Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiska aikuinen tytärpuoli

Vierailija
13.08.2019 |

Mieheni lähes 20-vuotias tytär asuu meillä eikä tee mitään kotitöitä. Mies ei puutu asiaan enkä minäkään saa puuttua tai olen paha äitipuoli. Välillä tyttö jo asui poikaystävänsä luona, mutta nyt taas kotona. En kestä!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Et siis kestä tilannetta. Mitä aiot tehdä?

Vierailija
2/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tässä juuri mietin.

Vierailija
4/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi sinulle piikoa?

Vierailija
5/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kotitöitä mies teke? Sopikaa, että mies alkaa tehdä tyttären osuuden kotitöistä. Ehkä se saa miehen suhtautumaan myönteisemmin tyttären osallistumiseen.

6/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kotitöitä mies teke? Sopikaa, että mies alkaa tehdä tyttären osuuden kotitöistä. Ehkä se saa miehen suhtautumaan myönteisemmin tyttären osallistumiseen.

Juuri näin minä tein vastaavassa tilanteessa. Kun vaimo sanoi, että minun vuoro siivota keittiö. Sanoin että taitaa olla poikas vuoro. Vaimo meni vähän aikaa, mutta kyllästyi ja pani poikansa hommiin välillä. Mulle oli sama kuka tekee loput, mutta tein ite se 1/3 ja sillä sipuli.

7/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen pitäisi sinulle piikoa?

"eikä tee mitään kotitöitä". Olettaisin, että kyllä mm. ruoka kelpaa ja puhtaat vaatteet.

Vierailija
8/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkai tee sit tälle naiselle, kyllä jos on jo 20 vuotias niin on nainen niin valmista eteen? Ruokaa, pyykkäät? Jos teet miksi? Sano, että tekee itse ruoat ja pyykkää ja siivoaa jos ei muuten ala maistumaan kotityöt! Itse muutin jo 18 vuotiaana omaan kämpään, kymmenen vuotta asunut jo omillani, pitäisi tuon ikäisen jo osata!

Vierailija
9/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä siis olet alkanu miehelle ja hänen tyttärelleen piiaksi. Saisit hävetä.

Vierailija
10/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin omissa asunnoissa, kunnes kummankin lapset muutti omilleen. Sitten muutto yhteen ja naimisiin. Kimpassa oltu 21v, joista 5v naimisissa. Suosittelen. Kaikkiin lapsiin hyvät välit.

Vierailija
11/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko kysynyt syytä, miksi ei saa vaatia? Onko tytöllä jotain diagnoosia, josta et tiedä?

Aloitus tosin kuulostaa provoilulta, joten en vaivaudu vastaamaan enempää.

Vierailija
12/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole alkanut itse piiaksi enkä halua ketään itselleni piiaksi. Ihan vain ihmettelen tässä "ääneen", että miten se voikin olla niin vaikea saada arki pyörimään reilusti, niin että jokainen tekisi suurinpiirtein oman osuutensa. Mies kyllä on ahkera. Mutta tytär ei tee muuta kuin ruoan itselleen, kun me ollaan töissä. Pesee omat vaatteensa, mutta ei koskaan esim. yhteistä liinavaatepyykkiä. Ei vie roskia eikä varsinkaan siivoa, mikä ärsyttää eniten. Ehkä minä väistän jossain vaiheessa ja hommaan oman kämpän. Ap

Vierailija
13/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla on nyt muotia epäillä kaikkia keskustelunavauksia provoiksi. Sitä vartenhan koko palsta on olemassa, että täällä voi keskustella ja ottaa uusia aiheita puheeksi. Provoiluksi leimaaminen on jo "so last season".

Vierailija
14/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole alkanut itse piiaksi enkä halua ketään itselleni piiaksi. Ihan vain ihmettelen tässä "ääneen", että miten se voikin olla niin vaikea saada arki pyörimään reilusti, niin että jokainen tekisi suurinpiirtein oman osuutensa. Mies kyllä on ahkera. Mutta tytär ei tee muuta kuin ruoan itselleen, kun me ollaan töissä. Pesee omat vaatteensa, mutta ei koskaan esim. yhteistä liinavaatepyykkiä. Ei vie roskia eikä varsinkaan siivoa, mikä ärsyttää eniten. Ehkä minä väistän jossain vaiheessa ja hommaan oman kämpän. Ap

Tee sinä samoin: pese vain omat pyykkisi, osta vain itsellesi ruokaa, siivoa vain oma huoneesi, vie vain omat roskasi.  Pikkuhiljaa se käytännön toiminta voittaa jäkätyksen ja nalkutuksen. Ei näille puhe mene perille.

Vierailija
15/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä idea, mutta en nauti sellaisesta. Arvostan edes kohtuullisen puhdasta kotia, jossa voi viihtyä. Eronneet vanhemmat kai hemmottelevat lapsensa vuosien mittaan pilalle, koska potevat huonoa omaatuntoa perheen hajoamisesta.

Vierailija
16/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus! En hyväksynyt edes 15 v tytärpuolta laiskottelemaan. Ehdottomasti tekee hommansa. En tekisi mitään tuommoisen eteen. Kai pyykkinsä ja ruokansa hoitaa. Tyhmä olet jos teet puolesta ap. Kyllä sen on pakko hoitaa itse jos kukaan muu ei.

Vierailija
17/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne, koska vaakalaudalla on oma parisuhde. Mies on äärimmäisen herkkä loukkaantumaan, joten asiasta on vaikea keskustella. Kuvaavaa muuten on, että tytärpuoli ei viihdy yhtään äitinsä luona, koska siellä vaaditaan eikä voi lusmuilla samalla tavalla kuin meillä. Ap

Vierailija
18/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas, kun miesraukka loukkaantuu herkästi ja aikuista lasta ei saa panna töihin. Oletpa osasi valinnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän