Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naimisissa oleva mies huolehtii?

Vierailija
12.08.2019 |

Olen eronnut nainen ja naimisissa oleva mies huolehtii asioistani ja hyvinvoinnistani. Miksi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tiedä, kerro itse.

Vierailija
2/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat vähä-älyiseltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös eronnut.

Huolehdin itse asioistani ja hyvinvoinnistani.

Nähtävästi sinä et osaa itse huolehtia itsestäsi. Noinhan se käy, jos ei ole itsenäinen vaan

mies on hoidellut kaikki jutut.

Vierailija
4/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli sama tilanne jokin aika sitten. Mies oli ihastunut minuun.

Vierailija
5/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään tarkoita että hän huolehtii käytännön asioista! Totta kai hoidan ne itse! Olen hoitanut jo 3 vuotta.

Mietin vain mikä motiivi hänellä on. Tulemme todella hyvin toimeen. Voisiko olla ihastunut?

Vierailija
6/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ap

Vierailija
7/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motiivia ei lienee vaikea arvata.

Vierailija
8/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneet naisethan ne just ovat innokkaimpia, naimissa olevien ja varattujen miesten mestästäjiä.

Vierailija
9/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko?

Vierailija
10/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua vailla, kivitys käynnissä.

Vierailija
11/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella vaikea keksiä motiivia.

Mietin sitä ösken tunnin ja lopulta keksin! Hän haluaa keskustella kanssasi syvällisesti naapuritalon julkisivuremontista. Se on se, mikä on hänellä mielessä. Vaimoa ei kiinnosta julkisivuremontit, joten hän ajatteli, että nyt kun sinulla ei ole miestä, varmaan körvistelet tuskissasi, kun ei ole ketään, kenen kanssa keskustella niistä.

Vierailija
12/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaikutat, ettei ne asiat oikein sulta itseltäsi onnistu.

Vierailija
13/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut. Miksi muuten kuluttaa aikaansa ja ajatuksiaan toiseen naiseen. Huolehtiminen kertoo tunteista.

Vierailija
14/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ajattelee, kuten aika moni meistä palstalaisistakin, että olet sen verran hömelö, että viisainta kun joku katsoo perääsi. Miksi ihmeessä tänne ihmettelet moista asiaa, jos olet järjissäsi?

Vierailija
15/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä haluaisi olla tuon miehen vaimo!

Itselle tuo olisi paha paikka jos oma mies tekisi tuollaista. Melkein satunnaisen se....isuhteenkin hyväksyisin paremmin.

Vierailija
16/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todella vaikea keksiä motiivia.

Mietin sitä ösken tunnin ja lopulta keksin! Hän haluaa keskustella kanssasi syvällisesti naapuritalon julkisivuremontista. Se on se, mikä on hänellä mielessä. Vaimoa ei kiinnosta julkisivuremontit, joten hän ajatteli, että nyt kun sinulla ei ole miestä, varmaan körvistelet tuskissasi, kun ei ole ketään, kenen kanssa keskustella niistä.

Totuushan näissä keisseissä on yleensä se, että vaimon kanssa keskustellaan julkkareista ihan säännöllisesti, vuosien kokemuksella. Vaimo on ehkä tyytyväinen debatteihin ja mies kaipaa vaan uutta näkökulmaa, eikä ymmärrä kysyä sitä vaimoltaan, vaan kääntyy naapurin puoleen. Harmillista.

Vierailija
17/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneet naiset ovat yleinen huolenaihe niin naimisissa oleville naisille kuin miehille. He ovat sekä uhka että mahdollisuus. Voit seuraavan tunnin miettiä, kumpaa he ovat naimisissa olevalle miehelle.

Vierailija
18/18 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eronneet naisethan ne just ovat innokkaimpia, naimissa olevien ja varattujen miesten mestästäjiä.

Minulla on taas päinvastainen kuva: naimisissa olevat miehet jahtaavat eronneita naisia. Minun äitini erosi joitakin vuosia sitten kuusikymppisenä ja yht'äkkiä oli naapuruston ukkomiehiä oven takana tarjoamassa 'apuaan' omakotitalon hoidossa. Tilanne meni joidenkin osalta todella ikäväksi ahdisteluksi ja vasta poliisilla uhkaaminen sai hyypiöt rauhoittumaan. Muuton jälkeenkin eräs istui autossa kerrostalon parkkipaikalla ja kyttäsi. Sama kokemus on myös itsellä ja muutamalla kaverilla eli kun nainen eroaa, ukkomiehet ympärillä kuvittelevat, että nyt naiselta irtoaa helposti kun ei ole omaa ukkoa antamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan