Anna olla. Miehelle tulee kuitenkin vain paha mieli, kun taas sina saat "synninpaaston" tunnustamalla. Parempi etta pidat virheesi omana tietonasi ja karsit siita (niista mahdollisista omantunnontuskista siis) yksin.
Kai kaytitte ehkaisya, ettei tule mitaan yllatystuliaisia aviovuoteeseen?
Miksi et ottanut niitä espanjalaisen kavereitakin mukaan senkin pihtari!
treffit kirjoitti:
Anna olla. Miehelle tulee kuitenkin vain paha mieli, kun taas sina saat "synninpaaston" tunnustamalla. Parempi etta pidat virheesi omana tietonasi ja karsit siita (niista mahdollisista omantunnontuskista siis) yksin.
Että niin kauan saa pettää kun ei jää kiinni? Entä sitten kun se vuosien päästä jostain paljastuukin? Siinä ei paljon selittelyt auta, jos toinen huomaa eläneensä vuosikausia valheessa.
Minäkin luulin koko ajan, että mies on pettänyt vaimoaan toisen miehen kanssa.
Miehen kirjoittama aloitus! Alfauros, tytsyt, ihanan maskuliininen mies... Joopa joo.
No miltä sen kusiset valkosipulispermat siellä pimpissäsi tuoksui seuraavana aamuna?
Ap on siis mies ja "vaimona" sille spickille ja teillä on tummaihoisia ottolapsia.
haha mikä trolli
mutta toimit siten miten suhteessanne on sovittu.jos on sovittu, että ei petetä, niin se merkitsee sitä, että jos pettää, niin kerrot.
olen minäkin pettänyt miestäni espanjalaisen miehen kanssa eikä kaduta pätkääkään. sain elämäni kyydit ja parasta seksiä ikinä seksikkäimmältä ikinä näkemältäni mieheltä.
kaiken seurauksena mieheni alkoi opetella uusia taitoja ja minä toki myös otin omat uudet taitoni käyttöön mitä espanjalainen opetti. mieheni sai myös luvan pettää minua,kun minäkin olin käynyt pettämässä. nyt on sitten mieheni kanssa parasta seksiä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Että niin kauan saa pettää kun ei jää kiinni? Entä sitten kun se vuosien päästä jostain paljastuukin? Siinä ei paljon selittelyt auta, jos toinen huomaa eläneensä vuosikausia valheessa.
Periaatteessa joo. Mutta kaytannossa siis uskon etta AP oppii kerralla virheestaan, omantunnontuskien takia. Ainakin itselle kavisi noin - eri asia jos pettaminen on rakenteellista, kroonista ja "tahallista" tai ennalta harkittua.
Tuskinpa tuommoinen random-ulkkis-hotellipano ikina sinallaan paljastuu.
Sattuuhan noita tekevälle. Lopoujen lopuksi kaikki naiset hyvän paikan tullen käyttää tilaisuuden hyväksi.