Mulla ei ole koskaan ollut polttareita
Eikä baby showereita, en ole koskaan ollut kenenkään polttareissa enkä ole koskaan ollut kenenkään kaaso. Mulla ei ole kummilapsia. Mä olen niin yksinäinen, täysin ilman kavereita ettei kukaan ole koskaan järjestänyt mitään tai pyytänyt mua mihinkään. Löytyykö ketään muuta samanlaista?
Kommentit (5)
Jep, ikää 45. Mutta mulle asia ei ole minkään sortin murheen aihe, olen aika epäsosiaalinen luonne enkä olisi halunnutkaan mitään tuollaisia. En kaipaa oikeastaan ollenkaan ihmissuhteita.
Sama juttu, mutta en vain ole suostunut kenenkään kummiksi kun en kuulu kirkkoon enkä pidä lapsista. Polttareita kukaan ei ole edes pitänyt, babyshowereihin en menisi vaikka kutsuttaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jep, ikää 45. Mutta mulle asia ei ole minkään sortin murheen aihe, olen aika epäsosiaalinen luonne enkä olisi halunnutkaan mitään tuollaisia. En kaipaa oikeastaan ollenkaan ihmissuhteita.
Mä kaipaan että olisi ystäviä.
Ei pidetty polttareita mullekaan, eikä baby showereita, koska en halunnut. En ole myöskään ollut polttareissa enkä kaasona, koska kukaan läheinen ei ole mennyt naimisiin. Ei haittaa mua. Mutta vaikka mullakin on mies ja lapset, olen silti yksinäinen. Paljon ystäviä mulla ei ole ollut koskaan ja nekin vähät on jääneet elämästä pois. Yksi hyvä ystävä mulla oli 10 vuotta, taitaa sekin olla jo entinen, kun ei mun puheluihinkaan vastaa. Se surettaa kyllä kovasti.
Babyshowerit on turhake. Mutta en ole ollut minäkään. En ole ollut kaaso, en ole ollut polttareissa, ei ole kummilasta. Minulla ei myöskään ollut polttareita tai kaasoa. Mies kyllä on.
Ts. Elämässä on kyllä muitakin mahdollisuuksia olla sosiaalinen kuin nuo.