Miksi Flowssa oli niin paljon poliiseja? Häiritsivät ihmisten hauskanpitoa perusteettomilla ruumiintarkastuksilla.
Flowssa ei ole koskaan ollut järjestyshäiriöitä ja poliisit järjestivät häiriöitä nyt itse parveilemalla suurina joukkoina alueella. Tarkastivat ihmisten taskuja kun he tulivat vessasta. Järjetöntä toimintaa, aivan kuin Venäjällä.
Kommentit (84)
Meneekö poliisin huumebisnekset jo näin huonosti, että on jo etsittävä asiakkaita festareilta?
Vierailija kirjoitti:
Meneekö poliisin huumebisnekset jo näin huonosti, että on jo etsittävä asiakkaita festareilta?
Eiku henk. koht. varastot päässy loppumaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska siellä oli tänäkin vuonna niin narkin näköistä porukkaa.
Itse olet. Festari on suomen kalleimpia, ei siellä narkkareita näe.
Eipä XD ai nii ne onkin varakkaampii viihdekäyttäjii... Oon itse ollut pari kertaa Flowssa täysin selvin päin ja usko, et erotan jo ammattini puolesta mitä päihteitä kukakin vetänyt.
Olisitte vain tyytyväisiä että huumeita vastaan tehdään oikeaa työtä eikä vain odotella. Flow festivaalilla kuten muillakin festareilla liikkuu ihmisiä joilla on aikeena myydä huumeita ja jotkut aina ostavat. Eihän kukaan poliisia kritisoiva vaan itse olisi huumeiden kanssa touhuillut kun menee niin tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan poliisia kritisoiva vaan itse olisi ihmisoikeuksia ja yksikön vapautta kannattava sekä totalitääristä diktatuuria vastustava kun menee niin tunteisiin?
Korjattu.
Vierailija kirjoitti:
Olisitte vain tyytyväisiä että huumeita vastaan tehdään oikeaa työtä eikä vain odotella. Flow festivaalilla kuten muillakin festareilla liikkuu ihmisiä joilla on aikeena myydä huumeita ja jotkut aina ostavat. Eihän kukaan poliisia kritisoiva vaan itse olisi huumeiden kanssa touhuillut kun menee niin tunteisiin?
Metroasemilla käydään avointahuumekauppaa ja sä mietit jotain festareiden huumeiden käyttöä. Täysin väärään paikkaan oli kohdennettu valvonta ja se miten se oli toteutettu oli täysin käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä XD ai nii ne onkin varakkaampii viihdekäyttäjii... Oon itse ollut pari kertaa Flowssa täysin selvin päin ja usko, et erotan jo ammattini puolesta mitä päihteitä kukakin vetänyt.
Oletko huumekauppias ammatiltasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko huumekauppias ammatiltasi?
Onneks riittää muitaki hommia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruumiintarkastuksen tekemiseen pitäisi olla aina selkeä epäily rikoksesta. Ei mitään mielivaltaista toimintaa!
Nyt tehtiin tarkastukset naaman perusteella. Sipilän löperö lakimuutos mahdollistaa stasimaisen käytöksen poliisilta. Hallituksen pitäisi heti puuttua asiaan.
No jos naamassa on sata kiloa rautaa ja päällä Pelle Hermannin vaatteet niin ei voi valittaa jos epäillään sekakäyttäjäksi.
Ne oli eri festarit
Ai poliiseja oli paljonkin? Yksi pari pyörähti vieressä ja jatkoi matkaansa jonnekin ketään häiritsemättä. Ihan oikeastiko muka tehtiin jotain satunnaisia taskutarkastuksia ihan arvalla? Vaikea uskoa. Joka tapauksessa vähän wtf-olo tuli poliiseista, vuosikausia käynyt Flowssa ja tämä oli eka kerta kun niitä alueella näki. Ensi vuonna koirien kanssa?
Sehän on nimenomaan yksilön vapaus käyttää huumeita. Mutta onneksi olemme maassa jossa sitä yritetään valvoa ja saattaa huumeita myyvät vastuuseen. Jos jäät kiinni ja saat rangaistuksen niin sehän on vaan oma valinta.
Poliisit oli sankoin joukoin kuuntelemassa The Curea ja Nitzer Ebbiä? Tarkastukset vaan kulissia...
Poliisilla on menossa se aika vuodesta kun kerätään pikkujoulurahoja ja -kamoja.
Vierailija kirjoitti:
Ai poliiseja oli paljonkin? Yksi pari pyörähti vieressä ja jatkoi matkaansa jonnekin ketään häiritsemättä. Ihan oikeastiko muka tehtiin jotain satunnaisia taskutarkastuksia ihan arvalla? Vaikea uskoa. Joka tapauksessa vähän wtf-olo tuli poliiseista, vuosikausia käynyt Flowssa ja tämä oli eka kerta kun niitä alueella näki. Ensi vuonna koirien kanssa?
Ei ole ollut aikaisempina vuosina. Kattilahallin takana oli poliiseilla oma leiri josta tekivät iskuja. Käänsivät ihmisten taskuja kun he tulivat vessasta. Syytä heillä ollut antaa miksi joku joutui kohteeksi.
Poliisimies kärähti kokaiinista yleisötapahtumassa Keski-Suomessa
Siellä etsittiin huumeita omaan käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Poliisimies kärähti kokaiinista yleisötapahtumassa Keski-Suomessa
Siellä etsittiin huumeita omaan käyttöön.
Miksi huumeet ovat laittomia kun kaikki niitä nykyään käyttää?
Huumeiden käyttäjät ei mua niinkään häiritse festareilla, usein käyttäytyy paremmin kun alkoholiörveltäjät ellei nyt oo sitten ottanut kymmentä ainetta sekaisin. Mutta on kyllä ihan oikeesti tärkeetä, että laukut tutkitaan. Tapahtui tosin ulkomailla, mutta oon ollut esim. tapahtumassa jossa joku kaheli suihkutti pippurisuihketta yleisönjoukossa.
Vierailija kirjoitti:
Huumeiden käyttäjät ei mua niinkään häiritse festareilla, usein käyttäytyy paremmin kun alkoholiörveltäjät ellei nyt oo sitten ottanut kymmentä ainetta sekaisin. Mutta on kyllä ihan oikeesti tärkeetä, että laukut tutkitaan. Tapahtui tosin ulkomailla, mutta oon ollut esim. tapahtumassa jossa joku kaheli suihkutti pippurisuihketta yleisönjoukossa.
Flow on rauhallinen festari.
Poliisi aiheuti suurimmat järjesyshäiriöt flowssa.
Kertoo kaiken siitä miten huonossa tilassa Suomen poliisi on. Maassa on ihan oikeaa vakavaa rikollisuutta ja poliisi kyttää rehellisiä kansalaisia. Järjettömyyden huippu.