Mistä 160 cm puku?
Mistä kannattaa lähteä etsimään tuppaa pukua lähes 160 cm pojalle? Ei mitään superkallista. Löytyykö ihan ketjukaupoista? Tampereella asutaan.
Kommentit (11)
Dressmannilta me löysimme puvun 150cm pojalle. Lyhennykset hoituivat siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa! Kävin kysymässä, kun mainostivat että erittäin pieniäkin kokoja, että kuinka pieniä. Myyjä vaan takelteli, että on joo pieniä kokoja. Mä taas fiksusti kysyin että siis kuinka pieniä. Myyjä ei osannut sanoa joten lähdin pois.
Juu, olisi varmaan voinut kysyä jotenkin muutenkin, mutta ei se kommunikaatio tuntunut jotenkin ollenkaan onnistuvan, niin en jaksanut alkaa vääntää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa! Kävin kysymässä, kun mainostivat että erittäin pieniäkin kokoja, että kuinka pieniä. Myyjä vaan takelteli, että on joo pieniä kokoja. Mä taas fiksusti kysyin että siis kuinka pieniä. Myyjä ei osannut sanoa joten lähdin pois.
Juu, olisi varmaan voinut kysyä jotenkin muutenkin, mutta ei se kommunikaatio tuntunut jotenkin ollenkaan onnistuvan, niin en jaksanut alkaa vääntää.
Ap
No voi harmi. Meillä oli tosi hyvä nuori naismyyjä, joka tunsi tuotteet. Hän haki heti slim fit-puvun, muistaakseni xs-kokoa. Mittasi tarvittavat lyhennykset, etsi sopivat asusteet kauluspaidasta sukkiin. Olin ihan ällistynyt palvelusta ja asiantuntemuksesta. Poika oli myös onnessaan; hän kun oli ollut varma, ettei sopivaa rippipukua löydy.
Osta kääpiölle potkuhousut ja tutti
HuutoNet tai Tori. Sieltä olemme hankkineet pojallemme muutaman hyvän (uuden veroisen) tumman puvun sekä juhlakengät erittäin huokealla hinnalla (25-50e).
Meidän superlaiha poikamme löysi hyvän ja istuvan rippipuvun Brothersilta. Siellä on pukuja myös todella hoikille.
Uskaltaisikohan tilata H&M:ltä?