Suomen paras kaupunki?
Vastapainoksi surkein kaupunki-keskustelulle!
Saa myös perustella.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
1. Helsinki
2. Hanko
3. Tammisaari
4. Turku
Kuopio <3
Lupsakka.
Kaikkea löytyy.
Maailman kauneimmat naiset. <3
Ei liikaa ulkomaalaisia.
Kaunista luontoa ja järvimaisemaa kivenheiton päässä.
Lentokenttä.
Golden Rax, jossa on uskomattoman kurko salaattipöytä.
Asun itse Jyväskylässä ja minulle tämä on paras. Täältä on helppoa liikkua työhöni vähän ympäri Suomea, täällä asuu lapseni, on helppoa tavata häntä, samoin kuin vanhempiani.
Mutta pidän kovasti Helsingistä, siellä varsinkin kesäisin tapahtuu aina, on paljon nähtävää ja saaristopaikat houkuttavat kovasti.
Turku taas on mielestäni Suomen kaunein kaupunki. Myös sen historia kiehtoo, ja pidän säilyneistä vanhoista rakennuksista.
Joensuussa on mukavat ihmiset. Kun menet Joensuun torille, saat äkkiä juttuseuraa.
Rovaniemi on kiehtova, koska on jo tunturimaisemaa.
Espoo. Rauhallista, kiva koti meillä täällä isolla pihalla, palveluita löytyy, lapsille hyvät koulut ja harrastusmahdollisuudet, toiseksi paras kaupunki eli Helsinki ihan vieressä.
Kesaisin Turku ja Helsinki.
Talvella Kuusamon seutu, monipuoliset mahdollisuudet peuhata lumessa. Laskettelu, murtsikka, kelkkailu, pilkkiminen... <3
En osaa päättää kumpi on parempi, Helsinki vai oma kotikaupunkini Vantaa. Nuorempana olisin epäröimättä vastannu että Helsinki.
Lappeenranta. Harmittaa kun muutin sieltä Helsinkiin, täällä ei ole enää rauhaa ja luonnonkauneutta eikä pikkukaupungin turvallisuutta.
Mikä tahansa Kaupunki josta löytyy 16-19-vuotias nainen supistelemaan pyllynreikäänsä kaluni eteen.
M40
Vierailija kirjoitti:
Asun itse Jyväskylässä ja minulle tämä on paras. Täältä on helppoa liikkua työhöni vähän ympäri Suomea, täällä asuu lapseni, on helppoa tavata häntä, samoin kuin vanhempiani.
Mutta pidän kovasti Helsingistä, siellä varsinkin kesäisin tapahtuu aina, on paljon nähtävää ja saaristopaikat houkuttavat kovasti.
Turku taas on mielestäni Suomen kaunein kaupunki. Myös sen historia kiehtoo, ja pidän säilyneistä vanhoista rakennuksista.
Joensuussa on mukavat ihmiset. Kun menet Joensuun torille, saat äkkiä juttuseuraa.
Rovaniemi on kiehtova, koska on jo tunturimaisemaa.
Miten perustelet vai onko vain mielikuva?
Hämeenlinna. Kaunis järvimaisema, historiallisia rakennuksia myös keskustassa ja tietysti linna. Kompakti ja lähellä kaikkea.
Kesällä Hanko. Talvella ei oikein mikään, mutta jos nyt joku pitää valita niin Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
Kuopio <3
Lupsakka.
Kaikkea löytyy.
Maailman kauneimmat naiset. <3
Ei liikaa ulkomaalaisia.
Kaunista luontoa ja järvimaisemaa kivenheiton päässä.
Lentokenttä.
Golden Rax, jossa on uskomattoman kurko salaattipöytä.
Kurko salaattipöytä. No kyllä se sitten.
Kas kun Tampere ei pärjää paremmin. Isommista se, pienemmistä Rauma ja Porvoo, kesällä Savonlinna .
1. Helsinki
2. Hanko
3. Tammisaari