Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa päättämään, en tiedä jatkaisinko kurssia mikä alkoi tänään

Vierailija
12.08.2019 |

Minkälaisia kysymyksiä mun tulisi kysyä itseltäni, että osaisin päättää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi, miksi valitsit ko. kurssin.

Miksi haluat lopettaa?

Vierailija
2/6 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sujuu ihan hyvin, mutta silti tuntuu, että motivaatiota ei kauheasti ole. En tiedä teenkö kurssilla opetettavalla asialla koskaan mitään. Punnitsen, kannattaisiko minun tehdä jotain muuta ajallani. Toisaalta saisin ehkä hyvän mielen, jos saattaisin kuitenkin loppuun jotain mikä ei ole kaikkein mieluisinta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ensin onko esim yliopistotutkinnon pakollinen kurssi vai kansalaisopiston ompelukurssi. Ei tarvi aihetta kertoa.

Vierailija
4/6 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitsit kurssin ja mikä on muuttunut?

Vierailija
5/6 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy itseltäsi, miksi valitsit ko. kurssin.

Miksi haluat lopettaa?

Olen kysynyt ja en ole varma. Aihe kiinnosti minua ennen ja kiinnostaa jonkin verran nykyäänkin. Mutta olen alkanut miettiä,yritänkö pakottaa itseäni akateemisia asioita harrastamaan vanhempieni takia.

Pelkään myös vähän epäonnistumista tuossa kurssissa. Senhän voi jättää kesken myöhemminkin jos on pakko, mutta en haluaisi ihmisten tietävän että jätin jotain taas puolitiehen.

Tässä kuussa on myös muita huomioita vaativia asioita hoidettavissa ja pelkään että olen haukannut liian ison palan. En osaa etukäteen kuitenkaan ennustaa,kuinka paljon energiaani ne muut asiat tulevat viemään. Ap

Vierailija
6/6 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt ensin onko esim yliopistotutkinnon pakollinen kurssi vai kansalaisopiston ompelukurssi. Ei tarvi aihetta kertoa.

Vähän noiden väliltä :D

Ei ole pakko siis käydä. Ap