Kumpi olikaan parempi Emmy vai Vähänkäytetty? Oliko vielä joku kolmaskin? Oletteko käyttäneet? Pisteyttäkää kouluarvosanoin 4-10
nelosesta kymppiin?
Äidin ja teinin vaatteita lähinnä. Ei huippumerkkejä koska ne myyn facen lähikirppiksellä.
Kommentit (9)
Kumpaa suosittelette, Emmy vai Vähänkäytetty?
Mä oon ostanut ja myynyt vähän käytetyssä. Olen ollut tyytyväinen vaikkakin välillä on tullut tosi voimakkaasti huuhteluaineelta tuoksuvia tuotteita. Nekin on ajan myötä saatu hajuttomiksi, mutta kannattaa lukea tosi tarkkaan tuotteiden kuvaukset onko ne eläintaloudesta tai pesty hajustamattomalla jos oot herkkä tällaisille tuoksuille/karvoille.
Pitäiskö kokeilla?
Oletteko myyneet tavaraa/ vaatteita vai mitä?
Kokemuksia ja suosituksia kaivataan.
Kumpaa suosittelette? Meneekö niissä kaupaksi hyväkuntoinen perusvaate, joissa ei mitään vikaa. Ei vaan ole tullut käytettyä tai on jäänyt isoksi/ pieneksi tms.
Maksaako vaivan?
Rekkiin myin joskus, sain 90e pahvilaatikollisesta vaatteita. Jos halusi heille kelpaamattomat takaisin itselleen, niistä piti maksaa postimaksu. Joskus tilasinkin vaatteita sieltä, huonoa se että piti maksaa palautuksen postimaksu itse, se oli 18e >:(
Itse olen tykännyt Emmystä. Kummastakin tullut ostettua ja nyt laitoin pohdinnan jälkeen Emmyyn myyntiin, vaikka meneekin enemmän tuottoa heidän pussiin. Emmyssä kuvat hyviä, selkeä rajata tuotteita mitä etsii ja tarkistavat myyntiin tulevat tuotteet.
Renki on kolmas