Entä jos mies ei olekaan panokone?
Erosin muutama vuosi sitten ja tämän jälkeen olen ollut suhteessa kolmen naisen kanssa. Yhden kanssa olimme todella rakastuneita, mutta suhde ei kuitenkaan kantanut.
Kaikkien kanssa naiselle tuli jotenkin yllätyksenä, että mies haluaa seksiltä muutakin kuin mahdollisuuden nussia. Mulle tällainen monotoninen naiminen ei toimi. Haluaisin pitkiä molemminpuolisia esileikkejä, hellyyttä, suudelmia, kosketuksia, katsoa toista silmiin ja tuntea enkä vain naida.
Yhteistä näille kaikille naisille on ollut, että asiasta on ollut todella vaikea keskustella, enkä ole onnistunut tätä kaavaa juurikaan muuttamaan. Mulle jää paha maku suuhun siitä että voin käyttää hyvin pitkiä aikoja hellien, hyväillen ja tuottaen käsin ja suulla useita orgasmeja naiselle ja kun tulee mun vuoro niin tehdään kädellä muutama voimakas runkkausliike ja sitten pyydetäänkin jo pukille.
Parissa suhteessa homma kärjistyi siihen, että erektio ei enää kestänyt. Tällöin naisen ensimmäinen reaktio oli että hän ei ole haluttava ja alkoi mökötys. Ei auttanut yrittää kertoa että mä en vaan saa tuollaisesta mekaanisesta seksistä tyydytystä.
Onko nyt sitten niin että tämä on miehen rooli seksissä? Pitää olla karju, joka on aina valmis panemaan? Läheisyyden ja kosketuksen kaipuu ei ole miehekästä, vaan naisten yksinoikeus?
Kommentit (4)
"Kun tulee minun vuoro"? Eikö voi harrastaa molemminpuolista hyväilyä, kuusysiä tai jotain, niin että molemmat saa hellyyttä samaan aikaan? Eikö nainen voi aloittaa sinun hyvänäpidollasi, jos vuorovedolla täytyy mennä?
Kuuskakkosella on tuossa kyllä hyvä pointti, että jos nainen hoidellaan ensin tulikuumaksi, niin kyllä siinä hänen tunnelmansa lässähtää, jos ei saisikaan siitä kullia sisään, ainakin minun vaimollani varmasti kävisi näin. Minä lämmittelen vaimoni samaan tapaan perusteellisesti ennen yhdyntää, ja kun hän sen ensimmäisen orkun saa, niin ei siinä kohtaa todellakaan aloiteta mitään minun tantrahierontasessiota... Toisaalta kyllä en ennen yhdyntää ihan hirveän perusteellista hyvänäpitoa haluakaan, koska en halua olla liian kiihottunut aktin alkaessa, jotta vaimolle saadaan vielä monta lisää. Jos minä haluan erityishuomiota ja hyväilyä, tai vaimo haluaa sellaista antaa, niin se on sitten ihan erillinen käsihoitosessio, ei kaiken aina tarvitse tapahtua saman aktin aikana!
Liika hinkkaaminenkin on vähän turn-off... Jotku naiset varmaan pitää sellasesta, mutta hei, välillä pitää kyllä ihan vaan pannakin. Oman kokemuksen mukaan se naisten tarve pitkään esileikkiin on myytti. Mutta ihan riippuu henkilökemioista tietenkin, ei voi eikä pidä yleistää. Naiset on konstikkaita. Mutta kauheen hyvää seuraa näihin panemisjuttuihin. :P
Tehkää siis toisinpäin, jos ette voi yhtäaikaa toisianne halailla ja hyväillä ja silmiin tuijotella. Pyydä siis naista ensin hyväilemään sinua, kerro mistä tykkäät ja ole aika selkeä (ei ne ajatuksia lue ja jos sun halut poikkeaa siitä mitä aiemmat miehet on toivoneet). Sitten vasta keskityt naiseen.
Tai mitä jos ehdottaisit oikeasti tantraseksiä, tai jonkinlaista muunnelmaa siitä. Esim yhdessä makaamista silmiin katsoen, hengitysten samanaikaisuutta, ei saa vielä suudella tms. Pitkitätte sitä yhdessä oloa ja antaa kipinän roihuta, älkää koskeko genitaaleihin niin pian.
Tai mitä jos hyväiltyäsi naista painut sisään, muttet ole mikään panokone, vaan istutte sylikkäin ja nautitte ihan pienestä liikkeestä.
Ja joo, naisena se voi olla vaikeaa, jos miehen antaman orgasmin ja panon välillä on yli 5min. Se tyytyväinen olo tavallaan leviää ja lopahtaa ja laittaa kropan off-tilaan. Ei aina, mutta usein varsinkin paremman orgasmin jälkeen jos paikat viilenee niin ne ei samalla tavalla syty ja voi harmittaa kun se paras hetki menikin ohi.
Keskustelussa ylipäänsä on hyvä keskittyä kertomaan mitä haluaa, eikä sanoa "mikset sä ikinä.." tyylisiä lauseita. Ja kun kerrot mistä tykkäät niin voi olla että sellainen "ois ihan kiva jos..." ei ole riittävän vahvasti kerrottu. Mitä sä pohjimmiltasi haluat, kerro selvästi. Esim "mun pitää saada tuntea että olen todella haluttu ja kumppani haluaa tuottaa mulle mahdollisimman paljon nautintoa. Käytännössä mä haluan maata selälläni sängyssä 25min ja sä hellit ja kosket mua, imet ja suutelet, oot mieluummin hellä ja hidas kuin raisu. Ja sen jälkeen haluan painua sun sisään ja panna kunnes lauetaan yhtä aikaa" tms mitä se nyt onkaan mitä haluat. Selkeät ohjeet ja samalla tieto että sä haluat myös häntä ja haluat että hän nauttii siitä.
Sinun pitää löytää oikea sielunkumppani. Sitä se on. Mutta ymmärrän kyllä, että pitkän esileikin jälkeen naiset haluaa tietysti jo munaa sisäänsä. Mikä siinä oli niin vaikeaa. Jos on seisokissa ongelma, niin siihen on ratkaisuja olemassa. Näin se vain menee, että jos kiihoitat naisen taivaisiin, niin ihan varmasti haluaa munaa sisään heti eikä joskus. Ihan luonnollista. Jos tuossa vaiheessa alat sluibailemaan naimisesta niin ihan varmasti naiselle tulee paha mieli.
M62