Mies pakottaa lasta tekemään läksyt yöllä
Tokaluokkalainen unohti tehdä läksyt. Nyt klo 22 mies raivoaa, ja huutaa, ettei lapsi pääse nukkumaan, ennen kuin läksyt on tehty. Minusta kohtuutonta, kun aamulla on koulua kasilta, ja pitäisi päästä nukkumaan. Ilmoitin, että parempi jättää läksyt ja nukkua, muuten koko päivä menee sumussa. Mies on tiukkana. Mun pitäisi itsekin päästä nukkumaan, kun herätys klo 5. Mies ei tätäkään tajua, että muutaman tunnin unet ei riitä asiantuntijatyöläiselle. Olen vielä koeajalla, ja tuntuu, että työt menee perseilleen jatkuvan univajeen takia.
En vaan jaksa lähteä tappelemaan ja kuunnella miehen huutoa ja ivaa.
Kommentit (44)
Tuo on vaarallista, että annat hänen pahoinpidellä lasta säilyttääksesi unirauhan... ymmärrän että yrität suojella jaksamistasi, mutta lapsen hyvinvoinnin menetys on siitä iso hinta - enkä todellakaan liioittele. Mies pahoinpitelee lasta. Et voi antaa tuolalisen jatkua!
Miehen on kannettava vastuu järjen rajoissa. Yöllä ei läksyjä tehdä, uni on tärkeämpää. Lapselta saa sitä perustarvetta evätä... vaikka kuinka harmittaisi oma auktoriteetin puute. Miehen on viisastuttava puutteistaan, sen sijaan että yöllä raivoaa.
Ja sinun tehtäväsi, ap, on suojella lasta pahoinpitelyltä - univajeestasi huolimatta.
turha luullakaan, eiköhän mies syönyt vanukkaan itse