Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun työkaverit saikuttelee ja niillä on millon mitäkin home/sisäilma onelmaa ja vaatimuksia uusista työhuoneista

Vierailija
14.08.2019 |

Ja itse olen töissä kiltisti, enkä saikuttele tai valita. Ja esimies ei mitenkää noteraa. Ja oikeastaan pitää noista saikuttelutyökavereista enemmän :/
Ärsyttävää.
Tai aikuinenhan sitä tässä on enkä kaipaa mitään erityishuomiota, mutta voisi näky jossakin kannusteissa ees.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enemmän ärsyyntyisin siitä, että esimies ei ota mahdollisia sisäilmaongelmia vakavasti ja asiaa ei tutkita.

Vierailija
2/7 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös omat kaksi lähintä kollegaa saikuttaa usein, omassa WA-ryhmässämme kertovat syyksi esim. että nukkunut huonosti/ei ole saanut nukuttua, on nähnyt painajaisia, päänsärkyä, yskittää tms. hyvin mietoa, mistä syystä en itse ikinä kehtaisi olla pois, sitten pomolle syy on aina migreeni...... Pahapa siinä on vastaankaan sanoa, mutta tekisi mieli joskus paljastaa oikea syy. 

Siis oikeasti, PAINAJAISIA!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäilmaongelman hoitoa vaativat ajavat sinunkin asiaasi vaikka et sitä itse ymmärrä. Tilanteesi on vastaava kuin lemmikkieläimellä eläinlääkärissä. Asia on mahdoton selittää ymmärrettävästi koska Moppe ei vaan ymmärrä käynnin olevan sille itselleen parhaaksi.

Vierailija
4/7 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno itsehän sain sädesienestä loppuelämän riesan, oireilen heti ympäristössä jossa on hometta. Tulee kaikkia kivoja ihottumia, ääni lähtee, silmät vuotaa, päätä särkee. Pahin oire on se ettei saa happea, olen joutunut sairaalaankin sen takia. Että kiitos vaan työnantajalle joka piti meitä vuoden siellä sädesienen keskellä, kun ei uskonut oireita. Sitten vasta alkoi tapahtua kun yksi meistä vietiin Taysiin suoraan töistä. Tässä on tietysti se hyvä puoli että tunnistan heti sisäilmaongelmaiset kiinteistöt oireideni kanssa.

Vierailija
5/7 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ennen kuin Ap, ajattelin että sisäilmaongelmista valittaa joko foliohatut tai huomionkipeät vanhemmat tädit, ihan vouhotusta.

Kunnes... karma os a bitch. Menin töihin jossa sisäilmaongelma (termi on itse asiassa väärä, siellä oli RAKENNEONGELMA eli kosteusvaurio rakennuksessa). Sairastuin vakavasti keuhkotautiiin joka ei parane ja joka etenee. Ja joka lyhentää elinikää. Parantumaton etenevä sairaus ei ole leikin asia.

Nyt en voi olla sekuntiakaan homerakennuksissa, tai sairaalareissu edessä.

Koko sisäilma termi on väärä ja persiistä koska se ongelma on aina RAKENTEISSA. Oli se asbesti, sienet, itiöt, home, voc kemikaalipäästöt, niin se on RAKENTEISSA.

T. Vakavasti sairastunut

Vierailija
6/7 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voihan se olla, että pitävätkin sua hieman helposti huijattavana ja teet kiltisti hieman ylimääräistäkin muiden ollessa poissa. Mietippä sitä kiltti ihminen.

Vierailija
7/7 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua esimiehenä lähtökohtaisesti ärsyttää aivan suunnattomasti kun joku alainen puhuu palkitsemisesta, koska "hän ei ole sairaslomalla". Siis tuon sanominenhan tarkoittaa, että henkilö jo lähtökohtaisesti ajattelee saikun olevan kivaa palkallista vapaata, eikä aidosti sairauden takia oleva poissaolo.

Juuri nämä tyypit ei kyllä ikinä saa mitään kannustepalkkoja tai ylimääräisiä korotuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi