Millaista on olla fiksu tyyppi?
Kommentit (7)
En kärsi.
Tarpeeksi fiksu näkemään, mikä on turhaa tai järjetöntä.
Nekin rahat sijoittaa muualle kuin
mainostuotteisiin :D
Tiedän erään fiksun ja huomaavaisen ihmisen. Hän huomaa todella helposti jos esimerkiksi valehtelee. Mutta ei näytä sitä. Siinäkin mielessä kärsivällinen. Käy vähän sääliksi koska hän on niin hienotunteinen.
Koen jatkuvasti itseni ulkopuoliseksi ja väärinymmärretyksi. Toki fiksuna tiedostan, että omilla toimillaan voi vaikuttaa paljon. Olen kuitenkin ihan mielelläni fiksu, uskon että tämä on minulle luontaisin olotila.
Vierailija kirjoitti:
Koen jatkuvasti itseni ulkopuoliseksi ja väärinymmärretyksi. Toki fiksuna tiedostan, että omilla toimillaan voi vaikuttaa paljon. Olen kuitenkin ihan mielelläni fiksu, uskon että tämä on minulle luontaisin olotila.
Olet hyvä tyyppi. Harmi, että sinunlaisia on niin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erään fiksun ja huomaavaisen ihmisen. Hän huomaa todella helposti jos esimerkiksi valehtelee. Mutta ei näytä sitä. Siinäkin mielessä kärsivällinen. Käy vähän sääliksi koska hän on niin hienotunteinen.
Siis mitä mä just luin? Säälit toista hienotunteisuuden takia? Joo, ihmiset nyt säälii toisia milloin mistäkin syystä mutta please vähän jotain rajaa tohonkin.
Vierailija kirjoitti:
Suomennos: käy kateeksi ku en ole rehellinen ja samanlainen.
En kärsi. Sen sijaan hyödyn siitä.