LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että osa osallistujista saa huomattavasti vähemmän ruutuaikaa kuin toiset. Esim. Reetua ei juuri ole näkynyt. Mistä mahtaa johtua? Ovatko jotkut niin tylsiä, ettei heistä saa mitään matskua vai haluaako tuotanto tarkoituksella nostaa tiettyjen tyyppien ruutuaikaa?
Jenni vaikuttaa ns.kaveritytöltä. On ehkä vähän miesmäinen olemukseltaan ja vaikuttaa sellaselta reilulta ja rennolta kaverityypiltä. Tuskin löytää rakkautta tästä ohjelmasta.
Oliverista tulee pleijeri-vibat. Hän tuntuu olevan sellainen mies, joka on aina tottunut saamaan sen naisen, jonka haluaa. Sellainen fiilis myös, että kun seuraava nainen saapuu villaan, pistää Oliver Nean kiertoon, mikäli siis uusi tyyppi on fyysisesti miellyttävä.
Artusta tuli alkuun ylimielinen vaikutelma, mutta vaikutelma on parantunut sarjan edetessä. Nyt vaikuttaa oikeastaan aika symppikseltä ja rehdiltä tyypiltä, toivon, että saisi jäädä.
Sanni-parka on ihan väärässä formaatissa. Hänen standardinsa taitavat olla hieman liian korkealla. Sannin oma taso ei riitä niihin miehiin, jotka hän haluaisi.
Nea on todella kaunis, mutta luonteesta on vaikea ottaa vielä selvää. Vaikuttaa olevan aidosti kiinnostunut Oliverista. Nean ulkonäkö on sellainen, joka tuntuu vetoavan miehiin. Näyttää hieman edelliskauden Ankulta, joka on myös superkaunis.
Vanessa tuskin löytää ohjelmasta rakkautta itselleen. Käyttäytyy väkinäisesti Joelin seurassa, enkä havaitse kyllä mitään kiinnostuksen tynkääkään Vanessalta Joelin suuntaan. Ei ole ainakaan kiinnostunut kenestäkään tällä hetkellä villalla olevasta miehestä. Vane antaa välillä tympeähkön vaikutelman itsestään kun istuu vaan naama norsun v*tulla vetämässä röökiä korsteenina.
Eetu & Sofia. Eetu on symppis, tuntuu myös olevan aidosti kiinnostunut Sofiasta. Mutta pahoin pelkään, että Sofia notkuu Eetun kanssa vain pelin vuoksi.
Reetu. Ainiin, unohdin jo että hän edes on tuolla.
Tommy & Nikita. En voi sille mitään, mutta jotenkin päälle liimatulta vaikuttaa tuo heidän oleilunsa. Ihan kuin tuntisivat toisensa jo entuudestaan? Heti ekasta päivästä alkaen olleet hämmentävän läheisen oloisia, jotenkin epäuskottavan oloista touhua. Mun puolesta tämä pari voisi jo poistua villalta, eivät katsojan kannalta anna ohjelmalle yhtään mitään.
Mä uskon, että Nikita ja Tommy vaan löysi heti täydellisen parin. Katsoin eilen uudelleen asukkaiden esittelyt ja mielestäni niiden kuvaukset toisiinsa osuus aika hyvin. Tommy vaikutaa avoimesta ja paljon läheisyyttä antavalta, joten sitten se lähti luonnollisesti etenemään. Ruutu aikaa toivoisin tasaisemmin kaikille.
Eilisessä jaksossa kiinnitin huomiota et missä ne Tommy ja Nikita hengaa, ku täällä nii paljo puhutaan et ovat kokoajan kahdestaan toistensa kimpussa.
Jaksossa oli mun mielestä yksi tai kaksi kohtausta, missä puhuttiin erikseen Tommysta ka Nikitasta. Niissä olivat toki sängyllä löhöämässä lähekkäin ja pelleilemäasä.
Muuten ne oli lähinnä porukassa, eikä edes kosketuksissa toisiinsa. Palloa potkimassa pihalla, keittiössä kokkailemassa ja syömässä porukalla. Lepotuolilla makoilemassa. Ihonhoitotuotteitakin tutkivat ja testasivat ihan eri puolilla huonetta. Pullonpyöritykssä olivat vierekkäin mut ei mitenkään erityisesti toisissaan kiinni.
Näkee tästä et miten paljon tuotanto voi vaikuttaa mielikuvaan, aina kun puhutaan et missäs ne Tommy ja Nikita tällä kertaa ovat, niin ovat muka sattumoisin jossakin sängyllä päällekäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyypin pitää viedä "jalat alta"?
Miksei tyyppi, jonka kanssa pystyy keskustelemaan ja jonka kanssa kemiat kohtaa?
En tiedä, mitä muille tarkoittaa "viedä jalat alta", mutta mulle se tarkoittaa, että lakkaan välittömästi olemasta kiinnostunut kenestäkään muusta miehestä. Kun joku mies vie multa jalat alta, on aivan sama, millainen Herra Täydellisyys tulisi vastaan ja olisi kiinnostunut musta, koska mikään maailmassa ei saisi mua kiinnostumaan hänestä niin kauan kuin tuo voimakas ihastumisen tunne on olemassa. Jos niin ei tapahdu, mun on edelleenkin mahdollista kiinnostua ja tapailla myös muita miehiä. Tästä syystä mulle tuo "viedä jalat alta" on aika tärkeää, vaikka se ei todellakaan tarkoita, että suhde kehittyisi koko loppuelämän kestäväksi parisuhteeksi.
Ja Nikitasta ja Tommysta mulle tulee vaikutelma, että mikäli he eivät tosiaan ole tunteneet toisiaan ennestään, heille on käynyt juuri noin. Nikita eiole kiinnostunut tutustumaan villan muihin miehiin parinvaihtomielessä eikä Tommy villan muihin naisiin. He ovat löytäneet toisensa, vieneet toisiltaan jalat alta ja niin kauan kuin se tunne kestää, heitä ei kiinnosta parinvaihtomielessä muut. Tuo tunne ei kuitenkaan välttämättä kestä kovin kauaa ja sen jälkeen he ovat taas avoimia muillekin villalaisille ja sinne tuleville.
Monia tuntuu ärsyttävän Nikita ja Tommy, mutta mä tykkään. He vaikuttavat samanlaisilta heittäytyjiltä ja hetkessä eläjiltä kuin itsekin olen. Nauttivat siitä, mitä heillä nyt on eivätkä vielä mieti, miten näkisivät toisensa alttarilla kuten taas Vanessa mietti Joelista jo heti ensimmäisenä päivänä. Heittäytymisessä on olemassa riski, että toisen kiinnostus lopahtaa nopeammin kuin toisen ja seurauksena on sydänsuruja. Ihmiset ovat kuitenkin erilaisia ja joku haluaa mielluummin pelata varman päälle kuin antaa itsensä tuntea ja näyttää vielä tunteensa kovin nopeasti. Ei siinäkään tavassa ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että osa osallistujista saa huomattavasti vähemmän ruutuaikaa kuin toiset. Esim. Reetua ei juuri ole näkynyt. Mistä mahtaa johtua? Ovatko jotkut niin tylsiä, ettei heistä saa mitään matskua vai haluaako tuotanto tarkoituksella nostaa tiettyjen tyyppien ruutuaikaa?
Jenni vaikuttaa ns.kaveritytöltä. On ehkä vähän miesmäinen olemukseltaan ja vaikuttaa sellaselta reilulta ja rennolta kaverityypiltä. Tuskin löytää rakkautta tästä ohjelmasta.
Oliverista tulee pleijeri-vibat. Hän tuntuu olevan sellainen mies, joka on aina tottunut saamaan sen naisen, jonka haluaa. Sellainen fiilis myös, että kun seuraava nainen saapuu villaan, pistää Oliver Nean kiertoon, mikäli siis uusi tyyppi on fyysisesti miellyttävä.
Artusta tuli alkuun ylimielinen vaikutelma, mutta vaikutelma on parantunut sarjan edetessä. Nyt vaikuttaa oikeastaan aika symppikseltä ja rehdiltä tyypiltä, toivon, että saisi jäädä.
Sanni-parka on ihan väärässä formaatissa. Hänen standardinsa taitavat olla hieman liian korkealla. Sannin oma taso ei riitä niihin miehiin, jotka hän haluaisi.
Nea on todella kaunis, mutta luonteesta on vaikea ottaa vielä selvää. Vaikuttaa olevan aidosti kiinnostunut Oliverista. Nean ulkonäkö on sellainen, joka tuntuu vetoavan miehiin. Näyttää hieman edelliskauden Ankulta, joka on myös superkaunis.
Vanessa tuskin löytää ohjelmasta rakkautta itselleen. Käyttäytyy väkinäisesti Joelin seurassa, enkä havaitse kyllä mitään kiinnostuksen tynkääkään Vanessalta Joelin suuntaan. Ei ole ainakaan kiinnostunut kenestäkään tällä hetkellä villalla olevasta miehestä. Vane antaa välillä tympeähkön vaikutelman itsestään kun istuu vaan naama norsun v*tulla vetämässä röökiä korsteenina.
Eetu & Sofia. Eetu on symppis, tuntuu myös olevan aidosti kiinnostunut Sofiasta. Mutta pahoin pelkään, että Sofia notkuu Eetun kanssa vain pelin vuoksi.
Reetu. Ainiin, unohdin jo että hän edes on tuolla.
Tommy & Nikita. En voi sille mitään, mutta jotenkin päälle liimatulta vaikuttaa tuo heidän oleilunsa. Ihan kuin tuntisivat toisensa jo entuudestaan? Heti ekasta päivästä alkaen olleet hämmentävän läheisen oloisia, jotenkin epäuskottavan oloista touhua. Mun puolesta tämä pari voisi jo poistua villalta, eivät katsojan kannalta anna ohjelmalle yhtään mitään.
Mä uskon, että Nikita ja Tommy vaan löysi heti täydellisen parin. Katsoin eilen uudelleen asukkaiden esittelyt ja mielestäni niiden kuvaukset toisiinsa osuus aika hyvin. Tommy vaikutaa avoimesta ja paljon läheisyyttä antavalta, joten sitten se lähti luonnollisesti etenemään. Ruutu aikaa toivoisin tasaisemmin kaikille.
Niin mäkin uskon. Samalla tavalla kuin UK-version 4. kauden Dani ja Jack.
Eikö tänään tuu vaan se koostuvaksi?
Et miten siinä olis pudotus, vai onko mulla nyt ihan väärä muistikuva?
Viime kauden asukit ovat kovasti "arvostelleet" tätä kautta,että on tylsää ja mitään ei tapahdu. Toki se mielipide heille suotakoon,mutta annettas nyt vielä ns.armoa niin tuotannolle kuin sinkuillekin. Onhan tämän iltanenkin paripudotus ainakin jonkinlainen shokki pareille ja voi muuttaa tapahtumien kulkua jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni tosiaan muistuttaa Skamin Nooraa kuten joku jo aiemmin sanoikin. :) Toivon ettei Jenni tippuis, jotenkin tykkään hänestä, siksi kai kun ei ole ihan samanlainen kuin talon muut naiset.
Eetu on miehistä eniten oman tyyliseni, mukavan oloinen tyyppi. Ulkoisesti en kuitenkaan tykkää hänestä yhtään (en ole pitkähiuksisten miesten perään) ja sitä muminaa ei tosiaan kestä erkkikään. Komein on minusta Oliver, mutta henkisesti hän vaikuttaa kyllä aika k***päältä... vaikka onkin sellainen ystävällisen näköinen. Ehkä ollut liikaa menestystä naismaailmassa ja sehän nousee sit varmaan hattuun... Joel myös komea ja kivemman oloinen kuin Oliver, mulle kelpais... paitsi ne tatskat, voi ei.
Oliver on ulkoisesti just oiva esimerkki sellaisesta pahimman luokan pelurista, kiltin sekä kunnollisen näköinen ja oloinen, mutta kuitenkin vain pelkän p*llun perässä. Siis just sellaisen joka häipyy *puff* kuin p*eru saharaan kun saa naisen kaadettua ja nainen ihmettelee mitä vttua tapahtui.
Ne laatikkoleukaiset lentävät-kirurgi-alfat osaa jokainen nainen jättää väliin, mutta tuollaisen ei-niin-komean kiltinpojan varominen onkin jo vaikeampaa.
Apua, millainen vaatimustaso teillä on miehen ulkonäölle, jos Oliver on "ei-niin-komea" ja haljun näköinen ja mitä kaikkea täällä ketjussa on sanottukaan?! Henkisesti vaikuttaa kyllä juuri tuolta mitä kirjoititkin.
t. lainaamasi
Ei kai siinä mitään apua ole. Mä tykkään ihan tavallisen näköisistä miehistä, mutta Oliver ei ole ulkoisesti mun mieleen. Vähän liian siloposki ja nukkemainen. Halju on itseasiassa hyvä sana kuvaamaan sitä.
Mimmit olleet pari päivää lomalla ja järkyttävä kiljuminen kun saavat uusia meikkisieniä ja hygieniatuotteita. Täytyy koittaa tuota samaa, kunhan mies tulee kaupasta ja tuo tullessaan uuden shampoon ja hoitoaineen hiuksille. Ilon kautta! :D
Huomaa kyllä että päivät tuolla taitaa olla todella tylsiä, kun noinkin pienestä asiasta saatiin älytön show.
Vierailija kirjoitti:
Viime kauden asukit ovat kovasti "arvostelleet" tätä kautta,että on tylsää ja mitään ei tapahdu. Toki se mielipide heille suotakoon,mutta annettas nyt vielä ns.armoa niin tuotannolle kuin sinkuillekin. Onhan tämän iltanenkin paripudotus ainakin jonkinlainen shokki pareille ja voi muuttaa tapahtumien kulkua jatkossa.
Mä tykkään enemmän tämän kauden asukeista, tavallisen ja mukavan oloisia. Eikä viime kaudellakaan mitään kummaa tapahtunut, aika alusta saakka oli parit selvillä ja sitten tuli vaan joku extra ihminen kerran viikossa, ja tippui pian. Australian versio oli tosi hyvä ja koukuttava. Siinä myös vakiintuneet parit toi viihdettä ja olivat enemmän muiden kanssa. Kiva kun Tommy ja Nikita löysi toisensa, mutta eivät tuo tuonne taloon mitään lisäarvoa, joten saisivat lähteä. Tai sitten tuotanto ei vaan näytä hauskoja hetkiä tms.
Mikä tän ohjelman tarkoitus on, jos pariutuneet halutaan lähettää heti pois? Rakkautta mennään hakemaan, mutta mielenkiintoista tyyppiä tuolta ei kannata löytää ainakaan ensimmäisen 4 viikon aikana, ettei vaan ole vaarassa pudota "koska sulla nyt on jo se pari". Parempi ilmeisesti pysyä ns. vapailla markkinoilla, koska sitten sua roikotetaan mukana, koska "pitää antaa sillekin mahdollisuus löytää joku".
Tänään halutaan Tommy ja Nikita ulos, seuraavaksi sitten varmaan Oliver ja Nea? Vai halutaanko niille antaa mahdollisuus, jos Oliver myöhemmin vielä löytäis jonkun Neakin paremman vaihtoehdon? Sannit ja Vanessat pysyy loppuun asti, kun eivät vaan yksinkertaisesti löydä tai halua löytää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tän ohjelman tarkoitus on, jos pariutuneet halutaan lähettää heti pois? Rakkautta mennään hakemaan, mutta mielenkiintoista tyyppiä tuolta ei kannata löytää ainakaan ensimmäisen 4 viikon aikana, ettei vaan ole vaarassa pudota "koska sulla nyt on jo se pari". Parempi ilmeisesti pysyä ns. vapailla markkinoilla, koska sitten sua roikotetaan mukana, koska "pitää antaa sillekin mahdollisuus löytää joku".
Tänään halutaan Tommy ja Nikita ulos, seuraavaksi sitten varmaan Oliver ja Nea? Vai halutaanko niille antaa mahdollisuus, jos Oliver myöhemmin vielä löytäis jonkun Neakin paremman vaihtoehdon? Sannit ja Vanessat pysyy loppuun asti, kun eivät vaan yksinkertaisesti löydä tai halua löytää ketään.
Suomalaiset haluaa katsoa viihdettä. Muiden maiden versioissa katsojat haluavat pitää saarella toisiinsa ihastuneet ja rakastuneet parit ja äänestävät pois ne, joilla eivät usko olevan mitään mahdollisuuksia yhdessä, mutta suomalaisten mielestä se on tylsää. Viime kaudella voittajaksikin äänestettiin pari, josta jokainen äänestäjä tiesi, ettei näillä ollut edes mitään romanttista suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole siitä kyse, että vakiintuneet halutaan ulos. Mutta ei se nyt ole mielenkiintoista katsoa pelkästään paria jotka kyhnää sängyssä. Varmaan myös tuotannon vika, etteivät näytä mitään muuta Nikitasta ja Tommysta. En tiedä muista, mutta itse katson tätä siksi, että odotan myös jotain yllättäviä käänteitä ja jotain muutakin sisältöä kuin, että tämä pari löysi toisensa ja nyt seuraamme heitä 50 jaksoa. Omasta mielestä Vanessa voisi lähteä, vaikuttaa kyllästyneeltä. Harmi kun Joel joutuisi myös pois, eikä saisi kunnon mahdollisuutta kenenkään kanssa.
Muut asiat eivät häiritse kuin ne Nean ja Sannin silmissä olevat pullasudit. Eikö nuoret kauniit naiset todellakaan tajua miten rumalta ja epäluonnollisilta he näyttävät noi silmissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset haluaa katsoa viihdettä. Muiden maiden versioissa katsojat haluavat pitää saarella toisiinsa ihastuneet ja rakastuneet parit ja äänestävät pois ne, joilla eivät usko olevan mitään mahdollisuuksia yhdessä, mutta suomalaisten mielestä se on tylsää. Viime kaudella voittajaksikin äänestettiin pari, josta jokainen äänestäjä tiesi, ettei näillä ollut edes mitään romanttista suhdetta.
Olen katsonut vain Australian versiota, mutta siellä ne vakiintuneet oli hauskoja tyyppejä tai omina persooninaan mielenkiintoisia. Kyllä sekin vaikuttaa, että pitääkö jotain paria sympaattisen vai tylsänä ja yhdentekevänä sarjan kannalta. Aina pitää suomalaisia syyllistää, tylsää.
En tiedä muista mutta itse olisin eilen katsonut mielummin sitä pallolla pelailua kuin niiden naisten utopista haaveilua. Olishan se nyt ollut 100 x viihdyttävämpää katsottavaa.
En myöskään ymmärrä jatkuvaa kitinää Tommyn ja Nikitan tylsyydestä. Molemmat olivat pelaamassa isossa porukassa ja pitivät yhdessä hauskaa. Toki olivat myös kahdestaankin, mutta eikös tämän formaatin nimi ole love island eikä friend island.
Minusta tylsää on kuunnella samojen naisten jatkuvaa kitinää siitä kun ei ole sitä eikä tätä.
Kertoo paljon että tämä kyseinen nelikko oli paljon kiinnostuneempi meikeistä kuin yhdestäkään miehestä tähän asti.
Toivottavasti Sanni ja Arttu, Tommy ja Nikita tai Nea ja Oliver tippuu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista mutta itse olisin eilen katsonut mielummin sitä pallolla pelailua kuin niiden naisten utopista haaveilua. Olishan se nyt ollut 100 x viihdyttävämpää katsottavaa.
En myöskään ymmärrä jatkuvaa kitinää Tommyn ja Nikitan tylsyydestä. Molemmat olivat pelaamassa isossa porukassa ja pitivät yhdessä hauskaa. Toki olivat myös kahdestaankin, mutta eikös tämän formaatin nimi ole love island eikä friend island.
Minusta tylsää on kuunnella samojen naisten jatkuvaa kitinää siitä kun ei ole sitä eikä tätä.
Kertoo paljon että tämä kyseinen nelikko oli paljon kiinnostuneempi meikeistä kuin yhdestäkään miehestä tähän asti.
Mä olen samaa mieltä. Ymmärrän täysin, että jollekin se naisten haaveilu taas on sitä kiinnostavaa sisältöä, joten hyvä, että molempia oli viime jaksossa. Mieluiten kuitenkin kastoisin, keskusteluja joita näkisi näiden ihmisten persoonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon että tämä kyseinen nelikko oli paljon kiinnostuneempi meikeistä kuin yhdestäkään miehestä tähän asti.Mä olen samaa mieltä. Ymmärrän täysin, että jollekin se naisten haaveilu taas on sitä kiinnostavaa sisältöä, joten hyvä, että molempia oli viime jaksossa. Mieluiten kuitenkin kastoisin, keskusteluja joita näkisi näiden ihmisten persoonia.
Jep! Niitä tuotannon järjestämiä pelejäkin voisi olla, vaikka joka jaksossa niistä voi saada reaktioiden kautta persoonoistakin jotain irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon että tämä kyseinen nelikko oli paljon kiinnostuneempi meikeistä kuin yhdestäkään miehestä tähän asti.Mä olen samaa mieltä. Ymmärrän täysin, että jollekin se naisten haaveilu taas on sitä kiinnostavaa sisältöä, joten hyvä, että molempia oli viime jaksossa. Mieluiten kuitenkin kastoisin, keskusteluja joita näkisi näiden ihmisten persoonia.
Toki, mutta kun niitä samoja keskusteluja on nyt kuunneltu monta päivää. Nikitan ja Tommyn juttu toimii sen takia kun molemmat ovat avoimia toisilleen. Nikitahan kertoi jo alussa Tommylle että hänelle läheisyys on ollut joskus vaikeaa ja Tommy lupasi edetä Nikitan tahtia. Tuolla moni olettaa että asiat hoituu itsestään ja se prinssi tippuu syliin taivaanlahjana.
Tyypillisiä nykyajan prinsessoja nuo ensiksi mainitut. Vanessan osakkeet jatkaa laskemistaan hyvän ensivaikutelman jälkimainingeissa - tämä oli karvas pettymys! Todellinen nirppanokka alkaa sieltä jo puskea pintaan. Nikita varsinkin on kuin yksi jätkistä. Ei todellakaan mikään yllätys, että rennon letkeä seura menee kuin kuumille kiville.