Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetuntoni romahtaa jos mies ei tee seksialoitetta kahteen viikkoon saati yli

Vierailija
14.08.2019 |

Miten lähtisitte hoitamaan tilannetta? Olen sanonut tästä miehelle ja hänen kommenttinsa on yleensä tyyliin etpä ole itsekään tehnyt aloitetta. Hänen itsetuntoonsa seksittömyys ei vaikuta millään tavalla, joten mielestäni olisi reilua että hän huolehtisi aloitteesta edes kerran viikossa. Ja sitten kun itsetuntoni on tauon vuoksi laskenut taas, en todellakaan pysty enkä edes halua enää aloitetta tehdä. Taustalla on pidempi muutaman vuoden takainen jakso jolloin halusin seksiä selvästi enemmän kuin mies ja tein alotteita ja sain useammin pakit kuin seksiä. Se muistuu aina mieleeni kun harkitsen aloitteen tekemistä ja sitten tajuan että ennemmin olen ilman seksiä kuin otan enää yksiäkään pakkeja vastaan.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan tuon ongelman, koska teen 9/10 aloitteista ja haluan seksiä enemmän kuin mieheni. Aina voi harrastaa sooloseksiä, mutta se ei auta siihen, että välillä tuo harmittaa, jos toinen ei jaksa. Ongelmaan on auttanut se, että otan mieheltä usein suihin (noin kerran tai kaksi viikossa) ja tämä saa hänet haluamaan seksiä paljon useammin jostain syystä. Jos seksissänne mies on pääroolissa, niin se voi auttaa, jos otat aktiivisemman roolin toimijana ja annat hänen vain nauttia rentoutuksesta. 

Tämä asia ei ole kovin paljon haitannut minua kuitenkaan, koska minulla on ihan hyvä seksuaalinen itsetunto. Jos mies joutuu kannattelemaan halullaan sinun itsetuntoasi, niin onhan se raskasta. Voi aiheuttaa ongelmia potenssiinkin.

Niinpä. Onneksi en minäkään halua seksiä enää erityisen usein, enemmän haluaisin vain päästä eroon ajatuksista ja tunteista että olen naisena epäviehättävä ja epähaluttava. Ap

Saatat oikeasti ollakin miehen mielestä. Silloin pitää vain erota. Itse elin suhteessa, jossa loppujen lopuksi paljastui ettei mies oikeastaan ollut minua ikinä halunnutkaan, seksuaalisesti. Kumma kyllä itsetuntoni on eron jälkeen ollut paljon parempi, ja oloni helpottunut kun ei tarvitse enää jatkuvasti miettiä asiaa.

Aika monta kertaa mies on tämänkin vuoden aikana vakuuttanut etten ole. Mutta se ei ole mennyt perille minulle jos seksiä ei ole ollut vähintään viikottain. Ap

Sanoahan voi mitä vain, mutta mitä mies itse asiassa tekee? Mutta ratkaisu on joko hyväksyä ettei mies halua sinua, tai erota. Tuskin asia ainakaan muuttuu mihinkään tuosta.

Tää taitaa olla jo ihan silkkaa v*uilua... Mistä toi erofetissi kumpuaa? Jos mä kerron että olen ollut yli 20 vuotta naimisissa, niin tietäjät tietysti tietää, että ”kuullostaa takertuvalta tyypiltä... paras erota ettei joudu kärsimään läheisriippuvuuden terminaalivaiheesta”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi