Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näen melkein joka aamuyöstä unta, että tukehdun hiukseen jota yritän repiä pois kurkusta ja herään yskien, mitä tämä on?

Vierailija
12.08.2019 |

Unet ovat todella todentuntuisia. En ole lihava (165cm/65kg)

Mistä ihmeestä moiset unet voivat johtua? Joskus uni menee niin että kurkustani tulee villalanka.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo mitat mainitsin siksi, että joku tulee heti kuitenkin sanomaan, että "olet joku 130-kiloinen läs ki, laihduta, sairastat uniapneaa"

ap

Vierailija
2/10 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku menny veltoksi oikeasti nukkuessasi ja siksi heräät yskien, kun epämiellyttävä tunne

mulla samaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla menee varmaan sylkeä väärään kurkkuun tai sitten sulla on refluksitauti tm., joka ärsyttää kurkkua. Kokeile nukkua ylävartalo vähän koholla, esim. tyynyihin tuettuna.

Vierailija
4/10 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla refluksia?

Tai sitten jokin voi tukkia hengitysteitä. Nukutko selälläsi? Jos, niin kylkiasento voisi auttaa.

Vierailija
5/10 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkusyöpä. Varma diagnoosi, lähes kaikilla potilaillani se alkoi tuolla tavalla.

t. Valelääkäri

Vierailija
6/10 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt Ring elokuvan?

Vierailija
7/10 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla ylipainoinen sairastaakseen uniapneaa

Vierailija
8/10 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla refluksia?

Tai sitten jokin voi tukkia hengitysteitä. Nukutko selälläsi? Jos, niin kylkiasento voisi auttaa.

Menen nukkumaan kyljelleni, joskus ehkä 2-3 kertaa yössä herään siihen että olen liikkunut mahalleni. Selälläni en nuku koskaan, tai ainakaan en ole ikinä herännyt siinä asennossa. Kysyin mieheltäkin eikä ole koskaan nähnyt minun nukkuvan selälläni. Olen 32-vuotias, jos se jotakin merkitsee.

Aamuisin minua kyllä oksettaa usein hampaita harjatessa.

Ap

Vierailija
9/10 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen ongelma, että heräsin yöllä aina yskimään ja tunteeseen että tukehdun limaan/tms. Mitattiin ilmankosteus ja kävi ilmi että ilma oli rutikuivaa. Hankittiin ilmankostutin ja ongelma loppui siihen. Ehkä auttaa suakin?

Vierailija
10/10 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin ärsyttää kurkkuasi nukkuessa - ehkä allergia, kuorsaus tai jo mainittu kuiva ilma - ja aivosi tulkitsevat sen hiukseksi.