Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruumiista irtautuminen unen aikana

Nonstop
14.08.2019 |

Onko kyse unihalvauksesta? Kellään kokemuksia?
Melkein olen lähtenyt kokonaan, mutta pelkään liikaa...

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihan tietoisesti ja työllä ja vaivalla opetellut irrottamaan astraalikehoni fyysisestä kehosta, myös ihan täysin valvetilassa. Esim. synnytys ilman kivunlievitystä ei ollut mitenkään epämiellyttävä, koska kivuliaimmissa vaiheissa irrotin tietoisuuteni kehostani ja olin vaillla kipua, vapaa.

Enpä ole tällaista ennen kuullut. Onko kukaan muu?

Teen tuota hammaslääkärin tuolissa eli yritän siirtää tietoisuuteni kattolamppuun, etten tuntisi kipua. Tämä sen vuoksi, ettei lääkärini mielellään puuduta, ellei ole isompi operaatio. Itse taas olen aika iso pelkopotilas, mutta tämä lääkäri on hyvä.

Onpa outo lääkäri. Pelkopotilas, mutta ei viitsi muutamaa puudutetta uhrata.

Olen kerran käynyy ailuisena julkisessa hamnashoidossa. Teknikko kehoitti nielemään syljen, jossa oöi kaikki kumipaska hänen käsineistään - olisi tehnyt mieli sylkäistä suuni sisältö hänen päälleen! Joutui lopulta käyttämään sitä imuletkua kun tein selväksi, että johonkin se sylki laitetaan.

Apua, olisi minun painajainen! Olen joitakin kertoja meinannut tukehtua, kerran myös omaan sylkeeni (en hammaslääkärissä) ja ilman imuletkua minun hampaisiin ei kosketa. Tulee välitön paniikki jos ei imetä kunnolla. Mitään muuta en hammaslääkärissä pelkää, vain sitä sylkeen tukehtumista.

Jos siivoojat ovat kyllästyneet tyhjentämään & puhdistamaan sylkisäiliöitä, tai edes vaihtamaan kertakäyttöisiä, ja ovat pyytäneet lääkäreiltä ja teknikoilta: ettekö voisi saada potilaita nielemään tätä p*skaa, niin me päästäis vähemmällä?

Toivottavasti ei laiteta lapsipotilaita nielemään tota kumi-kemikaalien kyllästämää sontalitkua, kun heidän on vaikeampi puolustautua. Voi tulla fobia tuollaisesta, kun nesteitä ei poisteta samalla kun suussa ronkitaan.

Vierailija
42/42 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta koska keskustelu meni sadistilääkäreihin, niin tehkää hyvät ihmiset valituksia heistä. Vaikkei mitään tapahtuisi sen jälkeen, ainakin olette saaneet oman puheenvuoronne. Ketjun kommenteista tuli oma kauhea tukehtumiskokemus mieleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla