Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
1521/11060 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä neljä muidua Sofia, Vanessa, Sanni ja Jenni odottavat unelmiensa prinssin saapumista ja valittavat kun kukaan ei ole vienyt jalkoja alta.

Nea ja Nikita pelailevat poikien kanssa ja nauttivat yhdessäolosta näiden kanssa. Tuskin on sattumaa että heillä on tuolla myös eniten "sutinaa".

Tyypillisiä nykyajan prinsessoja nuo ensiksi mainitut. Vanessan osakkeet jatkaa laskemistaan hyvän ensivaikutelman jälkimainingeissa - tämä oli karvas pettymys! Todellinen nirppanokka alkaa sieltä jo puskea pintaan. Nikita varsinkin on kuin yksi jätkistä. Ei todellakaan mikään yllätys, että rennon letkeä seura menee kuin kuumille kiville.

Millä tavalla kuin yksi jätkistä? Onko jätkämäisyys synonyymi rentoudelle ja letkeydelle?

Itse taas katson mielelläni naisten keskusteluja ja kuulen heidän ajatuksia, ja mm Eetun ja Joelin pohdintoja. Minusta se on kiinnostavaa. Rentoutta ja hauskuutta voi olla pelien muodossa, mutta muuten ei nappaa sellaisen hauskan ja kevyen oloilun katsominen.

Onneksi molempia näytetään, niin jokaiselle jotain.

Nikita on sillä tavalla yksi jätkistä että viihtyy heidän seurassa ja on hyvin spontaani ja elää hetkessä, samoin Nea näyttää viihtyvän myös heidän kanssaan. Veikkaisin että miehiä kiinnostaa enemmän sellaiset naiset jotka näyttävät avoimesti mitä haluavat ja uskaltavat heittäytyä kuin ne jotka luulevat miesten olevan ajatustenlukijoita ja tietävän automaattisesti mitä nainen heistä haluaa.

Aika yleistävää. Minusta villan miehet nimittäin vaikuttavat olevan tosi erilaisia persoonia. Kiva kun on saatu erilaisia tyyppejä mukaan.

Enkä ihan ymmärrä miksi vain naisia pidetään nirsoina. Ei esim Oliveriakaan napannut Molly tai Vane, Arttua ei napannut Sanni.. Ei kaikilla vain kolahda edes sen vertaa, että haluaisi antaa toiselle mahdollisuuden. Hyvä että ymmärtävät tehdä niin kuin itsestä parhaalta tuntuu, sillä muuten vasta alkaisikin ahdistamaan ja saataisiin kuulla vielä enemmän valitusta.

Arttuahan ensin kiinnosti Sanni, tai siis ainakin kiinnosti tutustua mutta sittenhän se Artun fiilis kosahti heti kun Sannin kanssa jutteli. Eilisessä jaksossahan Arttu itsekin äimisteli, että miten voi hyvä fiilis kadota niin äkkiä.  Muutenkin nuo miehet on olleet halukkaampia juttelemaan ja tutustumaan ennen kuin on oikein mitään mieltä, kun taas tuo naisnelikko on ihan puhtaasti ensivaikutelman (eli pelkän ulkonäön) perusteella päättänyt, ettei ole tarvetta tutustua. Ja jos vaikka pakosti tutustuukin niin silti vaan on turn off, koska ei ole ulkoisesti se unelmien prinssi (eli kaikkien muidenkin naisten kuolaama).

Vierailija
1522/11060 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee Tommyn jatkuva (tai siis mitä meille näytetään) Nikitan iholle meno. Milloin on päällä, milloin kaulassa kiinni, tuntuu että paljon kaipaa sitä läheisyyttä. Mutta entä jos se toisesta osapuolesta on joskus ahdistavaa, niin ei hyvä.  Eilen kun olivat nukkumassa lopussa Nikita oli kääntyneenä selin Tommyyn ja silmät auki. Tuli tunne, että huh vihdoinkin irti. Ja nämä on siis minun tuntemuksia, en voi tietää. Itse vaan tarvitsen paljon tilaa. Poislähtijöistä vaikea sanoa, kun nyt on parin lähtö. Naisista haluaisin pois Vanessan, en vaan pidä hänestä. Miehistä vaikea sanoa, uudelle antaisin vielä aikaa, mutta en muitakaan vielä haluis pois näin alussa. 

Jep, Tommy on aina Nikitan päällä. :D

Itse tykkään kovasti Vanessasta.

Hauska kun eilisen jakson lopussa kun näytettiin Jennin ja Reetun petiä katsoin että OOH Reetu halii Jenniä! Mutta Reetu halikin tyynyä ja Jenni on ihan sängyn toisessa päässä selkänsä kääntäneenä 😂 Reetulle nainen! Taitaa olla hellyydenkipeä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/11060 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytettäispä Reetua enemmän! Tosi hyvännäköinen ja kiinnostavan oloinen. Huomasko kukaan muu kun Molly parittomana yritti alkaa lämpätä Reetua, ja Reetu selvästi ajatteli että Molly vain yrittää pelastaa itsensä tippumiselta, kun kysy vähän kyseenalaistavasti "Miksi?" Mollyn puhuessa.

Eikä ihme kun se mollyhan sanoi jotenkin niin, että suhun mä oisin halunnut eniten tutustua, jos mä saisin itse päättää. Siis niinku häh? Kukas sen sitten päättää jos ei molly ihan itse?

Vierailija
1524/11060 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä neljä muidua Sofia, Vanessa, Sanni ja Jenni odottavat unelmiensa prinssin saapumista ja valittavat kun kukaan ei ole vienyt jalkoja alta.

Nea ja Nikita pelailevat poikien kanssa ja nauttivat yhdessäolosta näiden kanssa. Tuskin on sattumaa että heillä on tuolla myös eniten "sutinaa".

Tyypillisiä nykyajan prinsessoja nuo ensiksi mainitut. Vanessan osakkeet jatkaa laskemistaan hyvän ensivaikutelman jälkimainingeissa - tämä oli karvas pettymys! Todellinen nirppanokka alkaa sieltä jo puskea pintaan. Nikita varsinkin on kuin yksi jätkistä. Ei todellakaan mikään yllätys, että rennon letkeä seura menee kuin kuumille kiville.

Millä tavalla kuin yksi jätkistä? Onko jätkämäisyys synonyymi rentoudelle ja letkeydelle?

Itse taas katson mielelläni naisten keskusteluja ja kuulen heidän ajatuksia, ja mm Eetun ja Joelin pohdintoja. Minusta se on kiinnostavaa. Rentoutta ja hauskuutta voi olla pelien muodossa, mutta muuten ei nappaa sellaisen hauskan ja kevyen oloilun katsominen.

Onneksi molempia näytetään, niin jokaiselle jotain.

Nikita on sillä tavalla yksi jätkistä että viihtyy heidän seurassa ja on hyvin spontaani ja elää hetkessä, samoin Nea näyttää viihtyvän myös heidän kanssaan. Veikkaisin että miehiä kiinnostaa enemmän sellaiset naiset jotka näyttävät avoimesti mitä haluavat ja uskaltavat heittäytyä kuin ne jotka luulevat miesten olevan ajatustenlukijoita ja tietävän automaattisesti mitä nainen heistä haluaa.

Aika yleistävää. Minusta villan miehet nimittäin vaikuttavat olevan tosi erilaisia persoonia. Kiva kun on saatu erilaisia tyyppejä mukaan.

Enkä ihan ymmärrä miksi vain naisia pidetään nirsoina. Ei esim Oliveriakaan napannut Molly tai Vane, Arttua ei napannut Sanni.. Ei kaikilla vain kolahda edes sen vertaa, että haluaisi antaa toiselle mahdollisuuden. Hyvä että ymmärtävät tehdä niin kuin itsestä parhaalta tuntuu, sillä muuten vasta alkaisikin ahdistamaan ja saataisiin kuulla vielä enemmän valitusta.

Arttuahan ensin kiinnosti Sanni, tai siis ainakin kiinnosti tutustua mutta sittenhän se Artun fiilis kosahti heti kun Sannin kanssa jutteli. Eilisessä jaksossahan Arttu itsekin äimisteli, että miten voi hyvä fiilis kadota niin äkkiä.  Muutenkin nuo miehet on olleet halukkaampia juttelemaan ja tutustumaan ennen kuin on oikein mitään mieltä, kun taas tuo naisnelikko on ihan puhtaasti ensivaikutelman (eli pelkän ulkonäön) perusteella päättänyt, ettei ole tarvetta tutustua. Ja jos vaikka pakosti tutustuukin niin silti vaan on turn off, koska ei ole ulkoisesti se unelmien prinssi (eli kaikkien muidenkin naisten kuolaama).

Niin, no, Vanessaakin kiinnosti alussa Oliver ja Eetu. Oliver anto pakit, Eetu valitsi Sofian. Jenniä kiinnosti Oliver, Oliver anto pakit. Sofiaa kiinnosti Arttu, Arttua ei. Sofia antoi mahdollisuuden Eetulle. Sannia kiinnosti Oliver ja Arttu ja sai pakit molemmilta. Nea ja Nikita taas sai heti haluamansa miehet, joten ovat ymmärrettävästi tyytyväisiä?

Lisäksi naisten keskustelujen mukaan miehet olivat alussa niitä, joista ei saanut mitään irti kun ovat yrittäneet keskustella. Ja eilen Sanni sano että hänestä tuntuu niin kuin Arttu ei oikein antanut edes mahdollisuutta millekään. Missä ei siis tietenkään ole mitään vikaa, jos Arttua ei vaan napannut.

Ja Arttu muuten todellakin alko lämmittelemään Jenniä heti kun luuli että Jenni on katsojasuosikki. Viimeksikinhän kaverimainen pari voitti siksi, kun Aura oli ihmisten suosikki. Artusta tuli mulle aika huono ensivaikutelma, mikä vähän parani välissä, mutta ehkä se ensivaikutelma sittenkin piti paikkansa... 😀

Vierailija
1525/11060 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyypin pitää viedä "jalat alta"?

Miksei tyyppi, jonka kanssa pystyy keskustelemaan ja jonka kanssa kemiat kohtaa?

En tiedä, mitä muille tarkoittaa "viedä jalat alta", mutta mulle se tarkoittaa, että lakkaan välittömästi olemasta kiinnostunut kenestäkään muusta miehestä. Kun joku mies vie multa jalat alta, on aivan sama, millainen Herra Täydellisyys tulisi vastaan ja olisi kiinnostunut musta, koska mikään maailmassa ei saisi mua kiinnostumaan hänestä niin kauan kuin tuo voimakas ihastumisen tunne on olemassa. Jos niin ei tapahdu, mun on edelleenkin mahdollista kiinnostua ja tapailla myös muita miehiä. Tästä syystä mulle tuo "viedä jalat alta" on aika tärkeää, vaikka se ei todellakaan tarkoita, että suhde kehittyisi koko loppuelämän kestäväksi parisuhteeksi. 

No totta h*lvetissä se on tärkeää, mutta miksi sen pitää tapahtua heti ensivilkaisulla ja ennen kun toisen kanssa on vaihtanut suunnilleen sanaakaan? Miksi sille ei anneta edes mahdollisuutta, että toinen vie ne jalat alta vasta hetken tutustumisen jälkeen luonteellaan ja persoonallaan? Useinhan se hyvännäköinen muuttuu vähemmän hyvännäköiseksi, kun oppii tuntemaan ja vähän vaatimattomampi taas muuttuu ulkoisestikin viehättäväksi jos persoona ja luonne on just eikä melkein omaan makuun. Useinhan käy niin, että ollaan "vaan" kavereita jopa vuosiakin ja sitten vaan tulee se "klik" kummallekin kun tunnetaan hyvin ja toisen näkeekin ihan uusin silmin.

Sä et vissiin ihan ymmärtänyt mitä tässä ihmetellään.

Vierailija
1526/11060 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytettäispä Reetua enemmän! Tosi hyvännäköinen ja kiinnostavan oloinen. Huomasko kukaan muu kun Molly parittomana yritti alkaa lämpätä Reetua, ja Reetu selvästi ajatteli että Molly vain yrittää pelastaa itsensä tippumiselta, kun kysy vähän kyseenalaistavasti "Miksi?" Mollyn puhuessa.

Eikä ihme kun se mollyhan sanoi jotenkin niin, että suhun mä oisin halunnut eniten tutustua, jos mä saisin itse päättää. Siis niinku häh? Kukas sen sitten päättää jos ei molly ihan itse?

Tuotanto

Vierailija
1527/11060 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel kuulostaa ihan Refailta. Alkoi häiritsemään

Joel on hauska. Refai oli tosikko. Ei mitään samaa.

Vierailija
1528/11060 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan alussa Tommy kertoi pitävänsä tanssimisesta. Nikita näytti, miten he tyttöjen kanssa flossaavat Nummelan baareissa, ja Tommy arveli, että pari menee vaihtoon.

Ja mitäs he sitten tekivätkään bileissä? Flossasivat yhdessä.

Nämä ovat niitä pieniä hetkiä, jotka menevät katsojalta ohi, jos haluaa vain negailla.

BOOOORINGGGG!! Mä haluan katsoa draamaa tai ihania, herttaisia, syviä ja kiinnostavia persoonia jotka löytävät toisensa, ja tämä pari ei tarjoa juuri minulle mitään noista!

Taitaa tää ohjelma olla sulle väärä. Suosittelen katsomaan Temppareita kunhan ne taas alkaa. 

Vierailija
1529/11060 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tyyppi, jonka kanssa pystyy keskustelemaan ja jonka kanssa kemiat kohtaa?

En tiedä, mitä muille tarkoittaa "viedä jalat alta", mutta mulle se tarkoittaa, että lakkaan välittömästi olemasta kiinnostunut kenestäkään muusta miehestä. Kun joku mies vie multa jalat alta, on aivan sama, millainen Herra Täydellisyys tulisi vastaan ja olisi kiinnostunut musta, koska mikään maailmassa ei saisi mua kiinnostumaan hänestä niin kauan kuin tuo voimakas ihastumisen tunne on olemassa. Jos niin ei tapahdu, mun on edelleenkin mahdollista kiinnostua ja tapailla myös muita miehiä. Tästä syystä mulle tuo "viedä jalat alta" on aika tärkeää, vaikka se ei todellakaan tarkoita, että suhde kehittyisi koko loppuelämän kestäväksi parisuhteeksi. 

No totta h*lvetissä se on tärkeää, mutta miksi sen pitää tapahtua heti ensivilkaisulla ja ennen kun toisen kanssa on vaihtanut suunnilleen sanaakaan? Miksi sille ei anneta edes mahdollisuutta, että toinen vie ne jalat alta vasta hetken tutustumisen jälkeen luonteellaan ja persoonallaan? Useinhan se hyvännäköinen muuttuu vähemmän hyvännäköiseksi, kun oppii tuntemaan ja vähän vaatimattomampi taas muuttuu ulkoisestikin viehättäväksi jos persoona ja luonne on just eikä melkein omaan makuun. Useinhan käy niin, että ollaan "vaan" kavereita jopa vuosiakin ja sitten vaan tulee se "klik" kummallekin kun tunnetaan hyvin ja toisen näkeekin ihan uusin silmin.

Mä ainakin tiedän heti, jos tyyppi vie multa jalat alta. Tiedän myös aika pian onko mahdollisuuksia siihen, että tutustumisen jälkeen ihastuisin. Samoin tiedän myös sen, jos minkäänlaista romanttista kiinnostusta ei vain ole eikä voisi ollakaan. Ei ketään kannata yrittää vain siksi, että olisi joku. Itse en ainakaan haluaisi sellaista.

Nyt vaan uusia miehiä ja naisia taloon, niin ehkä alkaa tapahtua!

- eri

Vierailija
1530/11060 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan alussa Tommy kertoi pitävänsä tanssimisesta. Nikita näytti, miten he tyttöjen kanssa flossaavat Nummelan baareissa, ja Tommy arveli, että pari menee vaihtoon.

Ja mitäs he sitten tekivätkään bileissä? Flossasivat yhdessä.

Nämä ovat niitä pieniä hetkiä, jotka menevät katsojalta ohi, jos haluaa vain negailla.

BOOOORINGGGG!! Mä haluan katsoa draamaa tai ihania, herttaisia, syviä ja kiinnostavia persoonia jotka löytävät toisensa, ja tämä pari ei tarjoa juuri minulle mitään noista!

Taitaa tää ohjelma olla sulle väärä. Suosittelen katsomaan Temppareita kunhan ne taas alkaa. 

Ei ole, mulla ja sulla on vaan erilainen maku ihmisten ja viihdyttävyyden suhteen! Katson kyllä Tempparitkin :)

Vierailija
1531/11060 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto

Tuskinpa tuotanto sitä on estänyt. Molly olisi alun alkaenkin voinut valita Reetun, mutta ei halunnut, koska ilmeisesti ei vastannut ulkoisesti Mollyn miesmakua. Taisi olla nuo puheet yritystä pelastaa oma pylly putoamiselta. 

Vierailija
1532/11060 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joel kuulostaa ihan Refailta. Alkoi häiritsemään

Joel on hauska. Refai oli tosikko. Ei mitään samaa.

En tarkoittanut sisältöä, vaan ääntä ja puhetyyliä.

Vierailija
1533/11060 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime kauden asukit ovat kovasti "arvostelleet" tätä kautta,että on tylsää ja mitään ei tapahdu. Toki se mielipide heille suotakoon,mutta annettas nyt vielä ns.armoa niin tuotannolle kuin sinkuillekin. Onhan tämän iltanenkin paripudotus ainakin jonkinlainen shokki pareille ja voi muuttaa tapahtumien kulkua jatkossa.

Mä tykkään enemmän tämän kauden asukeista, tavallisen ja mukavan oloisia. Eikä viime kaudellakaan mitään kummaa tapahtunut, aika alusta saakka oli parit selvillä ja sitten tuli vaan joku extra ihminen kerran viikossa, ja tippui pian. Australian versio oli tosi hyvä ja koukuttava. Siinä myös vakiintuneet parit toi viihdettä ja olivat enemmän muiden kanssa. Kiva kun Tommy ja Nikita löysi toisensa, mutta eivät tuo tuonne taloon mitään lisäarvoa, joten saisivat lähteä. Tai sitten tuotanto ei vaan näytä hauskoja hetkiä tms.

Siis miksi nuo muut naiset sitten kaipaa tuonne niitä prinssejä itselleen, jos kerran pariutuneena onkin ihan tylsän onnellinen eli joutaakin pois koko LOVE islandilta.

Vai pitäisikö kaikkien vaihtaa paria joka kierroksella ihan vaan siksi, että tulisi sitä kaipaamaasi lisäarvoa? Itse kun en jotenkaan jaksa yhtään näitä alexiina-vanessoja jotka kiinnostuu liki päivittäin uudesta tyypistä (joka on siis niin mun näköinen, iiiks) ja sitten tulee ne megavaivannuttavat treffit joissa kumpikin nokittelee toista ja pyrkii niskan päälle eli aina on niin hyvä energia ja fiilis ja blaablaablaa ja kas, huomenna taas sama laulu jonkun muun kanssa.

Vierailija
1534/11060 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi Sanni voi olla yhtä epätoivoinen kuin kaverinsa Senja?

Vierailija
1535/11060 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tulla korvista nämä "X muistuttaa Y:tä" kommentit. Eikö voisi antaa osallistujien olla vain omia itsejään ilman jatkuvaa vertailua ties kehen?

Vierailija
1536/11060 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin tiedän heti, jos tyyppi vie multa jalat alta. Tiedän myös aika pian onko mahdollisuuksia siihen, että tutustumisen jälkeen ihastuisin. Samoin tiedän myös sen, jos minkäänlaista romanttista kiinnostusta ei vain ole eikä voisi ollakaan. Ei ketään kannata yrittää vain siksi, että olisi joku. Itse en ainakaan haluaisi sellaista.

Nyt vaan uusia miehiä ja naisia taloon, niin ehkä alkaa tapahtua!

- eri

Niin no, kuka mitäkin hakee ja haluaa. Viime kaudelta kuitenkin on vain ne kaksi paria vieläkin yhdessä, jotka ei vieneet toisiltaan jalkoja alta heti kättelyssä vaan viettivät aikaa yhdessä, tutustuivat ja ihastuivat.

Eikä kenenkään pidä väkisin pariutua kenenkään kanssa, ei tosiaankaan, mutta onhan se hölmöä olla antamatta edes mahdollisuutta tutustumiseen/ihastumiseen ihan vaan siksi kun tyyppi ei just ja samantien kolahtanut ja kovaa. Tuollahan kun ei muuta olekaan kuin aikaa.

Vierailija
1537/11060 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Joelin kiinnostus Vanessaan on ihan söpöä :D Ainakin siinä pelissä kun heti juoksi innoissaan pussaamaan, ja kun toiset nauroivat, niin "No! Mä olen valmis, hän oli valmis, eiks se ole suostumus?!" Aww :D Joel vaikuttaa vähän vekkulilta.

Vierailija
1538/11060 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reetu ja Jenni pihalle. Kumpikaan ei tule löytämään seuraa tuolta.

Haluisin Jenni & Arttu lovestoryn, tai friends with benefits - meiningin heille.

Reetu voi viel löytää jonkun, on pitkä ja mukava. Jos hänessä olisi vielä jotain hauskaa (en tiedä, ei ole näytetty) niin aivan täydellistä poikakaverimateriaalia ois hän.

Vierailija
1539/11060 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime kauden asukit ovat kovasti "arvostelleet" tätä kautta,että on tylsää ja mitään ei tapahdu. Toki se mielipide heille suotakoon,mutta annettas nyt vielä ns.armoa niin tuotannolle kuin sinkuillekin. Onhan tämän iltanenkin paripudotus ainakin jonkinlainen shokki pareille ja voi muuttaa tapahtumien kulkua jatkossa.

Mä tykkään enemmän tämän kauden asukeista, tavallisen ja mukavan oloisia. Eikä viime kaudellakaan mitään kummaa tapahtunut, aika alusta saakka oli parit selvillä ja sitten tuli vaan joku extra ihminen kerran viikossa, ja tippui pian. Australian versio oli tosi hyvä ja koukuttava. Siinä myös vakiintuneet parit toi viihdettä ja olivat enemmän muiden kanssa. Kiva kun Tommy ja Nikita löysi toisensa, mutta eivät tuo tuonne taloon mitään lisäarvoa, joten saisivat lähteä. Tai sitten tuotanto ei vaan näytä hauskoja hetkiä tms.

Siis miksi nuo muut naiset sitten kaipaa tuonne niitä prinssejä itselleen, jos kerran pariutuneena onkin ihan tylsän onnellinen eli joutaakin pois koko LOVE islandilta.

Vai pitäisikö kaikkien vaihtaa paria joka kierroksella ihan vaan siksi, että tulisi sitä kaipaamaasi lisäarvoa? Itse kun en jotenkaan jaksa yhtään näitä alexiina-vanessoja jotka kiinnostuu liki päivittäin uudesta tyypistä (joka on siis niin mun näköinen, iiiks) ja sitten tulee ne megavaivannuttavat treffit joissa kumpikin nokittelee toista ja pyrkii niskan päälle eli aina on niin hyvä energia ja fiilis ja blaablaablaa ja kas, huomenna taas sama laulu jonkun muun kanssa.

Vanessan molemmat treffit valui hukkaan kuin sudenraiskaajalla konsanaan. Ei enää tätä nirppanokkaa treffeille kiitos. First lookissa kun saivat kuulla tiputuksesta niin neidin eka kommentti on ei täältä voi tänään kukaan tippua kun kukaan kundeistakaan ei ole vielä tippunut.

Vierailija
1540/11060 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki välttämättä ole pariutuneena tylsiä niin kuin Nikita ja Tommy. Ainakaan toivottavasti. Nikitalta ja Tommylta voitaisiin edes näyttää jotain keskusteluja eikä lääppimistä jos niitä on pakko näyttää.

Ketju on lukittu.