Mä asuin 7v erakkona
Mökissä jossa palvelut oli 19km päässä. Jos vanhana taas muuttaisi erakoksi.
Kommentit (8)
Minä olen asunut lähes 20 vuotta erakkona kerrostaloyksiössä.
m41
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää, kuinka eristyksissä olit? Miten tulit taloudellisesti toimeen? Miksi palasit ns sivistyksen pariin? Tuliko eristyksestä jotain pitkäaikaisvaikutuksia, positiivisia tai negatiivisia?
Olin silloisen mieheni omaishoitaja eli omaishoidon tuella ja miehen eläkkeellä. Tykkäsin muuten asuinpaikasta ja rauhasta mutta mulla oli eräs mies joka teki kiusaa. Jos häntä ei olisi ollut niin paikka olisi ollut tosi kiva. Palasin kun mies kuoli ja löysin uuden miehen.
Ööh, eikö erakko-omaishoitaja yhdistelmä ole ristiriita? Eli ap ei ollut yksinään asunnossa, ainakaan jatkuvasti? Viitataankohan tässä nyt sitten uskonnolliseen erakoitumiseen vai miten. Epäselvää...
Et sä pärjää enää yksin kymmenen sairautesi kanssa.
Jesse-armahtaa-luonto-ei kirjoitti:
Ööh, eikö erakko-omaishoitaja yhdistelmä ole ristiriita? Eli ap ei ollut yksinään asunnossa, ainakaan jatkuvasti? Viitataankohan tässä nyt sitten uskonnolliseen erakoitumiseen vai miten. Epäselvää...
En ollit jatkuvasti yksin mutta eipä miehestä paljon seuraa ollut
Vierailija kirjoitti:
Et sä pärjää enää yksin kymmenen sairautesi kanssa.
Samat sairaudet mulla oli silloinkin. Silti yksin lämmitin talon, leikkasin nurmikon, tein lumityöt, keräsin marjat, kävin yksin autolla kaupassa ja asioita hoitamassa. Pärjäisin aivan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen asunut lähes 20 vuotta erakkona kerrostaloyksiössä.
m41
Olen asunut 1,5 vuotta, täst se lähtee.
Kerro lisää, kuinka eristyksissä olit? Miten tulit taloudellisesti toimeen? Miksi palasit ns sivistyksen pariin? Tuliko eristyksestä jotain pitkäaikaisvaikutuksia, positiivisia tai negatiivisia?